Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Huishoudbeurs 2016

<<

Anoniem260

Bericht 25 Feb 2016 18:44

Re: Huishoudbeurs 2016

Was het wat?
Tips? Dingen die ik niet mag missen?
<<

anoniem203

Bericht 25 Feb 2016 19:51

Re: Huishoudbeurs 2016

Ik ga zaterdag. Was echt de enige dag dat ik kon want anders had ik wel voor een doordeweeksedag gekozen. Maar mijn collega heeft aangeboden om er heen te rijden en we hebben goedkoop kaartjes kunnen krijgen dus veel heb ik niet te 'verliezen' ;) we maken het gewoon gezellig en we komen de dag wel door! Ik heb er wel zin in!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Feb 2016 19:58

Re: Huishoudbeurs 2016

ava er is ook een blond stand

Ik had achteraf toch wel ook er heen gewild. Maar niemand die mee wou
Afbeelding
<<

anoniem203

Bericht 25 Feb 2016 23:09

Re: Huishoudbeurs 2016

Ja klopt Sarah! Als ik er ben ga ik meteen die richting uit! :ja:
<<

Anoniem168

Bericht 26 Feb 2016 00:08

Re: Huishoudbeurs 2016

Ik ben vandaag geweest. Het viel me alles mee haha! Veel geproefd (doe vooral ff de 'proost' hoek ;)), veel demonstraties van huishoudelijke handigheidjes gezien en het een en ander uitgeprobeerd. Leuk vond ik o.a.: de educatieve spellen in de familie&fun hal, het uitproberen van de sporthoepels in het Elysium, op de foto met je favo tv programma, Mr Muscle, wat leuke webwinkels die vertegenwoordigd waren en de oude dame die apparaatjes om een naald in een draad te krijgen verkocht.

Morgen hoop ik er een blogpost met foto's over online te zetten ;)
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 27 Feb 2016 10:56

Re: Huishoudbeurs 2016

Samen met een vriendin ben ik gisterenavond even geweest, voornamelijk voor de 9 maanden beurs. Maar ik vond het echt een verschrikking. Wat een drukte en een bende.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem260

Bericht 27 Feb 2016 11:09

Re: Huishoudbeurs 2016

Gisterochtend de negen maandenbeurs. Die vond ik wel leuk. Smiddags nog huishoudbeurs. Man wat een hysterie. En wat worden mensen asociaal als er gratis spullen te halen zijn...
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 27 Feb 2016 11:19

Re: Huishoudbeurs 2016

Nou dat dus Jerry, heb mij er echt over staan verbazen. En ook het aso gedrag met voordringen in rijen etc. Man wat asociaal.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem168

Bericht 27 Feb 2016 15:26

Re: Huishoudbeurs 2016

Oh wat grappig, ik vond het dus juist wel meevallen. Misschien scheelt het dan toch of je in het weekend gaat of niet.
<<

Anoniem260

Bericht 27 Feb 2016 21:37

Re: Huishoudbeurs 2016

Kiatu, volgens mij zijn wij beide gister (vrijdag) geweest? Dan verschilt t misschien per persoon :wink:
<<

anoniem203

Bericht 27 Feb 2016 22:09

Re: Huishoudbeurs 2016

Ik ben vandaag geweest en ik ga echt nooit meer op zaterdag haha! Deze keer kon het niet anders maar volgend jaar ga ik echt doordeweeks en anders niet.

Ik vond ook dat er echt heel veel mensen rondliepen met een kinderwagen met vaak nog een pasgeboren baby erin. Echt why? Ook veel kleine kindjes die aan het huilen waren. Echt zo sneu.. :(
<<

Anoniem168

Bericht 27 Feb 2016 22:45

Re: Huishoudbeurs 2016

Jerry schreef:Kiatu, volgens mij zijn wij beide gister (vrijdag) geweest? Dan verschilt t misschien per persoon :wink:


Nee, ik was donderdag :) Maar het leek me ook echt verschrikkelijk dus dan valt het snel mee, haha.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 27 Feb 2016 22:56

Re: Huishoudbeurs 2016

Wij zijn gisteren geweest maar wat een drama. Allereerst de treinreis zowel heen als terug. Heenreis 3u over gedaan vanwege een aanrijding tussen trein en persoon. Terug reden vanwege een seinstoring geen treinen tussen utrecht en den bosch. Uit wanhoop maar een familielid gebeld die vanuit regio eindhoven naar utrecht is gekomen om ons op te halen. Langs ons stonden een groep meiden wanhopig want we werden omgeleid via Nijmegen maar elke trein die in Utrecht kwam zat al bomvol waardoor niemand er meer bijpastte.

Negenmaandenbeurs was in de middag goed te doen. Huishoudbeurs was drama qua drukte. Als dat geduw, gewring en mensen die recht voor je midden in het pad gewoon blijven staan pfff. Vorig jaar was het stukken beter te doen. Merk wel dat er weinig nieuws is. Veel hetzelfde. Vorig jaar hhb gedaan en dit jaar negenmaandenbeurs en daarnaast hhb. Dit is voor ons wel voorlopig de laatste keer.
<<

Anoniem260

Bericht 28 Feb 2016 06:56

Re: Huishoudbeurs 2016

Kiatu schreef:
Jerry schreef:Kiatu, volgens mij zijn wij beide gister (vrijdag) geweest? Dan verschilt t misschien per persoon :wink:


Nee, ik was donderdag :) Maar het leek me ook echt verschrikkelijk dus dan valt het snel mee, haha.



Ah nou zie ik het! Had alleen naar de datum gekeken, niet naar het tijdstip van je post :wink:
Denk dat vr/za/zo de drukste dagen zijn idd!
<<

Anoniem185

Bericht 28 Feb 2016 22:15

Re: Huishoudbeurs 2016

Ik ben vorige week zondag geweest en vond het qua drukte wel meevallen. Je weet dat het verschrikkelijk druk is... Ik stoor me er niet aan. Of nouja, ik stoor me er wel aan maar ik heb me daar bij neer gelegd.
<<

Anoniem260

Bericht 29 Feb 2016 04:31

Re: Huishoudbeurs 2016

Bob goed punt hoor. Ik had me ook voorbereid op drukte en trolleys, volledig terecht overigens. Maar waar ik me over verbaasd heb, is dat mensen zo asociaal kunnen doen.
<<

Anoniem168

Bericht 01 Mrt 2016 14:39

Re: Huishoudbeurs 2016

Ik vond het dus ook meevallen maar misschien komt dat ook omdat ik het nog véél véél erger had verwacht. En ik zou dus aanraden doordeweeks te gaan en meteen bij de opening. Vooral 's ochtends was het echt goed te doen toen wij er waren. En dat voordringen en struikelen over trolleys heb ik me ook bij neergelegd en ging zelf ook niet meer elke keer netjes in de rij staan. Accepteren en meedoen, haha.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers