Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw crematie / begrafenis

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 25 Feb 2016 14:46

Re: Jouw crematie / begrafenis

Maar Carra, het is natuurlijk niet te hopen dat jij eerder doodgaat dan je ouders. Hoe wordt het dan geregeld als zij er niet meer zijn?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem282

Bericht 25 Feb 2016 15:02

Re: Jouw crematie / begrafenis

Ik zou zelf nooit op spaargeld willen vertrouwen, want in de ideale situatie word ik tussen de 75-85 jaar, trek ik AOW en kan het zijn dat er veel is veranderd qua pensioenen. Dan zou ik dus op m'n eigen buffer moeten terugvallen en blijft er weinig over voor een fatsoenlijke uitvaart.
<<

Anoniem166

Bericht 25 Feb 2016 16:03

Re: Jouw crematie / begrafenis

Ik heb juist mijn uitvaartverzekering opgezegd, ik betaal de uitvaart zelf wel. Dat geldt overigens ook voor andere verzekeringen. Risico's die ik zelf kan dragen (en waarvoor geen verplichte verzekering geldt) die verzeker ik niet. Mijn uitvaartverzekering (die eerst zo goedkoop was) ging nadat ik hem had afgesloten in rap tempo omhoog. Als ik die premie zou blijven betalen, 35 jaar lang, dan ben ik duurder uit dan het verzekerde bedrag (nog daargelaten dat zij rente ontvangen over het bedrag en ik niet). Dan betaal ik het liever zelf. En dat gaat prima.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3087

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 25 Feb 2016 16:40

Re: Jouw crematie / begrafenis

Bliss tegen die tijd bespreek ik hetzelfde met mijn zus, mijn partner of eventuele kinderen. En anders regel ik tegen die tijd wel iets anders. Ik heb het geld ervoor dus zie het nu van de verzekering dus niet. Wat Sanne zegt eigenlijk. Ik heb niks verzekerd wat ik niet zelf kan betalen. Dus wel een inboedel en WA maar geen reisverzekering ed.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 29 Feb 2016 09:30

Re: Jouw crematie / begrafenis

Het enige wat ik weet is dat ik gee kist wil, maar een baar. Vorig jaar dat voor het eerst gezien bij mij nicht en ik moet zeggen het maakt het voor mij zachter. Je kijkt niet tegen een kist aan maar tegen iemand die onder een deken ligt even simpel gezegd.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem280

Bericht 01 Mrt 2016 00:38

Re: Jouw crematie / begrafenis

Ik wil gecremeerd worden. Liefst witte kist.
En bij zee uitgestrooid worden.
Muziek weet ik zo niet. Denk van alles wat, wat ik mooi vind en wat zich aan mij doet denken.
Uitvaart niet met koffie en thee, maar als een feest. Ben altijd in voor een feestje.

Van mijn vriend weet ik zo niet wat hij wil. Hij vind het geen leuk onderwerp en praat er liever helemaal niet over.

Van mijn vader weet ik alles. Weet waar de papieren e.d liggen.
Hij wil gecremeerd worden, uitgestrooid worden bij een bruggetje tussen de weilanden waar hij veel gelopen heeft. Wil niet in de krant etc. Geen koffie en koek na. Hij wil het heel karig!
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers