Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dingen kwijt zijn

<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 19 Feb 2016 14:40

Dingen kwijt zijn

Hebben jullie dat vaak? En is het dan echt weg weg of tijdelijk? :laughcry:

Ik ben bijvoorbeeld 5x per dag mijn telefoon kwijt en soms ook wel inde overtuiging dat ie ECHT weg is, maar dan is iets opeens weer terecht. Sleutels idem. Rijbewijs ook. Portemonnee. Nu gebruik ik ook vijfhonderd tassen en weegt mijn handtas 6,5 kilo en heb ik naast mn handtas ook nog altijd een tweede tas mee.

Alleen ben ik nu dus ECHT 1 schoen kwijt :confused:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 19 Feb 2016 14:45

Re: Dingen kwijt zijn

Ja. iedere dag ongeveer. Ik krijg ook van mijn vriend te horen dat ik gewoon niet kan zoeken. En dat klopt ook. Hoe vaak ik wel niet in paniek tegen hem zeg 'mijn telefoon is weg! ja nee.. hij is nu echt weg!!'. En dan gaan we zoeken en zit ie nog ergens in een ander zijvak van mijn tas, terwijl ik die al 20x had gecontroleerd voor mijn gevoel.

Ik was ook een keer bij een vriendin en ik kon nérgens mijn sleutel vinden. Nergens. Zij gezoch tin mijn tas, ik in mijn tas, jaszakken omgedraaid, alle stoelen nagezocht, ik heb haar man de straat op gestuurd om te zoeken.. uitendelijk zit ie dus ook weer in een mini vakje van mijn tas. Verstopt te zijn met zichzelf.

Ik ben zo vaak dingen ook écht écht kwijt. Zo naar is dat. Alsof ze van me weglopen omdat ik een slecht baasje ben ofzo.

Één schoen kwijt zijn is trouwens ook best knap!
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 19 Feb 2016 14:46

Re: Dingen kwijt zijn

Heel herkenbaar :-) Alleen ben ik er zelf juist altijd wel van overtuigd dat ik het vanzelf wel weer terugvind. Laatst wel even in paniek toen ik mijn telefoon al de hele ochtend kwijt was, ik had al overal gezocht, hoorde hem nergens overgaan toen ik met de vaste telefoon mijn nummer belde. Ik was de avond tevoren de stad in geweest en kon me niet meer herinneren of ik hem daarna nog thuis had gebruikt. Was ineens bang dat ik hem ergens had laten liggen.

Uiteindelijk vond mijn man hem 's avonds op het prullenbakje op het toilet :palm: Ik had hem in mijn achterzak gehad en eruit gelegd om te voorkomen dat hij zou vallen. Daarna dus laten liggen en de batterij was inmiddels leeg, vandaar dat hij niet meer overging.

Een schoen ben ik nog nooit kwijt geraakt trouwens ;-) Mijn sokken verdwijnen wel altijd op onverklaarbare wijze, die van mijn medebewoners ook trouwens :razz:
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 19 Feb 2016 14:55

Re: Dingen kwijt zijn

Die zin is ook echt mijn zin...'Nee nu is het ECHT weg'. Zelfs een keer half huilend in het theater gezeten, omdat echt mijn hele bos sieraden weg was (ik maak altijd alles aan elkaar als ik het af doe 's nachts en daarna in mn handtas, voor als ik bij paniek/nood 's nachts mn huis moet verlaten). Maar had haast die dag en eenmaal in het theater bedacht ik me dat ik niks om had en gelijk in paniekstand dus en kon ze echt echt echt niet vinden in mn tas. Hele eerste helft vd voorstelling verpest voor mn zus en mezelf en in de pauze weer gezocht. Tot mn zus tien seconden dr hand in mn tas sta en ze gewoon ZO eruit pakt :laughcry:

Als ik iets kwijt ben raakt er ook niemand in de stress. Mensen lachen alvast. Als mn zus een zeldzame keer zegt dat ze iets kwijt is dan is iedereen in paniek en laat alles vallen en werden er laatst zelfs door mn moeder winkels gebeld of ze op de camerabeelden wilden kijken omdat ze dr foon daar nog in dr handen had. Bij mij gaat mn moeder gewoon eerst koffie zetten :palm: whaha
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 19 Feb 2016 14:58

Re: Dingen kwijt zijn

Ik moet ook bijna elke maand nieuwe strings kopen. Ze verdwijnen ECHT van de aardbodem. Echt, echt, echt. Ik vind er ook eigenlijk nooit eentje terug.

Ben ook al een keer een rokje kwijt geraakt in de kroeg.

En een bh in een restaurant/bij vrienden. Moest op 1 van die twee plekken verloren zijn. Maar toen vond mn schoonvader hem de dag later op zijn oprit :nopompom:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem 146

Bericht 19 Feb 2016 15:15

Re: Dingen kwijt zijn

Reva schreef:Ik moet ook bijna elke maand nieuwe strings kopen. Ze verdwijnen ECHT van de aardbodem. Echt, echt, echt. Ik vind er ook eigenlijk nooit eentje terug.

Ben ook al een keer een rokje kwijt geraakt in de kroeg. hoe? HOE? :laughcry:

En een bh in een restaurant/bij vrienden. Moest op 1 van die twee plekken verloren zijn. Maar toen vond mn schoonvader hem de dag later op zijn oprit :nopompom: Haha :nerd:
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 19 Feb 2016 15:17

Re: Dingen kwijt zijn

Hahahah! Nee, dát krijg ik dan weer niet voor elkaar maar die sokken: die herken ik wel. Ik heb allemaal van die halve paren, en geen idee hoe dat kan.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 19 Feb 2016 15:37

Re: Dingen kwijt zijn

Nog steeds mn schoen niet.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3089

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 19 Feb 2016 16:01

Re: Dingen kwijt zijn

Ik denk dat je schoen nu echt weg is.
<<

anoniem213

Bericht 19 Feb 2016 16:46

Re: Dingen kwijt zijn

Ik was laatst ook een schoen kwijt. W. vond hem direct onder de bank. Bij ons is het trouwens andersom. Ik kan heel goed zoeken en hij is altijd alles kwijt.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 19 Feb 2016 16:50

Re: Dingen kwijt zijn

June schreef:Ik was laatst ook een schoen kwijt. W. vond hem direct onder de bank. Bij ons is het trouwens andersom. Ik kan heel goed zoeken en hij is altijd alles kwijt.


Top. Maak ik even een lijstje en dan mag je hier komen zoeken. Mn crème ook nog steeds niet gevonden.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

anoniem213

Bericht 19 Feb 2016 16:52

Re: Dingen kwijt zijn

Volgens mij is er een hoek in jouw huis waar alle verloren dingen samen een feestje houden.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6128

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 19 Feb 2016 17:02

Re: Dingen kwijt zijn

Ik hoor thuis in dit topic. Ik ben altijd alles kwijt. Weet je hoe blij ik ben dat ik mijn telefoon kan bellen? Dan hoor gerinkel in de kast en vind ik hem in de zak van een net opgeruimd jasje. Ja, die had ik anders natuurlijk nooit meer terug gevonden. Verder heb ik een heel groot keycord aan mijn sleutelbos. Ik vind ook regelmatig dingen terug in de koelkast. Ook ben ik weleens dingen kwijt die ik eigenlijk niet kwijt ben. Ik heb maandenlang gezocht naar mijn bril, die zat gewoon in de brillenkoker maar als ik ermee schudde dan rammelde er niks. Ook zoek ik vaak al bellend naar mijn telefoon. Hopeloos.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Feb 2016 17:46

Re: Dingen kwijt zijn

Ik raak altijd belangrijke spullen kwijt, die ik daarom juist op een speciale plek heb opgeborgen, zodat ze niet kwijtraken :laughcry: Uiteindelijk kom ik daar dan wel weer een keer op, maar daar gaat wat tijd overheen. Terwijl ik, als ik ze gewoon ergens laat slingeren, de spullen zo terugvind. Zo was ik vorige week op het werk nog in paniek, omdat ik ineens dacht dat ik een paar toetsen weg had gegooid! Maar nee, ik had ze juist heel handig in het antwoordenboek in de kast gezet, zodat ik alles bij elkaar had. Nou ja, dit soort dingen heb ik dus altijd. Oh en ik ben altijd heel panisch dat ik m'n sleutels niet meer heb, dan heb ik echt zo'n schrikmoment en ben ik pas weer gerust als ik ze hoor rinkelen in mijn (overvolle) handtas.
❤ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Feb 2016 18:11

Re: Dingen kwijt zijn

Oh ja dat heb ik ook wel! En dan dat ik het echt net nog in m'n handen had. Waar kan dat dan in hemelsnaam zijn? Alsof het van de aardbodem verdwijnt.
Let's discover the world together.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8167

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 19 Feb 2016 18:21

Re: Dingen kwijt zijn

Ooohh ik snap dat dus echt niet hè. Ik ben zelden tot nooit iets kwijt. Alles heeft wel een semi vaste plaats. De plaats is vaak wel een beetje vreemd maar allez.
Mijn vriend kan ook altijd alles kwijt zijn. Ik opper dan meestal vanaf de bank "ligt het niet daar?" en meestal is dat wel en als dat niet is heb ik het alsnog binnen 2min gevonden.

Ik snap het gewoon echt niet
30-04-2017
<<

Anoniem301

Bericht 19 Feb 2016 20:55

Re: Dingen kwijt zijn

Mijn man heeft dit vaak, helemaal in paniek raakt hij dan. Als hij zijn sleutels kwijt is of zijn portemonnee. Maar hij is het nooit echt kwijt. Wil altijd meteen de bank bellen om alles te laten blokkeren maar we vinden het altijd. Hij zegt dan inderdaad ook "Carrie neem me nou serieus nu is het écht weg!" Maar dat is dus nooit zo, gelukkig maar.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 19 Feb 2016 21:07

Re: Dingen kwijt zijn

Ik had dat vroeger wel meer dan nu. De laatste tijd heb ik me aangeleerd om echt belangrijke dingen zoals ov kaart, portemonnee enzo gewoon in één of twee tassen te doen. Daarnaast heb ik een hele fijne winterjas met 4 mega grote zakken waar echt van alles in kan. Dus als ik iets niet kan vinden kijk ik altijd op die drie plekken, dikke kans dat het daar dan ook ligt. Dat paniek gevoel als je dénkt dat je iets kwijt bent is echt zo niet fijn, dus ik probeer dat altijd zoveel mogelijk te beperken :P.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 19 Feb 2016 21:12

Re: Dingen kwijt zijn

Bliss schreef:Ik raak altijd belangrijke spullen kwijt, die ik daarom juist op een speciale plek heb opgeborgen, zodat ze niet kwijtraken :laughcry: Uiteindelijk kom ik daar dan wel weer een keer op, maar daar gaat wat tijd overheen. Terwijl ik, als ik ze gewoon ergens laat slingeren, de spullen zo terugvind. Zo was ik vorige week op het werk nog in paniek, omdat ik ineens dacht dat ik een paar toetsen weg had gegooid! Maar nee, ik had ze juist heel handig in het antwoordenboek in de kast gezet, zodat ik alles bij elkaar had. Nou ja, dit soort dingen heb ik dus altijd. Oh en ik ben altijd heel panisch dat ik m'n sleutels niet meer heb, dan heb ik echt zo'n schrikmoment en ben ik pas weer gerust als ik ze hoor rinkelen in mijn (overvolle) handtas.


Heel herkenbaar dit..daarom heb ik ook een hekel aan goed opruimen. Dat wordt uiteindelijk een soort van verstoppertje spelen als ik iets weer nodig heb. Gooi alles op een grote hoop en ik heb het zo gepakt... :redface:
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem167

Bericht 19 Feb 2016 21:14

Re: Dingen kwijt zijn

Carrie schreef:Mijn man heeft dit vaak, helemaal in paniek raakt hij dan. Als hij zijn sleutels kwijt is of zijn portemonnee. Maar hij is het nooit echt kwijt. Wil altijd meteen de bank bellen om alles te laten blokkeren maar we vinden het altijd. Hij zegt dan inderdaad ook "Carrie neem me nou serieus nu is het écht weg!" Maar dat is dus nooit zo, gelukkig maar.


O, dit zou zo mijn vriend kunnen zijn. Volledig in paniek, maakt me rustig wakker als hij iets kwijt is heel vroeg in de ochtend, want het is écht weg. Al regelmatig telefoontjes op het werk gehad dat hij te laat ging komen op zijn gesprek want zijn auto sleutel of gewone sleutels of portemonnee waren ECHT weg. 1 keer had hij zijn portemonnee laten liggen op het auto dak, en vond hij hem op de parkeerplaats terug toen die weer naar de IKEA was gereden. Verder lag het altijd gewoon in huis, op de wc, of gewoon waar het altijd ligt hahaha.
<<

Babydoll

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 18 Feb 2016 18:28

Bericht 19 Feb 2016 22:09

Re: Dingen kwijt zijn

Ik ben nergens zonder mijn post-its, die gele krengen plakken overal in huis. Het enige wat ik nooit kwijt ben is mijn telefoon, dat is een beetje mijn 2e man.
Sometimes, it takes balls to be a woman.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 26 Feb 2016 23:50

Re: Dingen kwijt zijn

Ik ben altijd mijn oordopjes kwijt. Ik heb 4 van die dingen en ik heb geluk als ik er 1 kan vinden. Waar die dingen toch altijd zijn..
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem148

Bericht 27 Feb 2016 10:31

Re: Dingen kwijt zijn

Bij mij is het weer begonnen door de zwangerschap.
Vb:
Sta bij de action met een nieuwe portemonnee, ligt de oude (met geld) in het vak omdat ik moest passen ivm kleine tas.
Sta bij het postkantoor om mijn pakketjes en brieven op de post te doen, liggen die nog thuis. En dat was de enigste reden waarom ik naar het dorp moest.
1 schoen lag op zolder en de ander beneden, hoe dat kan? Geen idee!
Autosleutels in de plastic afvalzak.
Portemonnee in de koelkast.
Friet in de koelkast ipv vriezer.
Vergeet standaard eten en brood uit de vriezer te halen.

En dit is pas in 2 weken tijd :palm:
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 08 Mrt 2016 01:03

Re: Dingen kwijt zijn

Ik heb mijn schoen gevonden!!!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem177

Bericht 08 Mrt 2016 01:09

Re: Dingen kwijt zijn

Waar lag je schoen nou?

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers