Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Café waar ik kan studeren in Utrecht

<<

anoniem213

Bericht 02 Mrt 2016 12:21

Café waar ik kan studeren in Utrecht

Iemand een goede tip? Ik ga vanavond bij een vriendin eten en ik wil al eerder die kant op, want ik voer nu weinig uit. Iemand een goede tip waar ik rustig kan werken met laptop en waar ze lekkere koffie hebben? Het liefst een beetje in de buurt van het station, want ik moet in de buurt ook iets ophalen.

Alvast bedankt!

Ik kon geen goede pijler kiezen trouwens (eten en drinken of werk en studie of deze).
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 717

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:37

Bericht 02 Mrt 2016 12:27

Re: Café waar ik kan studeren in Utrecht

Misschien de Coffee Companie op de Oudegracht? Of Le journal op het Neude.
<<

anoniem213

Bericht 02 Mrt 2016 13:35

Re: Café waar ik kan studeren in Utrecht

Bedankt voor je reactie! Ik ben benieuwd.
<<

anoniem213

Bericht 02 Mrt 2016 14:42

Re: Café waar ik kan studeren in Utrecht

Iemand anders ook nog tips trouwens :study:?
<<

Anoniem313

Bericht 02 Mrt 2016 15:29

Re: Café waar ik kan studeren in Utrecht

The Village! Ik weet eigenlijk helemaal niet of je er goed kunt studeren, maar de koffie is geweldig.
<<

anoniem213

Bericht 02 Mrt 2016 15:31

Re: Café waar ik kan studeren in Utrecht

Caulfield schreef:The Village! Ik weet eigenlijk helemaal niet of je er goed kunt studeren, maar de koffie is geweldig.

Bedankt, ik ga eens kijken!
<<

Anoniem149

Bericht 02 Mrt 2016 20:59

Re: Café waar ik kan studeren in Utrecht

Plekje gevonden June?

Mag ik je topic even lenen? Weet iemand een fijne plek om te studeren maar dan in Rotterdam? Ik ga morgenavond naar Rotterdam en heb hetzelfde als June, moet overdag studeren en heb thuis weinig motivatie. Liefst bij/op het station.
<<

Anoniem313

Bericht 02 Mrt 2016 21:22

Re: Café waar ik kan studeren in Utrecht

Prim schreef:Plekje gevonden June?

Mag ik je topic even lenen? Weet iemand een fijne plek om te studeren maar dan in Rotterdam? Ik ga morgenavond naar Rotterdam en heb hetzelfde als June, moet overdag studeren en heb thuis weinig motivatie. Liefst bij/op het station.


Als het echt dichtbij het CS moet zijn, kun je Lebkov doen, hoofduitgang en dan aan je rechterhand. 3 min lopen van het CS zit Booon (vind ik leuker), dan neem je de uitgang aan de achterzijde, rechtsaf die straat in en na 3 min lopen aan je linkerhand. Als je tijd hebt voor een wandelingetje: Coffeelicious aan de Binnenweg of Lilith aan de Mauritsstraat.
<<

Anoniem149

Bericht 02 Mrt 2016 23:10

Re: Café waar ik kan studeren in Utrecht

Bedankt Caulfield, zal eens kijken morgen.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers