Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pijn in mijn oren door de wind

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 27 Feb 2016 17:32

Pijn in mijn oren door de wind

Zo lang als ik me kan herinneren heb ik hier al last van, als er maar een beetje wind staat krijg ik ontzettend last van mijn oren en dit trekt helemaal door naar mijn kaken.

Net even bij de Kralingse plas geweest, maar het was gewoon geen doen door de wind en vervolgens de pijn.

Ik heb wel eens een muts op, maar die kruipt toch vaak wat omhoog, of zo'n hoofdband.
Beide is alleen irritant als het eigenlijk helemaal niet koud is buiten, maar er wel wind staat.

Herkent iemand dit, en/of heeft iemand wellicht de gouden tip wat ik er tegen kan doen?
Ik fiets bijv heel graag, maar met de wind is dit vaak echt geen pretje..
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4381

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 27 Feb 2016 17:51

Re: Pijn in mijn oren door de wind

Vette watten in je oren doen?
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 27 Feb 2016 17:54

Re: Pijn in mijn oren door de wind

Lijkt me erg vervelend! Misschien helpen watjes in je oor? Of hoor je dan niks meer?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 27 Feb 2016 17:56

Re: Pijn in mijn oren door de wind

Sawadee schreef:Lijkt me erg vervelend! Misschien helpen watjes in je oor? Of hoor je dan niks meer?


Jep.. dat hahahaha
Lastig als mijn dochter achterop zit :D
<<

Anoniem237

Bericht 27 Feb 2016 17:57

Re: Pijn in mijn oren door de wind

Dat herken ik zeker, heb er veel last van. Ik draag eigenlijk altijd een muts maar ik vind het ook wel leuk om te dragen dus dat scheelt.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 27 Feb 2016 18:34

Re: Pijn in mijn oren door de wind

Forumster schreef:Dat herken ik zeker, heb er veel last van. Ik draag eigenlijk altijd een muts maar ik vind het ook wel leuk om te dragen dus dat scheelt.


Ja alleen in de zomer vind ik dat een beetje gek :P
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 27 Feb 2016 20:45

Re: Pijn in mijn oren door de wind

Heel herkenbaar, wel alleen onder de 15 graden ongeveer. Ik zweer bij goed aansluitende oorwarmers of mutsen met oorflapjes met touwtjes eraan en die dan ook echt dichtknopen onder m'n kin. Ik zie er ongetwijfeld uit als een kleuter, maar liever dat dan die pijn. Grote hoofdtelefoon werkt trouwens ook, ziet er misschien wat minder kneuzig uit.
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 28 Feb 2016 12:01

Re: Pijn in mijn oren door de wind

Ik kan er ook niet tegen, pas onze dochter van school gehaald op mijn nieuwe fiets, en ik kwam huilend thuis van de pijn in mijn oren. Ik kan idd een muts op doen, maar dan ga ik gigantisch zweten en kriebelen.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 28 Feb 2016 12:24

Re: Pijn in mijn oren door de wind

-Dubbel-
Laatst gewijzigd door Sawadee op 28 Feb 2016 12:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 28 Feb 2016 12:27

Re: Pijn in mijn oren door de wind

En speciale oordoppen van een audicien? (Niet de op maat gemaakte want die zijn enorm duur) Je hebr oordoppen voor werk die alleen die harde geluiden tegenhoudt maar je kan wel iedereen verstaan nog als je met iemand praat. Dan zit er toch iets in je oor wat de wind tegenhoudt en je kan je dochter toch verstaan.
<<

Anoniem237

Bericht 28 Feb 2016 14:00

Re: Pijn in mijn oren door de wind

Lejow schreef:Ja alleen in de zomer vind ik dat een beetje gek :P

Ik draag dan van die leuke hippe zomer hoedjes. Geen gebreide muts hoor. :P
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 29 Feb 2016 12:54

Re: Pijn in mijn oren door de wind

Ik heb het ook, maar wel alleen wanneer het koud is. Als ik weet dat ik wel even buiten zal zijn, of ga fietsen, dan zorg ik toch dat ik mijn oren afdek. Meestal zet ik een muts op, zo'n beanie (?) achtige en die trek ik over m'n oren. Met fietsen vaak wel wat warm, maar dat liever dan pijn in m'n oren. Heb ook nog oorwarmers liggen en zo'n gebreide hoofdband, maar de muts staat beter dus meestal pak ik die. Maar oorwarmers werken bijvoorbeeld bij mij ook prima, oren afgedekt en de rest niet. Maar weet niet of je dan nog genoeg hoort. Ik heb ze al lang niet gebruikt icm kind achterop, dus dat weet ik niet zeker.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 29 Feb 2016 23:16

Re: Pijn in mijn oren door de wind

Heb je dan pijn in je oren? Dus bij je gehoorgang? Of echt de schelp? Ik heb zelf altijd heel last van de oorschelp. Kan ook megapijn zelfs als het niet eens zo heel koud is. Muts helpt bij mij dan wel of gewoon m'n capuchon dicht strikken. Ubercharmant is het niet maar die pijn is echt niet tof. In het oor heb ik zelf geen last van.
<<

Anoniem237

Bericht 01 Mrt 2016 10:26

Re: Pijn in mijn oren door de wind

Bij mij zit de pijn in m'n oren. De temperatuur maakt geen verschil, het is echt de tocht op m'n oren.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 01 Mrt 2016 10:47

Re: Pijn in mijn oren door de wind

Ik herken het ook en vind het vreselijk. Ik woon aan het strand maar met veel wind of kou hoef ik er echt niet heen te gaan want ik ga kapot. Terwijl ik echt gek ben op het strand.

Geen tips, dus k blijf dit even volgen.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 01 Mrt 2016 12:14

Re: Pijn in mijn oren door de wind

Forumster schreef:Bij mij zit de pijn in m'n oren. De temperatuur maakt geen verschil, het is echt de tocht op m'n oren.


Bij mij ook, en trekt helemaal door tot in mijn kaken..
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:05

Bericht 01 Mrt 2016 14:33

Re: Pijn in mijn oren door de wind

Ik heb er ook last van. Wel alleen als het iets kouder wordt. Ik heb dan altijd watjes in mijn oren. En als het echt koud is ook nog een muts op.
Als M niet achterop zit dan heb ook vaak oortjes in van mijn mp3 speler.

Hoop dat er ook nog een goede tip komt!
Ons boefje 24-08-2010
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 01 Mrt 2016 20:56

Re: Pijn in mijn oren door de wind

Ik heb het ook, heel vervelend :( Ik heb altijd oorwarmers om/op, ziet er waarschijnlijk heel raar uit alsof ik klaar ben voor een extreem strenge winter haha maar het maakt mij niets uit want het helpt goed :)
Wat als het lukt
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 02 Mrt 2016 23:40

Re: Pijn in mijn oren door de wind

Ik heb het ook, ooit eens ervoor bij de huisarts geweest maar er is niks voor. Ik kreeg wel een neusspray maar geen verschil helaas. Oren goed afdekken is het beste.
M:21072011
J :08012014
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 03 Mrt 2016 07:48

Re: Pijn in mijn oren door de wind

Mijn zusje heeft dit ook al heel erg.
Zij doet standaard ook oordopjes in van haar ipod.
En dan daar een muts overheen.
Ze heeft dan niet de muziek aan, maar het feit dat er iets in haar oren zit, helpt haar.
<<

Elle123

Bericht 03 Mrt 2016 15:15

Re: Pijn in mijn oren door de wind

Ik zet meestal zo'n grote koptelefoon op als ik ga fietsen of wandelen als het zo waait.
Bij Kruidvat heb ik laatst oordopjes gekocht voor 's nachts (ik kan heel slecht tegen het geluid als iemand anders ademt, en mijn vriend moet nou eenmaal ook ademen ;)).
Maar daar hebben ze verschillende soorten, met allemaal een ander doel. Misschien ook voor wind?
Of een keer informeren bij Schooneberg (of een andere audicien natuurlijk), wellicht hebben zij oplossingen waar je niet aan zou denken.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 03 Mrt 2016 17:08

Re: Pijn in mijn oren door de wind

Ik zet de capuchon van mijn jas op. Heb er ook last van.
Oordoppen is wel een goed idee, dan maar even wat minder horen.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem185

Bericht 03 Mrt 2016 17:15

Re: Pijn in mijn oren door de wind

Daar heb ik ook last van, als ik een muts op zet is het over, maar het moet dan wel echt een muts zijn die tot flink over mijn oren heen zit.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers