Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Babycafe

<<

foreverlove

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 25 Sep 2013 13:10

Bericht 10 Mrt 2016 16:36

Re: Babycafe

jaaaa ik vind het ook niks daar hoor!!! Maar toevallig zag ik je toen zitten en toen dacht ik echt van huh waar ken ik haar nou ook alweer van, hahaha zooo raar om dan iemand van het forum in het echt te zien.
Ik kon je eerst echt even niet plaatsen en toen later dacht ik inene owjaaaa hahahah
Ik dacht kom je vast nog wel eens tegen en dan spreek ik je gewoon aan, maar hoe klein onze woonplaats ook is ik heb je nooit meer ergens zien lopen!!!
<<

foreverlove

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 25 Sep 2013 13:10

Bericht 10 Mrt 2016 16:37

Re: Babycafe

ohhh ik weet dan precies waar je woont!!! Tenmisnste als je tegenover de thee winkel woont.
Volgende x bel ik aan hoor :cheering:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 10 Mrt 2016 16:39

Re: Babycafe

Yadira schreef:
En dat winkeltje met thee er tegenover is ook leuk!


De koffiewinkel bedoel je ;) (waar ze ook thee verkopen ja)

Daar ga ik dus serieus NU heen, sta op het punt om de deur uit te gaan om koffie te halen hahaha, super grappig dit.

Foreverlove, zeker doen! Ik herken jou misschien niet, heb wel eens wat foto's gezien, maar spreek me gerust aan hoor! En het aanbod staat open, als je een keer wat wilt kletsen ofzo, I'm here!
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 10 Mrt 2016 16:39

Re: Babycafe

foreverlove schreef:ohhh ik weet dan precies waar je woont!!! Tenmisnste als je tegenover de thee winkel woont.
Volgende x bel ik aan hoor :cheering:


Nee, daar woon ik niet, ik bedoel echt aan de overkant van de H.D. Maar dat is hetzelfde water.
Let's discover the world together.
<<

foreverlove

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 25 Sep 2013 13:10

Bericht 10 Mrt 2016 16:41

Re: Babycafe

jaaaa gezellig!!! We gaan zeker een keertje afspreken of ff shoppen op de binneweg!!
<<

foreverlove

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 25 Sep 2013 13:10

Bericht 10 Mrt 2016 16:41

Re: Babycafe

stuur me anders eventjes een pb dan voeg ik je toe op facebook als je dat leuk vind!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 10 Mrt 2016 16:42

Re: Babycafe

Hier in de buurt is ook een ouder en kind café.
Maar dat is als L naar de peuterdans gaat. Misschien als ze na de zomer naar school is dat ik er een keer ga kijken. Ik vindt het er altijd wel leuk uit zien op fb. Er zijn steeds workshops.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem304

Bericht 10 Mrt 2016 16:42

Re: Babycafe

Marin schreef:
Yadira schreef:
En dat winkeltje met thee er tegenover is ook leuk!


De koffiewinkel bedoel je ;) (waar ze ook thee verkopen ja)

Daar ga ik dus serieus NU heen, sta op het punt om de deur uit te gaan om koffie te halen hahaha, super grappig dit.

Ik drink geen koffie he, dus daar kijk ik gewoon overheen. :angel:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 10 Mrt 2016 16:43

Re: Babycafe

foreverlove schreef:stuur me anders eventjes een pb dan voeg ik je toe op facebook als je dat leuk vind!


Doe ik!
Let's discover the world together.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 10 Mrt 2016 19:27

Re: Babycafe

Marin schreef:Echt woon jij in H'stede? Wat leuk! Ik wist niet dat er een andere forumster was die hier woont.

Ik zie best veel activiteiten voor kinderen en jonge ouders hier in de omgeving maar geen babycafé.



Zou je per se een babycafe willen? Wij hebben hier wel een ouder en kind inloop ochtend voor 0-4 jaar, daar kunnen de kinderen lekker knutselen/spelen/kruipen en de ouders koffie/thee drinken. Is best te doen als je aan deze kant van jullie dorp woont. Vind ik leuker dan voorlichtingen.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 10 Mrt 2016 19:29

Re: Babycafe

Zoiets zou leuk zijn ja, misschien is dat iets voor foreverlove!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem186

Bericht 10 Mrt 2016 19:36

Re: Babycafe

Hier heb je ook een mamacafe. Toen mijn dochter klein was ging ik er wel eens heen. Ik heb daar 1 van m'n beste vriendinnen leren kennen, dus dat was heel leuk. Verder had het een knetterhoog geitenwollensokken gehalte, toen ik nog voedde en droeg paste ik er wel bij haha, maar op een gegeven moment voelde ik me er niet meer thuis. Sowieso zijn er veel babies en ik hou eigenlijk niet van babies haha.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 10 Mrt 2016 19:46

Re: Babycafe

Ja dat zit hier ook. Alleen heb er een beeld bij dat iedereen dan met baby biertjes drinkt aan de bar ;) Maar het zal wel iets totaal anders zijn. Misschien dat ik er wel een keer heen ga.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 10 Mrt 2016 20:00

Re: Babycafe

Hier zit er ook 1 maar inderdaad heel erg hoog geitenwollensokken gehalte. Ben er zelf nooit geweest maar een aantal vaste gasten en de organisatrice wel gezien. En die zijn allemaal anti-vaccineren, pro ontstoren enz enz. Totaal anders dan hoe ik er mee om ga. Ja ik draag en ik voed maar ik ben pro-vaccineren en geloof niet in ontstoren enz.
2015 💙
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 10 Mrt 2016 20:40

Re: Babycafe

Hier via de zorggroep ook een babycafe. Ik ben er een aantal keer geweest en vind het best leuk, er worden vaak lezingen of workshops gegeven en je kunt gewoon even lekker kletsen. Ook is er bij ons standaard een lactatiekundige aanwezig, vooral dat vind ik erg fijn. Ik kan helaas niet zo vaak door dansles van N. en mijn wisselende rooster.
<<

Anoniem250

Bericht 10 Mrt 2016 21:01

Re: Babycafe

Geen idee. Ik vind het suf klinken. Ik zou er niet snel naar toe gaan. De nadruk wordt zo erg gelegd op het moeder zijn. Als ik mijn netwerk zou willen uitbreiden dan zou dat niet per se met alleen maar moeders hoeven zijn.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 10 Mrt 2016 22:23

Re: Babycafe

Minx schreef:Hier zit er ook 1 maar inderdaad heel erg hoog geitenwollensokken gehalte. Ben er zelf nooit geweest maar een aantal vaste gasten en de organisatrice wel gezien. En die zijn allemaal anti-vaccineren, pro ontstoren enz enz. Totaal anders dan hoe ik er mee om ga. Ja ik draag en ik voed maar ik ben pro-vaccineren en geloof niet in ontstoren enz.
ooh nee dat is niks voor mij. Geef mij dan maar een echt cafe wel zonder baby hoor haha.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron