Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bedorven plakje worst gegeten

<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 11 Mrt 2016 13:40

Re: Bedorven plakje worst gegeten

Dank nog voor je reactie, Highway. Ik bel mijn moeder ook normaal altijd, is verpleegkundige dus weet altijd wel raad. Maar precies op dit moment kreeg ik haar niet te pakken. Evenals mijn oma. Huisarts had ik eerder aan kunnen denken inderdaad, voor een volgende keer in een hopelijk andere situatie dan :wink:
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 11 Mrt 2016 13:42

Re: Bedorven plakje worst gegeten

Ik vind het overigens wel gek dat de gifwijzerapp betaald is, of is daar een reden voor?
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 11 Mrt 2016 14:44

Re: Bedorven plakje worst gegeten

Er staat dat het is om de kosten te dekken en de Gifwijzer up to date te houden.

Ik had gewoon zo'n papieren Gifwijzer die aan de kast hing, maar die is dus niet meer geldig, moet dan toch eens een nieuwe downloaden.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers