Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Herbruikbare knijpzakjes

<<

Anoniem255

Bericht 11 Mrt 2016 19:36

Herbruikbare knijpzakjes

Heeft er iemand herbruikbare knijpzakjes aangeschaft?
Welke heb je en ben je tevreden? Blijven ze goed en netjes?
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 11 Mrt 2016 20:03

Re: Herbruikbare knijpzakjes

Ik lees even mee! Mijn kinderen zijn gek op knijpfruit maar hebben nu steeds dezelfde smaakjes, dus ik overweeg van die zakjes te kopen zodat ik zelf ook eens wat kan maken.
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 11 Mrt 2016 20:20

Re: Herbruikbare knijpzakjes

Ik heb ze, geen idee meer welk merk, via bol.com gekocht. 3 zakjes voor 15 euro.
Ik raad ze echt af. Als ze te hard knijpen of teveel knijpen zakt de hele onderkant open en zit alles eronder.
<<

Isa

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 269

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:42

Bericht 11 Mrt 2016 20:25

Re: Herbruikbare knijpzakjes

Ja die hebben wij. Ik heb ze gekocht op de 9 maandenbeurs dus ik heb ze nog niet zo lang in gebruik. We hebben er nu denk ik 5 keer gebruik van gemaakt. Tot nu toe zien de zakjes er nog goed uit, wel moet ik zeggen dat het schoonmaken wel wat werk is. Er blijft snel iets zitten en je moet ze wel goed laten drogen, ze klappen nogal snel dicht als ze nat zijn waardoor het niet goed droogt. Je kan ze ook in de vaatwasser doen maar dan gaan ze minder lang mee wij wassen ze met de hand.
Ik heb ze nu 1 keer mee naar school gegeven maar ik ben zo bang dat ze weggegooid worden en daar zijn ze echt veel te duur voor. De kinderen vinden het echt super, ze kunnen zelf kiezen wat ze erin willen. We hebben ze ook al een keer ingevroren omdat we te veel hadden gemaakt. De volgende dag hebben we ze ingevroren mee genomen tijdens een dagje uit en in de middag waren ze ontdooid. Ik ben er tot nu toe heel tevreden mee.


Deze zakje hebben wij ik weet eigenlijk niet of er ook nog andere op de markt zijn.
http://sebio.be/nl/accessoires-en-beste ... akjes.html
Afbeelding
Afbeelding[/url]
<<

Anoniem255

Bericht 12 Mrt 2016 12:04

Re: Herbruikbare knijpzakjes

Dan moet ik ze maar goed instrueren dat ze er niet te hard in knijpen ;)

Ik zie dat ze er van diverse merken zijn. Ook in klein en groot formaat. Ga ze toch eens aanschaffen.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Silly-One