Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Babywieg

<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 06 Mrt 2016 14:06

Babywieg

Ik ben nog op zoek naar een wiegje voor de eerste tijd.
Er zijn zoveel soorten en eigenlijk zit ik er gewoon aan te denken om de basiswieg van Prenatal te kopen van 79 euro.

Hebben jullie een wiegje op jullie slaapkamer gehad? Waarom wel of niet?
Welk wiegje hebben/hadden jullie en hoe bevalt deze?
2016
<<

Anoniem151

Bericht 06 Mrt 2016 14:44

Re: Babywieg

Wij hadden de familiewieg staan op onze slaapkamer.
Voor een volgend kindje ga ik meteen voe de cosleeper, het wiegje komt dan op de babykamer
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 06 Mrt 2016 15:08

Re: Babywieg

Wij hadden bij de eerste ook een familiewieg. Vreselijk ding vond ik het, muf en oud. Denk dat we nu gewoon het ledikant van uit de babykamer bij ons op de kamer slepen.
#teammaple🍁
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 06 Mrt 2016 15:34

Re: Babywieg

Dat had ik ook graag gewild UN, maar dat gaat echt niet passen helaas.
2016
<<

Anoniem250

Bericht 06 Mrt 2016 15:42

Re: Babywieg

Tweeling heeft tot 8 maanden in een tweelingwiegje gelegen.
Dat vonden zij en ik heel fijn. Een ledikant is nog zo groot voor zo'n kleine baby. Voor de baby op komst leen ik het wiegje waar mijn nichtje in heeft gelegen totdat ze een maand of 6 was.
Volgens mij is dat het wiegje van de prenatal. Ik zet het wiegje ook naast mijn bed.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 06 Mrt 2016 15:48

Re: Babywieg

Salome schreef:Dat had ik ook graag gewild UN, maar dat gaat echt niet passen helaas.
Je zou ook eens op marktplaats kunnen kijken naar Mozes mandjes/wiegjes. Die kun je ook op een standaard zetten, en je sleept ze makkelijk van kamer naar kamer.
#teammaple🍁
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 06 Mrt 2016 16:18

Re: Babywieg

Zou zoiets wel genoeg ademen?
2016
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 06 Mrt 2016 16:51

Re: Babywieg

Lijkt me wel. Anders mochten ze ook niet verkocht worden denk ik.
#teammaple🍁
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 06 Mrt 2016 18:40

Re: Babywieg

Ik wil absoluut niet de familiewieg van mijn vriend's familie.
Ook een raar muf oud ding...

Dus wij hebben vorige week deze gekocht via Marktplaats:
Afbeelding
Een co sleeper
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 06 Mrt 2016 20:02

Re: Babywieg

Wij hebben een leanderwieg. Bij A tweedehands gekocht en ben er erg blij mee.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 07 Mrt 2016 12:50

Re: Babywieg

Hier de familiewieg van mijn man zijn familie. Het is een rieten wiegje en de bekleding hebben we allemaal gewassen en wij hebben zelf een nieuw matras gekocht. Het matrasje wat er bij zat hebben de opa en oma van mijn man gekocht toen mijn schoonmoeder geboren is en daar heeft mijn man dertig jaar later dus gewoon op gelegen en zijn nichtje en broertje en zusje e.d. Het matrasje was dus een kleine 60jaar oud en ik vond het ook maar muf en viezig, dus die wilde ik niet gebruiken/ vond ik niet veilig i.v.m. eventuele schimmel er in.

Mijn man wilde het matras weg gooien, maar het is niet van ons, dus we hebben het bewaard en weer mee terug gegeven toen onze zoon na ruim een half jaar niet meer in de wieg lag, het nieuwe matrasje heb ik thuis gehouden, die wil ik schoon en fris houden voor een tweede kindje.

Mocht er geen wieg in de familie geweest zijn dan was ik ook voor een co-sleeper gegaan, ideaal lijkt me dat, vooral dat je je kindje niet uit de wieg hoeft te tillen voor nachtvoedingen.

Ow en een leanderwieg is helemaal :love: maar wij zagen het niet zitten om die in het plafond te bevestigen en de driepoot past niet in onze slaapkamer, maar wat een geweldige wieg is dat!
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 07 Mrt 2016 13:31

Re: Babywieg

Wij hadden een simpel wiegje van de Prenatal. De oudste sliep alleen altijd bij ons in bed, voor de jongste hebben we toen ze niet meer in de wieg paste een co-sleeper gemaakt van een Ikea bedje. Als ik nu nog een kindje zou krijgen zou ik meteen voor een co-sleeper gaan, veel makkelijker.
2010 2012
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 07 Mrt 2016 13:36

Re: Babywieg

Wij hadden geen wieg, de eerste 3 nachten ofzo heeft F. bij ons geslapen in de wagenbak met als gevolg dat ik totaal niet sliep, ieder zuchtje hoorde ik. Toen is ze op haar eigen kamertje gaan slapen en dat ging eigenlijk meteen goed. Ik zou bij een eventuele tweede weer hetzelfde doen!
⁠♡♡♡

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers