Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Uitslag: wie herkent dit? (Foto)

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 13 Mrt 2016 19:59

Re: Uitslag: wie herkent dit? (Foto)

Het zou ook een schimmelinfectie kunnen zijn, dat heeft Y als baby een keer op haar buik en rug gehad en dat leek hier ook wel op. Van die droge, rode plekjes waren dat. Ze kreeg toen gewoon een zalfje voorgeschreven en toen was het zo over.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem301

Bericht 13 Mrt 2016 23:29

Re: Uitslag: wie herkent dit? (Foto)

Weet je ook hoe ze eraan kwam? En hoe herkende de dokter de schimmel?
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 13 Mrt 2016 23:46

Re: Uitslag: wie herkent dit? (Foto)

Altijd lastig te beoordelen huidafwijkingen, helemaal vanaf een foto. Maar ik denken ook dat het goed is om langs de huisarts te gaan want het doet mij ook aan een schimmeltje denken (maar kan ook net zo goed wel eczeem zijn hoor, is in het echt onder verschillende hoeken en met voelen al lastig te beoordelen laat staan vanaf een foto). Maar ik vind het bijvoorbeeld een beetje randactiviteit en verheldering in het midden hebben wat past bij een schimmel. En twijfelen het paar grotere plekken zijn met eilandjes voor de kust of dat het meer egaal huidafwijking is over een groter geheel. Maanvis gewoon niet goed te zien zo op een foto.

Maar je ging al naar de huisarts dus helemaal goed!
<<

anoniem203

Bericht 13 Mrt 2016 23:59

Re: Uitslag: wie herkent dit? (Foto)

Mijn zoontje heeft dit gehad in zijn schaamstreek en het bleek een schimmeltje te zijn. Ik heb toen op advies van de huisarts Dactarin gekocht en binnen 5 dagen was het weg. Het was hetkenbaar door de rode kring die eromheen zit. En dat is bij je dochter ook zo te zien.
<<

Anoniem301

Bericht 14 Mrt 2016 11:46

Re: Uitslag: wie herkent dit? (Foto)

Zo m'n man is even heen en weer met haar geweest met de auto, was makkelijker. Het is eczeem in combinatie met een erg droge huid. We hebben een zalfje gekregen dat moeten we een week smeren. En daarna goed vet houden.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 14 Mrt 2016 12:51

Re: Uitslag: wie herkent dit? (Foto)

Fijn dat jullie bij de dokter zijn geweest en zalf gekregen hebben, hopelijk trekt het snel weg! Lief dat je even liet weten wat het nou was :)
<<

Anoniem301

Bericht 14 Mrt 2016 14:16

Re: Uitslag: wie herkent dit? (Foto)

Whatever schreef:Fijn dat jullie bij de dokter zijn geweest en zalf gekregen hebben, hopelijk trekt het snel weg! Lief dat je even liet weten wat het nou was :)

Zo ben ik! :smile: en jullie bedankt voor het meedenken!
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 14 Mrt 2016 14:19

Re: Uitslag: wie herkent dit? (Foto)

Hopen dat het snel weg is! Heeft ze er nog steeds geen last van?

Ik moet trouwens wel lachen om je onderschift i.c.m. vertellen wat het nu was bij de dokter:)
⁠♡♡♡
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10380

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 14 Mrt 2016 20:45

Re: Uitslag: wie herkent dit? (Foto)

Hopelijk werkt de zalf snel!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Indigo