Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Onze hond, Oscar :) update: 9,5 maand oud

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 28 Feb 2016 08:18

Re: Onze hond, Oscar :) update: 9,5 maand oud

Wauw, wat een knapperd! En grooooot joh!
<<

Anoniem193

Bericht 29 Feb 2016 12:10

Re: Onze hond, Oscar :) update: 9,5 maand oud

Wat is hij mooi!!

Hoe gaat het met de opvoeding?
<<

Anoniem237

Bericht 29 Feb 2016 12:28

Re: Onze hond, Oscar :) update: 9,5 maand oud

Prachtige hond! Maar op de foto's komt hij niet tot z'n recht, hij is in het echt veel mooier! :love:
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 29 Feb 2016 15:09

Re: Onze hond, Oscar :) update: 9,5 maand oud

Wat een prachtige hond is het geworden Azi, en hij past ook zo leuk bij jullie vind ik :love:
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem273

Bericht 29 Feb 2016 17:05

Re: Onze hond, Oscar :) update: 9,5 maand oud

Haha Forumster, wat lief. Heb je ons nog eens gezien sinds hij zo groot is?

Alibi, gaat redelijk goed. Oscar luistert heel goed (zeker voor een puberhond) maar hij is erg angstig voor veel dingen. Heel jammer. We doen nu een speciale training met hem (BAT) en we merken al wel verbetering gelukkig. Maar we zijn er nog niet. Morgen wordt hij chemisch gecastreerd, handiger ivm de opvang en we hopen dat hij wat zelfverzekerder wordt ervan. We doen eerst chemisch want als hij bijv. juist angstiger wordt van het verliezen van z'n testosteron, dan gaan we hem niet definitief laten castreren. Dus eerst kijken hoe hij hierop reageert. Is ongeveer zichtbaar na 6 weken.
<<

Anoniem237

Bericht 29 Feb 2016 18:55

Re: Onze hond, Oscar :) update: 9,5 maand oud

Aziraphale schreef:Haha Forumster, wat lief. Heb je ons nog eens gezien sinds hij zo groot is?

Haha, ja ik zie jullie vrij vaak. :P We lijken aangetrokken tot de dezelfde plekken. Ooit verzamel ik moed genoeg om je aan te spreken. :nerd:
<<

Anoniem275

Bericht 29 Feb 2016 19:21

Re: Onze hond, Oscar :) update: 9,5 maand oud

wat een prachtig beest! :love:
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 29 Feb 2016 20:14

Re: Onze hond, Oscar :) update: 9,5 maand oud

Oh wauw, prachtige hond heb je Azi!
2012 & 2016
<<

InweCulnamo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 370

Geregistreerd: 08 Feb 2014 14:01

Bericht 01 Mrt 2016 00:18

Re: Onze hond, Oscar :) update: 9,5 maand oud

Wauw, wat is hij groot geworden zeg. En wat een mooi beest!

15-11-2019
14-05-2023
<<

Anoniem193

Bericht 01 Mrt 2016 09:56

Re: Onze hond, Oscar :) update: 9,5 maand oud

Goed dat jullie die training met hem doen! Hopelijk helpt het hem van de angsten af of wordt het in ieder geval minder. Zijn deze angsten ook ras eigen?
Succes en sterkte vandaag.
<<

Anoniem273

Bericht 01 Mrt 2016 10:49

Re: Onze hond, Oscar :) update: 9,5 maand oud

Bedankt vd complimentjes, ik geef het door aan Oscar :D

Alibi, zit wel een beetje in het ras alhoewel we juist een hele stabiele lijn hebben uitgekozen. Het ging eigenlijk prima tot hij aangevallen is door een herder toen hij 4 maanden oud was. Sindsdien is hij nerveuzer en angstiger, speelt ook mee dat hij in z'n angstfase zit qua puberteit. Maar we merken wel lichte verbetering gelukkig! Hopelijk verdwijnt het en anders vinden we wel een weg eromheen.
Thuis en op de opvang doet hij het super, is heel ontspannen en blij. Hij kan prima een paar uurtjes alleen thuisblijven en hij kan goed loslopen in het bos.
De meeste visite vindt ie ook prima, en anders sturen we hem gewoon naar z'n bench. Wil hij dan zelf ook graag. Wanneer hij bang is blaft hij ontzettend veel. Aangelijnd is het een ander verhaal, dan is hij een stuk angstiger en reactiever. En daarmee zijn we nu aan het trainen.
<<

Anoniem273

Bericht 02 Mrt 2016 14:20

Re: Onze hond, Oscar :) update: 9,5 maand oud

Net de stoute schoenen aangetrokken en met Oscar naar de visboer gewandeld aan het einde van de straat. Op slechte dagen en voor we de BAT-training zijn begonnen, blafte hij ook naar voorbijgangers die naar hem keken. Maar het gaat de laatste tijd zo goed dat ik het gewoon wilde proberen. Er waren geen andere honden bij de viskraam dus we hebben een visje besteld. En echt...hij heeft veel gesnuffeld (dat moet ook van de training dus laat ik nu toe of stimuleer ik zelfs door brokjes te strooien) en er kwam een mevrouw bij ons staan die hem zo mooi vond. Ze vroeg of ze hem kon aaien. Heb Oscar eerst laten snuffelen en hierna kon ze hem aaien :D Kwam nog een mevrouw bij staan en poosje gekletst, terwijl Oscar geaaid werd door ze en er lekker bij ging zitten. Verder was het heel druk, allerlei mensen stonden bij de kraam. Kon wel huilen zo blij :)
<<

anoniem213

Bericht 02 Mrt 2016 15:11

Re: Onze hond, Oscar :) update: 9,5 maand oud

Wat fijn, Azi! Echt heel goed nieuws zeg. Hij is ook echt prachtig, dus ik snap wel dat mensen hem willen aaien :heart:.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers