Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Die Leonardo....

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43733

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 29 Feb 2016 08:28

Die Leonardo....

Eindelijk na meer dan twintig jaar heeft de beste man een Oscar gewonnen voor zijn rol in The Revenant.

Afbeelding

http://nos.nl/artikel/2089760-eindelijk ... aprio.html


Heeft iemand de Oscars gezien?

Hierbij de grote winnaars:

Film The Revenant
Acteur Leonardo DiCaprio (The Revenant)
Actrice Brie Larson (Room)
Regisseur Alejandro González Iñárritu (The Revenant)
Niet-Engelstalige Film Son of Saul
Animatiefilm Inside Out
Let's discover the world together.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 29 Feb 2016 08:36

Re: Die Leonardo....

Hij heeft hem dik verdiend voor deze rol. Ik vond het een erg goede film en goed in elkaar gezet.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 29 Feb 2016 08:42

Re: Die Leonardo....

Ik las het net. Zonde. Hij verdient er één, maar niet voor deze rol. Deze film was goed (niet eens fantastisch - doe mij dances with wolves maar) door fantastische scenery/regie en een prima plot en acteerwerk. Maar hij overdonderde echt niet door Leo's acteerwerk, dat heeft hij eerder beter gedaan. Van mij hadden Eddie Redmayne hem mogen krijgen.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 29 Feb 2016 21:34

Re: Die Leonardo....

Fijn en verdiend dat hij nu (eindelijk) een oscar heeft gekregen. Heb de film nog niet gezien dus kan daar niet echt veel over zeggen..

Las dat Alicia Vikander de Oscar gewonnen heeft voor beste vrouwelijke bijrol in the Danish girl. Die heeft ze ook echt verdiend vind ik, vond haar heel goed. Eddie Redmayne ook trouwens maar vond hem in The theory of everything beter.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem185

Bericht 29 Feb 2016 22:07

Re: Die Leonardo....

Ik vond het een goede film en terecht dat hij eindelijk een oscar heeft gekregen.
<<

Anoniem273

Bericht 03 Mrt 2016 16:57

Re: Die Leonardo....

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 03 Mrt 2016 17:06

Re: Die Leonardo....

Hahahaha Azi!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 05 Mrt 2016 19:42

Re: Die Leonardo....

Ik heb de Oscars niet gezien maar ik gun Leonardo echt die Oscar! Ik vond zijn speech ook zo goed, echt zo tof dat hij het opneemt voor de natuur en klimaat.

Ik moest wel lachen om dat bericht Azi! :D
If you cannot do great things, do small things in a great way.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers