Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Slecht slapen zonder partner

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 01 Mrt 2016 23:26

Re: Slecht slapen zonder partner

Ik slaap elke nacht vanaf ongeveer 1 uur alleen, als ik voor die tijd alleen in bed lig slaap ik onrustig, maar vanaf daarna wordt het meestal beter.
En juist de nachten dat N. de hele nacht naast mij ligt, begin ik aan het eind van de nacht onrustig te slapen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

anoniem203

Bericht 01 Mrt 2016 23:43

Re: Slecht slapen zonder partner

Arwyn schreef:Vaak val ik wel wat lastiger in slaap als ik alleen naar bed ga. Vooral als ik weet dat hij later nog naar bed komt.


Dit heb ik ook. Als ik een keer vroeg naar bed wil vraag ik ook of hij mee gaat en anders blijf ik gewoon zitten tot hij ook gaat :smile: Hij heeft ook zo'n 1-2 keer in de maand s'nachts alarm in zijn bedrijf en dan is hij zo'n 3 kwartier weg. Dan slaap ik de ene keer wel verder en de andere keer niet. Dan ben ik heel onrustig maar dan vooral eigenlijk omdat ik dan hoop dat er niks aan de hand is en hij weer veilig terug in bed ligt.
<<

GuusGeluk

Noob

Berichten: 77

Geregistreerd: 17 Dec 2015 18:19

Bericht 10 Mrt 2016 22:22

Re: Slecht slapen zonder partner

Gelukkig ben ik niet de enigste ;-)
Hier ook een slechte slaper, niet bang gelukkig maar het is gewoon vreemd!
Als hij nog thuis moet komen zijn het soms hazeslaapjes, slaap sowieso niet diep als hij weg is en hoor aallles
<<

Anoniem282

Bericht 10 Mrt 2016 23:53

Re: Slecht slapen zonder partner

Wellicht is het net waaraan je gewend bent (geraakt). In relaties sliep ik fijner met hem naast me en nu slaap ik beter zonder iemand naast me. Bezorgd was ik nooit en ook niet bang voor inbrekers. Dat lijkt me ook echt niet fijn, want geeft onrust in je hoofd. Het was bij mij puur gewenning.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers