Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Op welke muziek deden jullie de openingsdans?

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 11 Feb 2016 14:47

Op welke muziek deden jullie de openingsdans?

Vertel! :)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Feb 2016 15:24

Re: Op welke muziek deden jullie de openingsdans?

Jubel van Klingande. En dan een live versie met een zangeres en band op de rustige intro en dan na een minuut de beat er in met de DJ. (langste minuut van m'n leven haha)

Kijk maar ;)

http://vid256.photobucket.com/albums/hh ... WA0002.mp4


Dit was het liedje dat m'n man twee jaar geleden al 'ontdekte' en toen de hele zomer draaide in de auto en pas later werd ie bekend. En omdat we een band én DJ hadden, wilden we iets tofs daar mee doen.
Laatst gewijzigd door Marin op 11 Feb 2016 15:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 11 Feb 2016 15:25

Re: Op welke muziek deden jullie de openingsdans?

Wij wilden geen openingsdans, maar hebben uiteindelijk na veel aandringen toch een halve minuut ofzo geschuiveld op The Book of Love, maar dan de versie van Peter Gabriel (dus niet die hele populaire versie van Gavin James van vorig jaar). Deze versie wordt gebruikt in de serie Scrubs waar mijn man en ik allebei fan van zijn en paste daarom goed bij ons.

♥♥
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 11 Feb 2016 15:28

Re: Op welke muziek deden jullie de openingsdans?

Elliot schreef:Wij wilden geen openingsdans, maar hebben uiteindelijk na veel aandringen toch een halve minuut ofzo geschuiveld op The Book of Love, maar dan de versie van Peter Gabriel (dus niet die hele populaire versie van Gavin James van vorig jaar). Deze versie wordt gebruikt in de serie Scrubs waar mijn man en ik allebei fan van zijn en paste daarom goed bij ons.


Die wilden wij eerst gebruiken tijdens de ceremonie. Ook (deels) vanwege scrubs haha. Oh wat heb ik gehuild tijdens die laatste aflevering/dat nummer :cry:

On topic: wij hadden geen openingsdans. Ik moet ook heel eerlijk bekennen dat ik niet meer weet welk nummer er als eerste gedraaid werd.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 11 Feb 2016 15:31

Re: Op welke muziek deden jullie de openingsdans?

Leuk Marin!

Het zal bij ons een mix worden, waarop we wel echt gaan dansen. Ik zit natuurlijk niet voor niets als een half jaar op dansles! :P

Oeh die is ook mooi Elliot! Kan er nu al wel bij janken, haha!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Feb 2016 15:39

Re: Op welke muziek deden jullie de openingsdans?

Iets van samen dansen is wel leuk!

En ik kan je aanraden om ook alvast af te spreken met de DJ/band wat het nummer ná de openinsdans wordt. Dat er dan niet een heel rustig nummer wordt gedraaid maar echt zo'n nummer wat iedereen op de dansvloer krijgt. En ik had met m'n moeder en zus afgesproken dat ik ze zou gebaren wanneer zij ook moesten komen dansen. Dat zie je ook aan het einde van het filmpje, toen was ik er klaar mee ;) (heb overigens de hele avond staan dansen, heeeerlijk).

Oh ja en hebben jullie nog aparte avondgasten ja of nee? Als je die wél hebt kun je voor twee dingen kiezen:

a) een grande entree met de openingsdans en dan daarna ben je toch wel even zoet om alle avondgasten te begroeten door een rondje te lopen. Iedereen wil toch even een kort praatje maken en feliciteren. Voordeel is dat je een toffe entree hebt, nadeel is dat het feest wel even dood kan slaan (viel bij ons nogal mee gelukkig maar ik moest wel even iedereen spreken natuurlijk)

b) eerst iedereen begroeten en dan op een gegeven moment als je daar mee klaar bent de cue geven aan de DJ om de openingsdans in te zetten als je vooraan staat. Dan kan je daarna ongestoord verder dansen en blijft het feest meer gaande maar met nadeel dat je geen echte toffe entree hebt.

Misschien een tip voor mensen om daar over na te denken. Wij kozen dus voor het eerste, al gaf de wedding planner aan dat b vaak beter werkte. Maar wij wilden graag direct mooi binnen komen, vandaar. En 't feest sloeg niet eens echt dood dus dat viel mee.

Oh ja en wij gingen ook een half uur eerder weg dan de gasten en draaiden toen Kygo met Stole the Show. Was toen net een hit en vond ik heel toepasselijk!
Let's discover the world together.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 11 Feb 2016 15:44

Re: Op welke muziek deden jullie de openingsdans?

We hebben gisteravond een gesprek gehad met de DJ, we hebben toen van alles doorgesproken en gezien ik toch wel ouderwets ook wil dansen met mijn vader, zullen we eindigen met een quickstep. En afhankelijk van welk lied dat wordt, bepaalt de DJ waarmee hij verder gaat. Hij wil het er een beetje op aan laten sluiten zeg maar.

Ja we hebben aparte avondgasten, de daggasten zullen ongeveer een man of 15 zijn en 's avonds zijn we met ongeveer 80 mensen. Wij gaan inderdaad voor optie B. Wij gaan dan voor de toffe openingsdans die ze zich zullen herinneren! :P

Over dat eerder weggaan hebben wij ook gehad, weet nog niet wat we daarmee gaan doen. Had dat gezien bij Arwyn op haar bruiloft en dat vond ik wel erg leuk. Voorkomt ook weer dat alle gasten weer langskomen om te bedanken! :P Maar vind het ook jammer dat ik dan zelf een stukje van het feest mis.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 11 Feb 2016 16:10

Re: Op welke muziek deden jullie de openingsdans?

Wij wilden geen suf schuifelnummer, maar een beetje een rockplaat waar je toch leuk op kon dansen, dus wij hadden Dance with somebody van Mando Diao. Vonden we wel toepasselijk.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Feb 2016 16:11

Re: Op welke muziek deden jullie de openingsdans?

Heerlijk nummer, Mizz_S!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem214

Bericht 11 Feb 2016 16:14

Re: Op welke muziek deden jullie de openingsdans?

Snow Patrol- Chasing cars. M'n vriend z'n favoriete nummer. Zingen hem nu vaak samen en de tekst hangt boven ons bed :)
<<

Anoniem244

Bericht 11 Feb 2016 17:08

Re: Op welke muziek deden jullie de openingsdans?

Ik had toen geen openingsdans maar een champagnetoren als opening van de avond.
Daar tijdens werd beautiful day van U2 gedraaid, daarna Guus Meeuwis met Laten we proosten en daarna the black eyed peas met i gotta feeling
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 11 Feb 2016 18:56

Re: Op welke muziek deden jullie de openingsdans?

Dans - Marco Borsato
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1328

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:08

Bericht 12 Feb 2016 13:08

Re: Op welke muziek deden jullie de openingsdans?

Wij hadden een dansmix gemaakt en daarop een dans bedacht samen met onze dansleraar. We begonnen met een rumba op All of me en daarna hebben we een battle gedaan op liedjes waar wij van houden. Uiteindelijk weer afgesloten op "All of me".
Kregen er erg veel leuke reacties op en daarna was de toon meteen gezet voor de rest van de avond.
<<

Geel

Bericht 12 Feb 2016 14:41

Re: Op welke muziek deden jullie de openingsdans?

The Beatles - Something
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 12 Feb 2016 16:14

Re: Op welke muziek deden jullie de openingsdans?

Serenade to Spring van Secret Garden.

Dit is een van onze favoriete dansnummers (Engelse Wals). In de tijd van ons trouwen deden wij heel fanatiek aan stijldansen (ook wedstrijden), dus voor ons was het vanzelfsprekend dat we daar iets mee zouden doen.

We hebben onderstaande nummers ook overwogen:
Nocturne - Secret Garden
Come away with me - Norah Jones
Wild Child - Enya

Uiteindelijk voor de Serenade gekozen, omdat we hier echt helemaal in op kunnen gaan en echt alleen maar met dansen bezig zijn.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 12 Feb 2016 16:19

Re: Op welke muziek deden jullie de openingsdans?

Rizzoli schreef:We hebben gisteravond een gesprek gehad met de DJ, we hebben toen van alles doorgesproken en gezien ik toch wel ouderwets ook wil dansen met mijn vader, zullen we eindigen met een quickstep. En afhankelijk van welk lied dat wordt, bepaalt de DJ waarmee hij verder gaat. Hij wil het er een beetje op aan laten sluiten zeg maar.


Wij eindigden ook met een quickstep, eerst onze Engelse Wals en daarna een Quickstep waarbij ik samen met mijn man begon voor een paar maten. Hierna haalde ik mijn schoonvader uit de zaal (eigen vader is overleden) en mijn man zijn oma. Na weer een paar maten haalden wij alle vier weer een andere danspartner uit de zaal om zo de dansvloer te vullen.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 12 Feb 2016 16:23

Re: Op welke muziek deden jullie de openingsdans?

Mijn man wilde eerst ook geen openingsdans. Ik denk 2 a 3 weken voor de bruiloft zei hij ineens dat ie het toch wel leuk zou vinden om een mix te doen haha. Wij snel naar een bekende en daar een mix in elkaar gezet en thuis de laatste week nog een beetje kunnen oefenen. Wel staat het laatste stukje er niet op doordat mijn schoonmoeder dacht dat J gebaarde dat ze de camera uit moest zetten maar dat hoorde bij het liedje haha. Vind vooral het stukje gaaf dat ACDC begint en ook die reacties toen haha.

*weg*
Laatst gewijzigd door Bloemetjesgordijn op 14 Feb 2016 14:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1297

Geregistreerd: 09 Sep 2013 17:27

Bericht 12 Feb 2016 16:58

Re: Op welke muziek deden jullie de openingsdans?

Onze openingsdans was op een liedje van Journey - Faithfully. Zoveel gevoel bij dat liedje :) We kunnen beide niet dansen dus hebben samen staan schuifelen/knuffelen :) Ik moest ook 1 momentje mijn tranen echt bedwingen, het geluk dat ik toen voelde is nog steeds onbeschrijfelijk. Daarna heb ik met mijn vader gedanst en mijn man met zijn moeder, en toen kwamen de andere mensen er ook bij en ging het loos :smile:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 17 Feb 2016 23:01

Re: Op welke muziek deden jullie de openingsdans?

Oh marin! Wat een mooi nummer en wat straal je geweldig zeg tijdens het dansen! De liefde spat ervan af super mooi :love:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Feb 2016 23:18

Re: Op welke muziek deden jullie de openingsdans?

Tabbie schreef:Oh marin! Wat een mooi nummer en wat straal je geweldig zeg tijdens het dansen! De liefde spat ervan af super mooi :love:


Ah wat lief, dank je wel!
Let's discover the world together.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 18 Feb 2016 11:42

Re: Op welke muziek deden jullie de openingsdans?

Shania Twain - You're still the one.
Heel toepasselijk voor ons en echt ons liedje vanaf het begin van onze relatie.
2012 & 2016
<<

Anoniem260

Bericht 19 Feb 2016 15:13

Re: Op welke muziek deden jullie de openingsdans?

Wij hebben gedanst op "Can't take my eyes off of you".
Begon een beetje 'gezapig' met schuifelen, had verteld aan vriendinnen/collega's etc. dat de danslessen niet zo wilden vlotten en we dus maar gingen schuifelen.
Met de band afgesproken dat ze één couplet zouden doen en daarna het refrein (wat door saxofonist werd gestart) waarna we onze échte openingsdans deden :P Niemand wist ervan (zelfs m'n zwager niet, die filmde en bij het schuifelen op 'n gegeven moment stopte met filmen omdat ie dacht 'ja, we snappen het idee', dus we missen op film helaas een stukje van de openingsdans :P )
<<

Anoniem316

Bericht 19 Feb 2016 22:05

Re: Op welke muziek deden jullie de openingsdans?

Bij ons was de openingsdans op 'Het beste wat ik ooit had' van Marco Borsato. Dit was ook het eindnummer.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 22 Feb 2016 21:43

Re: Op welke muziek deden jullie de openingsdans?

Wij hadden geen openingsdans en stonden omringd door onze familie en vrienden op het midden van de dansvloer. Er werd lang zullen ze leven gezongen, er waren wat mensen die zo'n confettitoeter vast hadden en daarna werd het feest gewoon gestart.

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers