Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


iPhone 5S instellingeb

<<

Anoniem291

Bericht 02 Mrt 2016 11:30

iPhone 5S instellingeb

Ik gebruik de agenda op mijn telefoon, maar als er een activiteit start krijgt ik 2 keer een mail over de activiteit. Dit wil ik graag uitzetten, alleen de melding op mijn telefoon is voldoende.

Weet iemand hoe ik het zo in kan stellen dat ik geen mail krijg?
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 03 Mrt 2016 00:03

Re: iPhone 5S instellingeb

Gebruik je echt de app kalender die standaard op de iphone zit? Want daarin kan ik niks ontdekken over email herinneringen.
Maar volgens mij zit het gekoppeld aan je mailaccount, dus als je een gmail account hebt dan zit het wellicht daar in de instellingen dat je ook een mail krijgt. Dan zou je even online op je mail moeten inloggen (webmail) om naar de instellingen te kijken.
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 03 Mrt 2016 00:28

Re: iPhone 5S instellingeb

Dat staat volgens mij opgeslagen in je Google account.
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Anoniem184

Bericht 03 Mrt 2016 09:13

Re: iPhone 5S instellingeb

Ala je in je instellingen naar de instellingen voor mail gaat, zie je onderaan een heel stuk over je agenda. Misschien dat je daar iets moet veranderen? Ik weet het verder niet, want ik gebruik de agenda op m'n iPhone/iPad helemaal niet. Dus ik weet niet hoe die instellingen zouden moeten staan om de mails niet te krijgen :)
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 03 Mrt 2016 10:56

Re: iPhone 5S instellingeb

Dat is inderdaad een Gmail functionaliteit en niet eentje vanuit de agenda app van iPhone zelf.
<<

Anoniem291

Bericht 04 Mrt 2016 14:13

Re: iPhone 5S instellingeb

Hmmm ik ga eens kijken of ik daar dan iets aan kan passen. Thanks.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers