Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vet haar

<<

woezel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 552

Geregistreerd: 04 Sep 2013 10:27

Bericht 06 Mrt 2016 21:08

Vet haar

De laatste maanden / jaar lijkt mijn haar heel erg veranderd, het is nu echt onwijs gauw vet.
Al diverse shampoo geprobeerd, maar tot nu toe niets gevonden wat me lekker fris en soepel haar geeft.
Heeft iemand hier nog een echte aanrader?

Ik weet wel dat als ik me haar verf (al is de laatste keer alweer 2 jaar terug), ik daarna ik wel heerlijk fris haar heb
Trotse mama van 2 jongens en 1 meisje
<<

Anoniem282

Bericht 06 Mrt 2016 23:28

Re: Vet haar

Is het niet eerder zo dat van je haar verven het veel droger wordt en het daardoor minder vet is/wordt? Hoe vaak was je het per week?

Het is trouwens mijn haar ipv me haar.
<<

Anoniem177

Bericht 06 Mrt 2016 23:31

Re: Vet haar

Hoe vaak was je het? Niet te vaak je haar wassen, niet teveel aan je haar zitten en sommige mensen hebben gewoon snelle talgproductie. Er zijn wel speciale shampoo's die dit vertragen. Ik gebruikte shampoo's van Kerastase.
<<

Anoniem184

Bericht 07 Mrt 2016 00:12

Re: Vet haar

Ik was mijn haar maximaal 3x in de week, met een hele minimale hoeveelheid shampoo en conditioner, en niet te heet, dat werkt bij mij het beste. Anders heb ik een kop haar alsof ik in de frituurpan heb gehangen. Hoewel nog minder wassen nóg beter zou zijn, maar daar voel ik me nog niet helemaal comfortabel bij :)
<<

Anoniem170

Bericht 07 Mrt 2016 00:58

Re: Vet haar

Heb je misschien heel erg veel en dik haar?
Bij mij werd het echt zo snel vet, echt werd gek van. Nu heb ik een stuk laten uitdunnen en is het echt veel minder
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 07 Mrt 2016 23:32

Re: Vet haar

Ik heb ook sinds een tijd enorm snel vet haar. Ik waste het eerst om de dag en op dag 2 zag het er dan al uit of ik het een week niet gewassen had. Nu andere shampoo (na tig soorten te hebben versleten) en nu was ik het ook nog om de dag en soms pas na drie dagen als ik mazzel heb. Ik kan shampoo van Lush aanraden (nav een tip van hier), als ik het goed zeg heet het jumping juniper. Werkt goed vind ik. Alleen ik vond wassen met een zeepje (is een stuk zeep) uiteindelijk niet heel handig. Met mn handen schuim maken en in m'n haar smeren werkte niet voldoende, dus dan het zeepje door m'n haren. En die vallen heel erg uit helaas, dus elke keer dat zeepje onder de haren, brrrrr. Maar op zich werkt het verder wel prima hoor.

Omdat ik toch wel liever vloeibare shampoo gebruik nog eens verder gaan kijken en nu gebruik ik shampoo van Guhl voor vet haar. Weinig van nodig en werkt ook goed. Alleen die van lush werkte wel iets langer, dus ik zit zelf nog in dubio welke ik uiteindelijk wil blijven gebruiken. Maar met deze twee shampoos merk ik echt wel verschil. Ik was het nog steeds wel vrij vaak, maar het is niet meer zo vet. En ipv om de dag red ik het dus soms zelfs een dag extra.
<<

woezel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 552

Geregistreerd: 04 Sep 2013 10:27

Bericht 08 Mrt 2016 12:45

Re: Vet haar

Ik was het elke dag, omdat ik het dan echt vies vind. Gelukkig wordt het wat langer, ga nu proberen om de dag te wassen en dan maar in een vlecht.

Hippie, waar haal jij die lush shampoo?
Trotse mama van 2 jongens en 1 meisje
<<

Anoniem177

Bericht 08 Mrt 2016 13:53

Re: Vet haar

Of dagen skippen met droogshampoo. Echt proberen af te bouwen en tijdens het wassen niet teveel masseren. Als je dat namelijk wel doet activeer je alleen maar je talgklieren
<<

Anoniem282

Bericht 09 Mrt 2016 01:00

Re: Vet haar

Dagelijks je haar wassen, zou iedereen vet haar van krijgen. Afbouwen is dan echt nodig, waardoor je in het begin dus een tijdje vet(ter) haar hebt, maar na verloop van tijd wordt dat minder. :)
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 09 Mrt 2016 01:17

Re: Vet haar

Lush kan je online kopen via hun website, of in een winkel van Lush. Ik heb het laatst door familie mee laten brengen uit de winkel in Rotterdam. Via de site is ook prima, maar dan zijn de verzendkosten in verhouding erg hoog voor alleen een zeepje. Al hebben ze er nog veel meer fijne producten, dat wel.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 09 Mrt 2016 06:10

Re: Vet haar

Ik was met Big van Lush, wordt het ook echt een stuk minder snel vet van. Ik probeer het ook te rekken door bijv een staart te maken als het wat vetter is, dan zie je het minder goed. Ik heb superlang haar en heb gewoon geen tijd of zin om het meer dan 2 keer per week te wassen.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem260

Bericht 10 Mrt 2016 23:54

Re: Vet haar

Fijne shampoo vind ik Jumping Juniper van Lush. En een dag rekken met droogshampoo doe ik het liefst met Batiste

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers