Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verplichtingen van partner

<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 13 Mrt 2016 16:45

Re: Verplichtingen van partner

Lastig inderdaad. Alleen naar verjasrdagen gaan etc. went eigenlijk wel. Het is in mijn ervaring ook vaak de omgeving die het raar vind als ik alleen ergens op kom dagen. Het lijkt me wel lastig, beide wel thuis zijn maar elkaar amper zien, vond dat heel lastig aan boord. Ben gewoon gewend dat mijn vriend of weg is of thuis.
<<

Anoniem167

Bericht 13 Mrt 2016 19:28

Re: Verplichtingen van partner

Wat ik vooral denk wat pineco en maud zeggen, jullie werken allebei onregelmatig, en dat verschilt wel denk ik. Ik werk onregelmatig, wel overdag, maar m'n vriend niet en die is dus zaterdag/zondag vrij. En als ik dan dus weer moet werken in het weekend is dat vervelend, want je loopt elkaar gewoon mis op zon moment. Wij vinden het leuk om samen naar familie te gaan, of een verjaardag, ook omdat het minimaal 100 km verderop is allemaal.. En ik geniet van m'n doordeweekse dagen soms zonder m'n vriend, maar zou liever ritme hebben en meer tijd samen. Wij zitten nu ook wel eens doordeweeks te gourmetten of in een restaurant om leuke dingen samen te doen en vriend heeft nu geen werk, maar normaal is die toch wel tot 7 uur minimaal in de avond weg, en ik in de ochtend om 7 al, dan heb je net niks samen eigenlijk en daar kan ik na 5 jaar toch nog niet goed aan wennen... Misschien ook omdat in onze families iedereen weekenden vrij heeft en alleen ik altijd iets moet, proberen, te regelen.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 13 Mrt 2016 23:20

Re: Verplichtingen van partner

Ja Pippa, daar heb je zeker wel een punt! Dat hebben wij ook al vaker tegen elkaar gezegd, als 1 van ons wel een 'gewone' baan had gehad, was het allemaal een stuk moeilijker geweest. Nu hebben we een leven dat niet is zoals dat van de meeste mensen, niet standaard zeg maar, maar wij hebben volgens mij wel ongeveer evenveel tijd samen als een stel dat allebei van 9 tot 5 werkt. Die tijd hebben we weliswaar op andere momenten, maar we hebben hem wel.

Kan me voorstellen dat je er in jouw situatie moeite mee hebt, zeker omdat je weet dat het structureel is en in de toekomst in principe niet verandert zolang je in deze branche/functie werkzaam blijft. Lastig hoor!
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google [Bot]