Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Collega wordt getreiterd.

<<

caribbeanlover

Bericht 10 Mrt 2016 14:52

Collega wordt getreiterd.

Zij is in de 50. Als ik met haar praat vind ik het moeilijk om haar vaak te begrijpen, want ze heeft een apart manier van praten. Begint uit het niets een verhaal. Ze bedoeld het goed en ik mag haar graag.
Laatst vertelde dat ze getreiterd wordt door een aantal jongens. Het is 1 bepaalde jongen die dan anderen mee trekt die het dan ook doen. Zij vertelde me dat ze laatst huilend naar huis is gegaan en dat vind ik een kwalijke zaak. Vind het zo sneu. Zij is iemand die niet gauw voor zichzelf op zou komen. Als ik er in de buurt stond had ik er wat van gezegd, want ik vind het niet kunnen. Ze had hun moeder kunnen zijn, zo ga je niet met collega's om!
Ze doen het vaker zei ze.

Hebben jullie dat wel eens mee gemaakt?
<<

Anoniem185

Bericht 10 Mrt 2016 15:24

Re: Collega wordt getreiterd.

Er is bij ons op de afdeling geregeld ruzie en er wordt wel wat getreiterd. Ik ben in het verleden zelf gepest en buitengesloten dus ik doe er niet aan mee en houd me er zo ver mogelijk bij vandaan. Ik ga me niet bemoeien met anderen hun problemen en ik ga ze niet verdedigen/helpen, maar ik blijf altijd neutraal en zal nooit zelf iemand pesten/buitensluiten.
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Mrt 2016 15:52

Re: Collega wordt getreiterd.

Zo ben ik niet. Als iemand zoals zij er niks van durft te zeggen doe ik dat mits ik het aanschouw.

Was jouw ervaring ook op het werk?
<<

Anoniem185

Bericht 10 Mrt 2016 22:24

Re: Collega wordt getreiterd.

Nee, mijn ervaring was op de middelbare school. Nu zie ik het op mijn werk gebeuren.

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers