Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Twee zitjes achterop fiets

<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1688

Geregistreerd: 13 Jul 2015 08:12

Bericht 14 Mrt 2016 12:30

Twee zitjes achterop fiets

Is er iemand hier die ervaring heeft met twee kinderen achterop de fiets? Voelt dat niet heel erg instabiel?

Ik kwam deze net bijvoorbeeld tegen:
http://hollandbikeshop.com/fietsstoeltj ... derzitjes/

Ik heb mijn dochter nu nog voorop gepropt maar ze wordt wel echt (veel) te groot nu.
2010 2012
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 14 Mrt 2016 12:52

Re: Twee zitjes achterop fiets

Ik ben op facebook lid van een tweelinggroep en daar hebben veel moeders een tweelingfiets (tenminste zo wordt het daar genoemd) Er zitten dan twee bijv Yeppstoeltjes achterop dat is gedaan door een verlengde bagagedrager.

Mij leek dat best eng fietsen, al het gewicht aan de achterkant en je bent wel wat langer dan normaal. Ik heb er voor gekozen om een klein zitje op de stang te laten plaatsen en die keren die ik er nu mee heb gefietst bevalt dat goed.
:heart: :heart: 2011
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1688

Geregistreerd: 13 Jul 2015 08:12

Bericht 14 Mrt 2016 13:22

Re: Twee zitjes achterop fiets

Ja een zadel voor op de stang kwam ik ook net tegen, daar ga ik ook eens naar kijken. Denk dat dat wel lekkerder zal fietsen dan twee achterop.
2010 2012
<<

Anoniem331

Bericht 14 Mrt 2016 19:47

Re: Twee zitjes achterop fiets

Mijn schoonzus heeft uiteindelijk ook een extra zadeltje op haar fiets laten zetten. Die heeft een tweeling, en kon ook niet meer 1 voorop krijgen

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bloom