Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ripped jeans

<<

Elle123

Bericht 02 Mrt 2016 15:07

Ripped jeans

Ik zoek een mooie ripped jeans. Ik heb er een van Zara, van vorig jaar en die heb ik heel veel gedragen. Het enige nadeel is dat hij snel uitloopt en dus steeds na 1 dag dragen weer in de was moet.
Ik zoek er een die strak zit bij de billen en bovenbenen, geen laaghangend kruis of losse billen. En bij voorkeur 7/8 lengte (of lengte 30) en met lage taille (normale taillehoogte zit bij mij meestal al heel hoog op de een of andere manier). Liefst geen stretch, zodat hij niet al te strak zit en mijn huid zo door de gaten puilt ;)
Waar vind ik een mooie?
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 02 Mrt 2016 15:32

Re: Ripped jeans

H&M? Deze hebben ze ook in lengtemaat 30:
http://www.hm.com/nl/product/01373?arti ... le=01373-B
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 03 Mrt 2016 16:34

Re: Ripped jeans

<<

Elle123

Bericht 04 Mrt 2016 14:19

Re: Ripped jeans

Die van H&M heb ik gepast, maar vanwege de stretch komen mijn benen daar zo door die gaten heen puilen. En als ik een maat groter neem zit hij boven weer te los.
Die van Nikkie vind ik tof! Ik ben benieuwd hoe die taille is, of hij niet gaat hangen bij het kruis.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers