Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Webshop annuleert bestelling

<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 09 Mrt 2016 16:22

Webshop annuleert bestelling

Vanmorgen heb ik 2 stoeltjes besteld, nu kreeg ik een uur later zonder overleg een mail om de bestelling te annuleren. Later zag ik op dr webshop een andere prijs staan. De stoeltjes heb ik met IDEAL betaald.

Is de webshop nu verplicht mij de stoeltjes toe te sturen voor de prijs die ik ervoor betaald heb?
<<

Anoniem222

Bericht 09 Mrt 2016 16:24

Re: Webshop annuleert bestelling

In principe wel, tenzij het een prijs was waarvan je had kunnen verwachten dat het niet klopte.
<<

Anoniem170

Bericht 09 Mrt 2016 17:54

Re: Webshop annuleert bestelling

Volgens mij ligt dat eraan wat er in hun voorwaarden staat
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 10 Mrt 2016 18:11

Re: Webshop annuleert bestelling

Wat ontzettend klant ontvriendelijk.
Ik zou zorgen dat ik mijn geld terugkrijg en ergens anders bestellen.

Ze had dit ook even fatsoenlijk kunnen overleggen.
<<

Anoniem260

Bericht 10 Mrt 2016 22:47

Re: Webshop annuleert bestelling

Wat een slecht verhaal! Ik zou goed de voorwaarden checken. Misschien contact opnemen en zeggen dat je er vanuit gaat dat dit op een misverstand blijkt berusten omdat het wel heel klantonvriendelijk overkomt en dat vast hun bedoeling niet is. Zo niet; geld terug vragen en overal slechte reviews achterlaten :smile:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 11 Mrt 2016 11:11

Re: Webshop annuleert bestelling

Jerry schreef:Wat een slecht verhaal! Ik zou goed de voorwaarden checken. Misschien contact opnemen en zeggen dat je er vanuit gaat dat dit op een misverstand blijkt berusten omdat het wel heel klantonvriendelijk overkomt en dat vast hun bedoeling niet is. Zo niet; geld terug vragen en overal slechte reviews achterlaten :smile:



Ik mis bij die laatste zin het duivelse lachje haha
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 11 Mrt 2016 11:28

Re: Webshop annuleert bestelling

Ik zou niet zo kinderachtig zijn om gelijk slechte reviews achter te laten. En gewoon op een volwassen manier contact opnemen met de klantenservice en vragen waarom de bestelling is geannuleerd nu zij de stoelen blijkbaar gewoon nog aanbieden.

Het is juridisch gezien inderdaad zoals Harri al zegt afhankelijk van de prijs of zij moeten leveren. Als het duidelijk was dat de prijs te laag lag dan mogen zij de bestelling gewoon annuleren.

Wat stond er in de e-mail over de reden van de annulering?
<<

Anoniem288

Bericht 11 Mrt 2016 11:38

Re: Webshop annuleert bestelling

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 15:13, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem260

Bericht 11 Mrt 2016 20:12

Re: Webshop annuleert bestelling

Dat van die reviews was ook niet geheel serieus, vandaar de smiley...

Inmiddels al wat gehoord?
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 12 Mrt 2016 14:19

Re: Webshop annuleert bestelling

Nee maar het geld was wel vlot op mijn rekening terug gestort. Heb er verder niks meer mee gedaan.
<<

Bibi

Noob

Berichten: 197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:17

Bericht 14 Mrt 2016 14:29

Re: Webshop annuleert bestelling

Weet misschien iemand dit ook? Ik heb gisteren een bestelling gedaan, betaald via ideal en ook de bevestiging gehad. Nu heb ik een mail gekregen dat het product niet leverbaar is en ik zelf de bestelling moet annuleren en dan geld terugkrijg.
Kan dit zomaar of moeten zij voor hetzelfde bedrag ook in een andere kleur leveren als ik heb hierover ga mailen? Bij andere webshops betaal ik meer voor hetzeldde product, dus wil graag vanuit hun ontvangen wat ik besteld heb, desnoods een andere kleur.
Iemand een idee? Of juridische info die ik met de mail kan sturen?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 14 Mrt 2016 17:01

Re: Webshop annuleert bestelling

Vlgs mij kun je aangeven dat je dan graag je bestelling wilt wijzigen naar een andere kleur/artikelnummer.
Is deze wel op voorraad en heeft deze dezelfde prijs?
En ik zou bellen. Dan is het het snelste geregeld. Via mail heb je kans dat je weer mis pakt.
30-04-2017

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron