Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Technische mensen gevraagd..kinderslot op Ipad (kpn)

<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 25 Feb 2016 22:58

Technische mensen gevraagd..kinderslot op Ipad (kpn)

Mijn lieftallige dochter heeft op een bijzondere manier binnen de app van KPN ( om tv te kijken) het kinderslot aangezet. Het is nu met geen mogelijkheid er meer af te krijgen en zelfs KPN weet het even niet meer. De instellingen via de gewone televisie staan gewoon goed, daar zit het slot ook niet op, ook op internet kan ik gewoon alle zenders aan. Alleen dus op de Ipad kan dat opeens niet meer. Hij beveiligt vrijwel alles met het kinderslot..nu hebben we wel een pincode maar je raadt het al...ook die werkt niet op de Ipad.
Ik heb de app er al helemaal afgegooid en er opnieuw opgezet maar ook dat werkt niet. Iemand nog een geniaal plan? KPN snapt het ook niet meer, ze zijn overigens wel enorm grappig in hun contact ( ik had hulp gevraagd via fb en ze reageren enorm leuk/ adrem) Ze hebben zelfs N al een baan aangeboden omdat ze het op een manier zo heeft ingesteld dat het niet meer te veranderen lijkt in de instellingen.

Dus wie o wie heeft er nog een idee?
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 25 Feb 2016 23:03

Re: Technische mensen gevraagd..kinderslot op Ipad (kpn)

Ik kan je niet helpen, sorry, maar vind het stiekem wel grappig. Leuk dat KPN er zo op reageert, minder leuk dat ze geen oplossing hebben. iPad helemaal uitzetten en weer aan heb je vast al geprobeerd, daardoor worden ook vaak veel problemen opgelost.

Wij zetten wifi op de iPad altijd uit voordat de kinderen ermee aan de slag gaan, dan kunnen ze nooit echt wijzigingen doorvoeren in apps voor zover ik weet. Want om wijzigingen te bevestigen, is altijd een internetverbinding vereist. En ze kunnen ook nooit zomaar betaalde dingen downloaden.

Succes ermee, hoop dat iemand hier je verder kan helpen!
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 25 Feb 2016 23:47

Re: Technische mensen gevraagd..kinderslot op Ipad (kpn)

Hoe heb je de app van je iPad afgegooid? Alleen gewoon op de iPad via het kruisje? Want wellicht werkt het om em aan iTunes te hangen, daar de app verwijderen (dus ook echtt uit je iTunes) en weer opnieuw te downloaden. Als dat niet werkt dan zou je kunnen je iPad op een ander AppleID kunnen inloggen (eventueel gewoon een nieuwe creeeren op een ander mailadres) en daarmee de app dowloaden, misschien dat hij dan niks meer heeft onthouden (let wel, voor eventuele updates moet je het wachtwoord van dat account invoeren, dus vergeet em niet).
Laatste opties is iPad terug naar fabrieksinstellimgen, maar dan ben je alles kwijt. Log je de app in met een account van kpn? Want dan zou ik eerst op een andere ipad even proberen of het daar ook gebeurd, want dan zit het hele verhaal gekoppeld aan je account en dan heeft iPad resetten toch geen zin).
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4379

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 25 Feb 2016 23:51

Re: Technische mensen gevraagd..kinderslot op Ipad (kpn)

Als het goed is zie je in de app en tandwieltje? Als je die aanklikt staat er kinderslot en kan je hem daar uitzetten. Zo werkt het tenminste in de Telfort app en Telfort hoort bij KPN, hopelijk is dit ook hetzelfde.
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 26 Feb 2016 00:16

Re: Technische mensen gevraagd..kinderslot op Ipad (kpn)

Scandic dat werkt dus helaas niet.

Ik heb hem idd verwijderd door op het kruisje te duwen. Dan vraagt hij of hij het helemaal moet verwijderen oid. Maar dat werkte dus niet.

Kpn reageert wel steeds geniaal en gevat. Lig steeds in een deuk om de reacties die ik krijg van ze.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 26 Feb 2016 15:22

Re: Technische mensen gevraagd..kinderslot op Ipad (kpn)

De tip van JOrja lijkt me het beste. Eerst uitvinden of het aan de iPad ligt, of aan je account. Daarvoor kan je ook met een ander device via dezelfde login van je KPN app kijken of het daarmee ook gebeurt. Zo ja, dan ligt het probleem aan de account. Zo niet, dan weet je dat het probleem in de iPad zit.

En dan geeft Jorja goede adviezen om hem te resetten.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers