Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ganglion

<<

Anoniem291

Bericht 02 Mrt 2016 17:51

Ganglion

As maandag wordt er een ganglion op m'n pols weggehaald, daarna krijg ik een brace omdat ik 2 weken niet mag tillen, maar ik heb een zoontje van 7 weken dus dat wordt erg lastig.

Hebben jullie er veel last/pijn van gehad?
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 02 Mrt 2016 17:58

Re: Ganglion

Hè wat rot voor je, hopelijk ben je snel hersteld!

Ik heb er 3 op mijn handen. 2 al zolang ik me kan herinneren, ik dacht dat dit gewoon bot was. Pas sinds ik een nieuwe erbij heb weet ik dat dit niet zo is. De nieuwe valt erg op, ik vind het lelijk maar mijn huisarts heeft geadviseerd hem te laten zitten zolang ik er geen hinder van ondervind.
<<

Anoniem291

Bericht 02 Mrt 2016 19:18

Re: Ganglion

3 :omg: ik heb er wel echt last van en leegzuigen is mislukt dus vandaar dat het nu weggesneden gaat worden.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 02 Mrt 2016 20:09

Re: Ganglion

Ik heb het weg laten halen toen ik 18 was. Ik heb er weinig last van gehad. Na 2 weken was ik weer aan het werk. Daarna geen last meer van nieuwe gehad. Ik kan alleen m'n pols nog maar beperkt buigen, maar ondervind daar geen hinder van. Sterkte.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Verde