Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Handig zo'n schoenenkast not!

<<

Anoniem280

Bericht 09 Okt 2013 20:55

Re: Handig zo'n schoenenkast not!

Rush schreef:Afbeelding


Zoiets heb ik, maar dan is het maar 1 laag wat ik kan vullen. Ik kan er wel mijn enkellaarsjes in kwijt.
Heb hem trouwens van mijn schoonmoeder gekregen, omdat onze schoenen altijd maar in de bijkeuken lagen.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 09 Okt 2013 21:17

Re: Handig zo'n schoenenkast not!

Pien schreef:
Caroow schreef:Ik denk erover om zo'n vakkenkast onder de kapstok te zetten en daar in die bakken alles in te mikken. Maar echt goed voor je schoenen zal het niet zijn natuurlijk.

Afbeelding
Dat idee.



Dit hebben wij. Ideaal! In de winter heb ik mijn zomerschoeneb naar boven waardoor mijn laarzen alle ruimte hebben, mijn goede laarzen doe ik laarzenspanners in en dat gaat prima.


Dus toch een goed idee :) We hebben alleen ook al op onze kamer en op R zijn kamer zo'n kast staan, het wordt wel heel vakkerig in ons huis.
R. 2013
D. 2016
<<

caribbeanlover

Bericht 13 Okt 2013 12:46

Re: Handig zo'n schoenenkast not!

In de keuken bij de deur staat een kleintje van Ikea die als je die ophangt ook dient als kapstok. Helaas is die te breed anders had ik er een aantal in de kast gezet aangezien de schoenen die er nu instaan niet netjes staan. Denk dat er niks anders op zit, dan de platte(re) schoenen beneden in het schoenenkastje te laten en de rest boven. In de keuken heb ik een aantal enkellaarsjes staan en als ik anderen aan wil moet ik maar naar boven gaan.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers