Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


zelf outfit uitkiezen

<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 07 Mrt 2016 22:17

Re: zelf outfit uitkiezen

Hier nog geen kledingissues. Geniet er nog maar even van. Ik denk dat ik het ook samen de avond voor een schooldag zou klaarleggen.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem286

Bericht 07 Mrt 2016 22:25

Re: zelf outfit uitkiezen

Tot nu toe geef ik haar gewoon keuzes en dat werkt prima. Ze mag zeggen of ze een broek of een jurk/rokje aan wil en dan mag ze tussen 2 jurkjes kiezen.
Maillot/legging etc is geen keuze en de sokken mag ze zelf uitkiezen. Het gaat eigenlijk prima, ze heeft het liefst jurkjes aan, dat merk ik wel.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 07 Mrt 2016 22:43

Re: zelf outfit uitkiezen

Tot nu toe hebben we daar nog geen last van hier.
Voor mijn zoon pak ik gewoon iets uit de kast, het maakt hem niks uit.
Alleen bij een feestje/verjaardag wil hij graag een blouse en pantalon aan.

Mijn dochter vind het tot nu toe ook altijd wel goed wat ik uitkies, maar ik denk dat ze in de toekomst wel meer zal willen kiezen, dat zie ik wel in haar zitten.

Ik ben wel benieuwd hoe ik daar mee om zal gaan. Ik denk dat ze zelf 1 hoofd onderdeel mag kiezen en ik dan het bijpassende. (Als dat gaat lukken tenminste).
Afbeelding
Afbeelding
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 08 Mrt 2016 11:34

Re: zelf outfit uitkiezen

Mijn dochter heeft dit met name op de dagen als we haast hebben ;)
Verkleedkleren zijn voor thuis, en naar het Kdv doen we een spijkerbroek aan ivm warmte(is op een boerderij en veel buiten) voor de rest mag ze zelf wel kiezen. Vaak accepteert ze wel dat ik bijv de legging erbij pak en heeft ze best een goede smaak. Wel wat roze etc naar mijn smaak....
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Rayna