Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat te doen met dit weer?

<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 13 Okt 2013 11:00

Wat te doen met dit weer?

Het regent hier inmiddels al de hele ochtend. Ons plan voor een middagje strand valt dus in het water, letterlijk! Wat is leuk om te doen met een 16 maanden oude dreumes die nog niet helemaal goed loopt? We willen graag even op pad, auto tot onze beschikking. Een indoorspeeltuin als Ballorig lijkt me een drama met dit weer, heeft iemand hier ervaring mee? Andere tips en adviezen zijn van harte welkom!
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 13 Okt 2013 11:05

Re: Wat te doen met dit weer?

Als hij al wel een beetje loopt dan zou ik regenkleren aandoen en laarzen, paraplu's mee en naar buiten gaan (dat is wat wij zo gaan doen in ieder geval).
En anders met dit weer toch binnen blijven, want indoorspeeltuinen zijn nu meestal inderdaad heel druk.
<<

Anoniem58

Bericht 13 Okt 2013 11:10

Re: Wat te doen met dit weer?

Het is hier nu droog, maar ik ga straks naar het bos, ook als het straks gaat regenen. Oude schoenen aan, warme kleren en lekker de honden laten uitrazen.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 13 Okt 2013 13:31

Re: Wat te doen met dit weer?

Lekker tutten in huis :thumbup:

We hebben vanochtend al cakejes gemaakt, spelletjes gedaan, samen haar kamertje wat opgeruimd, lekker geknutseld. Dit is echt zo'n uitgelezen kans om gewoon lekker van elkaar te genieten!
Vanmiddag misschien nog even de regen in :cheering: Lekker plassen stampen!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Mochi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 275

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:26

Bericht 13 Okt 2013 13:42

Re: Wat te doen met dit weer?

Wij maken het ook gezellig in huis. Hebben al geknutseld met herfstbladeren en nu liggen we met z'n allen op de bank een film te kijken met zelfgemaakte appelflappen.
<<

Bruintje beer

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:10

Bericht 13 Okt 2013 13:55

Re: Wat te doen met dit weer?

Wij hebben koekjes gebakken vanmorgen en nu zitten we de Mega Mindy reeks te kijke op Zapp.
Born to be loved.......
Grote meid 05-08-2009
Grote knul 04-06-2011
Kleine knul 03-12-2013
<<

Anoniem24

Bericht 13 Okt 2013 14:19

Re: Wat te doen met dit weer?

Man en ik zijn beide niet 100% fit dus we hebben een pyjamadag vandaag. J en ik hebben vanmorgen cakejes gebakken en net een 'spandoek' gemaakt voor opa en oma die vanmiddag thuis komen van 2 weken vakantie en bij ons komen eten. En J ligt nu met papa op de bank Alice in Wonderland te kijken.

Afbeelding
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 13 Okt 2013 14:54

Re: Wat te doen met dit weer?

Wat superleuk Fiwen!!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 13 Okt 2013 14:55

Re: Wat te doen met dit weer?

Wat leuk Fiwen! Dat wordt vast een gezellige avond en middag.

Een tip voor met dit weer: maanzand maken. Acht delen/bekers bloem op één deel/beker babyolie. Hiermee maak je fijn 'plakzand' en kunnen kinderen leuk mee spelen. Doe het in een afwasteiltje, leg er wat bekertjes of vormpjes bij en ze kunnen zich prima vermaken. Ik ga zo eens kijken of ik genoeg bloem in huis heb.
<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 13 Okt 2013 16:08

Re: Wat te doen met dit weer?

Uiteindelijk zijn we met een geleende hond en de Manduca op pad gegaan, het bos in. Beide paraplu's zijn stuk gewaaid maar een frisse neus hadden we! Nu lekker onder de douche geweest en met een jogginbroek op de bank. Boekjes lezen en spelen met de blokken.
Maanzand maken is ook een leuke! Al moet B. daar echt ietsje ouder voor zijn, hij smeert het met name op zichzelf denk ik. Of eet het op.
<<

Anoniem97

Bericht 14 Okt 2013 08:30

Re: Wat te doen met dit weer?

Wij zijn gister de hele dag naar t zwembad geweest. Ze vonden het heerlijk.

Verder op regenachtige dagen knutselen we veel, koekjes bakken is ook favoriet.
Op pinterest staan ook heel veel leuke ideeën.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers