Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Landal ooghduyne strand huisje.

<<

Anoniem145

Bericht 22 Feb 2016 21:21

Landal ooghduyne strand huisje.

Hoi hoi,

Wie is hier weleens geweest in een strand huisje ???
Dat is mega mega duur vind ik maar het lijkt me zoooo leuk en fijn !!

Wij zijn in september nog een weekje vrij en twijfel om hier een midweekje heen te gaan.
(Is bijna 600 euro in september voor midweek)
Zelf vind ik dat echt heel erg duur want je kunt zelfs huisjes vinden voor 200 euro.

Ik zie ons kindje al voor ons huisje in het zand spelen heel de dag :drunken:

Ik weet niet of het weer begin september nog wel fijn is.

Maar het lijkt me zo gaaf aan het strand.

Ben benieuwd of iemand deze huisjes kent en of je het de prijs waard vind in september dus ervaringen gezocht ?

Groetjes rituals
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 22 Feb 2016 22:00

Re: Landal ooghduyne strand huisje.

Ik ken ze alleen omdat ze hier ook op het strand staan, maar volgens mij zijn die ook best aan de prijs maar ze zitten in het hoogseizoen altijd vol lijkt wel.
Kijk ook even verder, veel strandtenten hebben ook van die huisjes staan misschien scheelt dat toch nog wel met Landal. Dat park ooghduyne is ook nog vrij nieuw volgens mij.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 24 Feb 2016 11:06

Re: Landal ooghduyne strand huisje.

Ik zag dat roompot ook zulke huisjes heeft op twee parken. Verder geen ervaring mee (ik ben ook aan het kijken maar dan voor de maand mei).
<<

anoniem213

Bericht 24 Feb 2016 11:36

Re: Landal ooghduyne strand huisje.

Ik vond het daar echt prachtig. Zo leuk om wakker te worden en direct de zee te kunnen zien. Mijn neefje heeft ook echt heerlijk gespeeld in het zand voor het huis.
<<

Anoniem145

Bericht 24 Feb 2016 14:57

Re: Landal ooghduyne strand huisje.

June schreef:Ik vond het daar echt prachtig. Zo leuk om wakker te worden en direct de zee te kunnen zien. Mijn neefje heeft ook echt heerlijk gespeeld in het zand voor het huis.


Wat leuk dat jij daar bent geweest !!!!

Vond jij het zijn geld waard (voor een midweekje in september bijna 700 euro) ????

Ik twijfel zo omdat je voor de helft ook een midweekje weg kunt ergens anders :P .

Hoe oud was je neefje toen ? En had je goed weer ?

Het park zelf is nu niet zoveel toch ?
Laatst gewijzigd door Anoniem145 op 24 Feb 2016 14:59, in totaal 4 keer gewijzigd.
<<

Anoniem145

Bericht 24 Feb 2016 14:57

Re: Landal ooghduyne strand huisje.

Isabel_ schreef:Ik zag dat roompot ook zulke huisjes heeft op twee parken. Verder geen ervaring mee (ik ben ook aan het kijken maar dan voor de maand mei).


Dat klopt maar die vond ik ook erg prijzig en niet mooier dan deze.
<<

anoniem213

Bericht 24 Feb 2016 15:01

Re: Landal ooghduyne strand huisje.

Ik heb toen niet zelf hoeven betalen, maar ik vond de locatie wel zo leuk dat het een leuk bedrag waard is. Mijn neefje was toen ruim 2,5. Ik kan het alleen niet vergelijken met andere huisjes op het strand. Ik heb geen idee hoe duur zoiets normaal is. Wij hadden vrij slecht weer (veel regen), maar de vrijdag was het wel droog en je kunt natuurlijk direct naar buiten als het droog is.
<<

Anoniem145

Bericht 24 Feb 2016 15:03

Re: Landal ooghduyne strand huisje.

June schreef:Ik heb toen niet zelf hoeven betalen, maar ik vond de locatie wel zo leuk dat het een leuk bedrag waard is. Mijn neefje was toen ruim 2,5. Ik kan het alleen niet vergelijken met andere huisjes op het strand. Ik heb geen idee hoe duur zoiets normaal is. Wij hadden vrij slecht weer (veel regen), maar de vrijdag was het wel droog en je kunt natuurlijk direct naar buiten als het droog is.


Dat bedoel ik eigenlijk of je de locatie en de plek een fors bedrag waard vind, bijna het dubbele van een park in de bossen.

Dank je wel ! En jammer van de regen maar dat is natuurlijk altijd een risico.
<<

anoniem213

Bericht 24 Feb 2016 15:05

Re: Landal ooghduyne strand huisje.

Ik vond het wel logisch dat het duurder was. Huisjes in de bossen kun je heel het jaar gebruiken en deze huisjes niet.
<<

Anoniem145

Bericht 27 Feb 2016 10:38

Re: Landal ooghduyne strand huisje.

Ik heb geboekt :-)
Mede ook door de ervaring van june :smile:

Dacht eerst nog misschien een huisje in het park dat is een stuk goedkoper maar toch maar voor het strandhuisje gekozen.
<<

Anoniem335

Bericht 27 Feb 2016 11:08

Re: Landal ooghduyne strand huisje.

Wat leuk! Het lijkt mij ook super leuk, maar ik heb een vriend die niet van zand houdt dus ik denk dat ik het maar niet moet doen dan :)
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 27 Feb 2016 11:32

Re: Landal ooghduyne strand huisje.

Leuk!! M'n man heeft hier ook naar zitten kijken. Maar dan voor eind juni ergens. Ik weet nog niet of we het doen. Voor zoon natuurlijk heel leuk, maar misschien met een kleine baby niet heel handig.
<<

Anoniem145

Bericht 27 Feb 2016 16:30

Re: Landal ooghduyne strand huisje.

Het lijkt mij echt geweldig super veel zin in.
Eigenlijk hadden we dit in juni moeten doen maar hebben dan al een weekje rabbit Hill gepland.
Laatst gewijzigd door Anoniem145 op 27 Feb 2016 16:33, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem145

Bericht 27 Feb 2016 16:31

Re: Landal ooghduyne strand huisje.

Kajaka88 schreef:Leuk!! M'n man heeft hier ook naar zitten kijken. Maar dan voor eind juni ergens. Ik weet nog niet of we het doen. Voor zoon natuurlijk heel leuk, maar misschien met een kleine baby niet heel handig.


Ik zou het gewoon doen !! :-) super leuk voor je kindje en de baby kan op een dekentje of boxkleed ?
<<

Anoniem145

Bericht 01 Mrt 2016 13:39

Re: Landal ooghduyne strand huisje.

Nog wat tips gevraagd.

Zouden jullie voor 4 ochtenden een ontbijt pakket bij boeken ? (Kost voor 4 dagen 3 personen 75 euro alles samen 7,50 per dag per persoon en dan nog kindje)
Weet niet of het handig is en goed te doen daar om alles zelf te halen.

We willen ook niet te veel mee zeulen nu kun je ook een premium pakket boeken. ( kosten 9,95 per persoon je krijgt dan 2 grote handdoeken, badmat, klein rituals badkamer setje, 2 keuken doeken, koffie en thee setje).

Ik weet allemaal niet zo goed of het zijn geld waard is :-)
<<

Anoniem205

Bericht 06 Mrt 2016 17:03

Re: Landal ooghduyne strand huisje.

Je kunt tot redelijk dichtbij je auto parkeren, dus ik zou 75 euro echt zonde van mijn geld vinden. Het park (en dus de receptie) is ongeveer 10 minuten lopen vanaf het strand, dus je kunt er ook voor kiezen om daar je broodjes af te halen. Anders gewoon lekker zelf mee nemen. 7,50 pp voor een ontbijt is echt heel erg veel geld... ik eet een eitje, een of 2 broodjes en drink een kopje thee/glaasje jus. Dat kost bij elkaar nog geen 5 euro.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers