Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nicaragua

<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 16:39

Bericht 05 Mrt 2016 17:34

Nicaragua

Zijn hier meiden ooit in Nicaragua geweest? Wat heb je gedaan, hoe lang ben je geweest, wat zijn dingen die echt niet gemist moeten worden? Ben heel benieuwd!
<<

Anoniem170

Bericht 07 Mrt 2016 01:01

Re: Nicaragua

Ik ben er geweest! Wat echt megagaaf is, van zo'n vulkaan afboarden!
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 07 Mrt 2016 01:16

Re: Nicaragua

Ja, ik ben er vorig jaar geweest! Ik vond het echt superleuk! Wij hebben het in combinatie met Costa Rica gedaan, in allebei de landen 3 weken en dat was voor Nicaragua zeker genoeg om mooie dingen te kunnen zien.
Ik vond Leon een hele leuke stad en we zijn ook een paar dagen naar Las Penitas geweest. Daar vond ik het kajakken heel leuk en hebben we babyschildpadjes gezien. Granada was ook wel mooi en inderdaad kun je overal vulkanen bekijken en eventueel af boarden. Isla de Omotepe vond ik ook de moeite waard om een paar dagen te relaxen en rond te kijken.

Nicaragua is het armste land van de regio, maar ook het veiligste. De mensen zijn heel aardig ook al kon bijna niemand Engels (en ik geen Spaans). Je kunt eventueel op mijn blog kijken wat wij gedaan hebben daar (www.intotheworld2015.com).
<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 16:39

Bericht 07 Mrt 2016 10:40

Re: Nicaragua

Bedankt voor jullie reacties!

Over dat boarden heb ik wat gelezen, gaaf! Bedankt ook Jente voor je uitgebreide reactie. Ik ga straks eens op je blog kijken, leuk! Zijn jullie ook naar de Corn Islands geweest?

Ik heb zelf 3,5 week voor alleen Nicaragua en spreek wel Spaans. Tijd genoeg dus als ik het zo hoor! Hoe lang zijn jullie van die drie weken in Nicaragua zelf geweest? Lees ik straks misschien ook wel op je blog trouwens... :-)
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 07 Mrt 2016 10:47

Re: Nicaragua

We zijn 3 weken in Nicaragua geweest en 3 weken in Costa Rica. We zijn aan de westkust gebleven en daarom ook niet naar de Corn Islands geweest. Het duurt ook vrij lang voor je er bent, of je moet met het vliegtuig gaan. Mijn zus is er trouwens wel geweest en zei dat het heel mooi en relaxed was. Wel een aanrader als je lekker wil niksen op een mooi strand.
<<

Anoniem170

Bericht 07 Mrt 2016 19:05

Re: Nicaragua

Volgens mij ben ik er 2 weken geweest, is alweer een paar jaar geleden hoor.
Ik ben naar Leon, Granada geweest (beiden erg leuk), naar Ometepe(vond zelf niet zo heel spannend). Naar San Juan del Sur ben ik ook geweest. Vond leuk daar, wel heel toeristisch.
Lokale eten moet je echt proberen, Vigorón!
Corn Islands niet meer geweest.
Wat ik wel beetje jammer vond, kon niet met korte broek en t-shirt daar lopen (alleen), ook al was het over de 30 graden. Echt een enorme machocultuur daar, allemaal gebaren en geluiden maken bij elke vrouw, echt heel vervelend. Ik zorgde ervoor dat ik altijd met een man naast me liep, dat scheelde al iets.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 07 Mrt 2016 20:36

Re: Nicaragua

Truus schreef:Bedankt voor jullie reacties!

Over dat boarden heb ik wat gelezen, gaaf! Bedankt ook Jente voor je uitgebreide reactie. Ik ga straks eens op je blog kijken, leuk! Zijn jullie ook naar de Corn Islands geweest?

Ik heb zelf 3,5 week voor alleen Nicaragua en spreek wel Spaans. Tijd genoeg dus als ik het zo hoor! Hoe lang zijn jullie van die drie weken in Nicaragua zelf geweest? Lees ik straks misschien ook wel op je blog trouwens... :-)


Mijn vriend is net terug. Die heeft Panama, Costa Rica en Nicaragua gedaan. Little Corn Island was wel favoriet begreep ik. Ook het vulcano boarden heeft hij gedaan, doodeng haha. Ga je met 65 km/per uur naar beneden! Zij zijn 5 weken geweest waarvan 2,5 in Nicaragua gok ik.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 07 Mrt 2016 21:17

Re: Nicaragua

Trouwens, mijn vriend had een Go Pro mee en ook op toen ze van die vulkaan gingen boarden. Als je me pm-t kan ik je de youtube link wel geven.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 16:39

Bericht 08 Mrt 2016 11:04

Re: Nicaragua

Leuk weer al jullie info! Leaf, ik ga je zo PMen. Ik hoop er binnenkort eens lekker voor te kunnen gaan zitten om een beetje een route uit te gaan stippelen. De voorpret is toch ook al heel erg leuk. Ik hoop niet zo'n last te hebben van het machogebeuren want ik ga met m'n vriend, dat zal in ieder geval schelen. Ik heb er zo'n zin in!!

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Anansi