Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stoppen met roken. Hoe?!

<<

Sunshine86

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 491

Geregistreerd: 13 Jan 2016 09:35

Bericht 03 Mrt 2016 15:15

Re: Stoppen met roken. Hoe?!

Ik ben eigenlijk cold Turkey gestopt.. was heel zwaar, maar heeft geholpen. Ik heb wel nog een tijd sporadisch gerookt voor de gezelligheid, maar al een tijd geen behoefte meer aan en nu ik zwanger ben, helemaal anti sigaretten :)
Succes Serendipity!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 03 Mrt 2016 22:43

Re: Stoppen met roken. Hoe?!

Wat doen jullie dan als je de verschrikkelijke drang hebt om te roken? Iedereen op mijn werk rookt (zorg) en het is voor mij echt een escape na een escalatie (ff letterlijk en figuurlijk stoom afblazen).
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Sunshine86

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 491

Geregistreerd: 13 Jan 2016 09:35

Bericht 04 Mrt 2016 09:13

Re: Stoppen met roken. Hoe?!

Afleiding zoeken! Dat is het enige wat ik deed. En denken aan alles om het niet te doen! Het is moeilijk, maar de aanhouder wint uiteindelijk! Streep elke dag af dat het is gelukt en wees trots op jezelf, elke minuut, elk uur, elke dag, dat je niet rookt!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 04 Mrt 2016 16:18

Re: Stoppen met roken. Hoe?!

Ik ben ook zonder middelen gestopt, rookte een pakje per dag.
Niet verwacht dat t zou lukken haha. Maar t viel eigenlijk best mee. Is nu alweer zo'n 7 jaar geleden.
Steep ik herinner me dat nog wel van t werk. Collega's die rookten gingen stiekem roken zodat ik t niet wist, als goede bedoeling. Dat had je natuurlijk wel altijd in de gaten maar goed ;) later had ik t er met een collega over, dat ik niet zozeer naar buiten ging om te roken, maar ook gewoon 5 min rust te hebben. Ik ben toen mee naar buiten gegaan, zonder te roken, maar wel voor wat rust en gezelligheid
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 07 Mrt 2016 16:06

Re: Stoppen met roken. Hoe?!

Ik ben drie jaar geleden cold turkey gestopt. Mede ook omdat ik een kinderwens had. Ik ben in de plaats daarvan gaan sporten. Dat werkte voor mij als een hele goede afleiding eigenlijk. Ik heb ook nicotine kauwgom geprobeerd alleen dat vond ik zo vies. Daar ben ik meteen mee gestopt.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers