Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ben jij een koopjesjager?

<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Feb 2016 15:14

Re: Ben jij een koopjesjager?

Alleen de luiers en luierdoekjes

Iemand hier in het dorp rijd (dus ja met de auto) naar verschillende supermarkten voor de aanbiedingen. Dan denk ik altijd dan ben je het aan benzine (bijna) alweer kwijt. (Supermarkten zitten niet dicht bij elkaar.)
2014 2016
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 18 Feb 2016 15:35

Re: Ben jij een koopjesjager?

Ik houd de aanbiedingen wel altijd in de gaten en koop ook wel vaak fruit, vlees (geen kiloknallers) en groente in de aanbieding. Ik pas mijn weekmenu daar dan dus wel op aan. Ik ga eigenlijk liever naar de boer voor fruit en groente maar daar heb ik nu met twee kinderen geen fut voor (zit wat verder weg).

Drogisterij artikelen, luiers, schoonmaakartikelen en billendoekjes koop ik alleen maar in de aanbieding. Kruidvat heeft hiervoor de beste aanbiedingen vind ik.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 18 Feb 2016 16:17

Re: Ben jij een koopjesjager?

Ja ik ben een koopjesjager. Met kleding wacht ik tot de uitverkoop. Wasmiddel sla ik een berg in als het 1+1 gratis is. Verder hebben we hier een prijsmepper. Deze heeft restanten van kruidvat en trekpleister doordat het daar bv uit de collectie gaat of niet verkocht is bij de uitverkoop. Hier haal ik dan ook producten. Laatst zeep voor man was afgeprijsd naar 50 cent en ging er nog eens 25% extra vanaf. Of hobbyproducten met 75% korting. Dan sla ik even goed in voor man of F voor te knutselen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 18 Feb 2016 16:17

Re: Ben jij een koopjesjager?

O ja, ik kijk ook wel welk vlees er die week in de aanbieding is. En bij de supermarkt hebben ze soms ook wel heel leuke dingen in de aanbieding. Aan het begin van de zomer staat er bij de Dirk altijd een bak zonnebrillen voor 99 cent en daar zit een bepaald soort zonnebril bij die ik zo enorm fijn vind. Die vis ik er dan allemaal uit, want ik raak nog wel eens mijn zonnebril kwijt, en dan heb ik thuis weer een la vol brillen voor de hele zomer.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 18 Feb 2016 16:24

Re: Ben jij een koopjesjager?

Op de groente en fruit (op sommige aanbiedingen) na zeker. Groente en eieren halen we namelijk bij een boer die vaak standaard nog goedkoper is dan de aanbiedingen in de winkel (in de winkel kun je bijv. geen 10 eieren voor 1 euro krijgen).

Onze trappenkast (en voor een deel de garage, aardappelen en groente en fruit want daar is het koeler) staat ook vol met aanbiedingen. Dubbelfris wordt aardig ingeslagen als deze in de aanbieding is. Of 2 voor prijs van 1 aanbiedingen zijn ook erg fijn.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 18 Feb 2016 16:40

Re: Ben jij een koopjesjager?

Niet echt, maar toiletartikelen koop ik zowiezo (grapje) bij het Kruitvat en niet bij de supermarkt omdat dat echt wel heel veel scheelt! En ik hou ook van shoppen in de uitverkoop.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Feb 2016 16:41

Re: Ben jij een koopjesjager?

SoGood schreef:Niet echt, maar toiletartikelen koop ik zowiezo (grapje) bij het Kruitvat en niet bij de supermarkt omdat dat echt wel heel veel scheelt! En ik hou ook van shoppen in de uitverkoop.

Grapje. :razz:
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 18 Feb 2016 16:50

Re: Ben jij een koopjesjager?

Yadira schreef:
SoGood schreef:Niet echt, maar toiletartikelen koop ik zowiezo (grapje) bij het Kruitvat en niet bij de supermarkt omdat dat echt wel heel veel scheelt! En ik hou ook van shoppen in de uitverkoop.

Grapje. :razz:


Mijn iPad is de lolbroek hier. :wink:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 18 Feb 2016 16:54

Re: Ben jij een koopjesjager?

Ik koop verzorgingsproducten voor mezelf alleen in de aanbieding. Man gebruikt alleen maar kruidvat huismerk en voor zoon kopen we dat ook meestal.

Ook met boodschappen of meubels of vakanties proberen we altijd zo goedkoop mogelijk uit te zijn. Niet omdat het moet maar we zijn gewoon een beetje gierig.
R. 2013
D. 2016
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Feb 2016 17:02

Re: Ben jij een koopjesjager?

Nee, niet echt. Ik krijg geen folders, dus zie in de AH pas wat er in de bonus is. Als dat toevallig iets is wat ik nodig heb, neem ik er één extra mee bijvoorbeeld. Ik ga niet naar andere supermarkten, daar ben ik te lui voor. Heel soms alleen ff naar de Aldi als ik daar toch in de buurt ben. Verder koop ik mascara en deo vaak bij Kruidvat in de aanbieding.

Oh ja shoppen in de sale vind ik wel leuk, al moet je dan ook maar net iets tegenkomen.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 18 Feb 2016 17:04

Re: Ben jij een koopjesjager?

Appie heeft ook een handige app Bliss. Dan zet ik op m`n lijstje (in de app) wat er in de bonus is en als ik dan naar de Appie ga, vergeet ik het iig niet!
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 18 Feb 2016 19:07

Re: Ben jij een koopjesjager?

Ik heb ook de reclamefolderapp. Hier krijgen we de folders pas dinsdag en voor bepaalde aanbiedingen is dat te laat. Zo kijk ik op zondag de folders al door naar aanbiedingen.
<<

Anoniem288

Bericht 18 Feb 2016 20:26

Re: Ben jij een koopjesjager?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem288 op 28 Aug 2020 16:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem167

Bericht 18 Feb 2016 20:29

Re: Ben jij een koopjesjager?

Ja, leuk, koopjes jagen. Ik koop geen aanbiedingen om de aanbieding maar zoek er wel naar als bv m'n shampoo bijna op is. Ook kleding koop ik nooit voor het volle pond eigenlijk, voor vriend ook niet. Ook met cadeautjes vind ik het leuk om veel voor weinig te kunnen halen.

Bv gisteren gingen we naar de karwei voor deurklinken voor overal in huis, daar zat nu 30% korting op, dat scheelde dus ruim 30 euro uiteindelijk!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 18 Feb 2016 21:13

Re: Ben jij een koopjesjager?

Ik ben daar wel mee bezig ja en kan er ook echt blij van worden wanneer ik weer een mooie aanbieding te pakken heb.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 20 Feb 2016 13:14

Re: Ben jij een koopjesjager?

Ja heel erg.
Ik had 6 dozen billendoekjes gehaald. Daar doen we dan ruim een half jaar mee voor 2 kinderen.
Hetzelfde heb ik met wasmiddel en make-up. Dat koop ik alleem als de tweede gratis is.
Pampers haal ik als het 4 pakken voor 20 euro is (50% korting).

Verder haal ik veel spul bij de Action.

Wat betreft kleding ben ik juist niet zuinig. Ik koop eigenlijk teveel en te dure kleding (Z8 en Le Chic) voor de meiden.
04-2014
10-2015
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 20 Feb 2016 13:52

Re: Ben jij een koopjesjager?

Ik let er wel op ja. Bij Dirk hebbenze vaak 4 pakken vaatwastabletten voor €10 of 4 flessen wasmiddel/wasverzachter voor €10. Die neem ik dan mee. Zijn verschillende merken van Ariël tot robijntje maar dat maakt mij niks uit. Ook heb ik laatst via VakantieVeilingen een doos met 500 vaatwastabletten voor €23 gekocht. Nu kunnen we zeker 2 jaar elke dag de vaatwasser aan hebben en hij gaat vaak maar om de dag aan. Dat vind ik dan wel erg fijn.

Deo/scheerschuim/haarverf/tandpasta/listerine enz koop ik vaak bij Kruidvat met de 2+2 gratis acties enz. Dan kunnen we weer een tijd vooruit. Laatst heb ik via een site 72 rollen 3 laags toiletpapier voor 11 euro gekocht.

Ik hou ervan.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 20 Feb 2016 14:16

Re: Ben jij een koopjesjager?

Eigenlijk niet. Alleen als het om groter aankopen gaat (stofzuiger ofzo) dan struin ik alle sites en winkels af om zeker te stellen dat ik de goedkoopste heb van het merk/type dat ik wil. En dan probeer ik er nog wat af te pingelen haha!
L2014 & H2017
<<

Anoniem170

Bericht 20 Feb 2016 14:40

Re: Ben jij een koopjesjager?

Ja dat ben ik wel, ik koop vrijwel niks voor de normale prijs (uitgezonderd dan boodschappen). Ik ben er ook echt goed in, en vind ook gewoon leuk om te doen.
Heb een mega goedkoop telefoonabonnement, verzekeringen, kleding,drogisterij artikelen etc koop ik ook altijd in de aanbieding.
<<

Anoniem168

Bericht 21 Feb 2016 12:17

Re: Ben jij een koopjesjager?

Mwa gaat wel. Ik kijk wel wekelijks de reclamefolders door voor aanbiedingen die ik wel de moeite vind. Dingen zoals bijvoorbeeld billendoekjes en andere dure spullen als deodorant en shampoo. Vaak vergeet ik het gewoon daarna en kom ik er te laat achter dat ik nog naar de winkel had gemoeten. Ben ook wel zuinig met geld. Vraag me vaak wel af of ik het ook echt nodig heb of dat het wel weer kan wachten tot de volgende keer dat het in de aanbieding is. Maar ik probeer in het algemeen wel op de aanbiedingen te letten.

Ook let ik er trouwens op als producten in de aanbieding zijn, bijv. met een 2+1 gratis actie of het wel echt daadwerkelijk zoveel goedkoper is. Soms geldt dan de actie alleen op de kleinverpakkingen en dan schiet je er eigenlijk nog niks mee op. Of doen ze of de producten echt zoveel zijn afgeprijsd, maar is het gewoon bijna de standaardprijs en dan pas ik er wel voor. Dus ben wel kieskeurig met aanbiedingen inslaan.
<<

Anoniem 146

Bericht 22 Feb 2016 13:17

Re: Ben jij een koopjesjager?

Niet persé. Wel met verzorgingsproducten overigens. Luiers en billendoekjes koop ik ook nooit voor de volledige prijs. Kleding maakt me dan niet uit. Daar wacht ik niet op de uitverkoop.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 22 Feb 2016 13:38

Re: Ben jij een koopjesjager?

Ja, vooral met boodschappen en drogisterij artikelen let ik er heel erg op.
Ook als we iets nieuws willen voor het huis wachten we tot het in de aanbieding komt. Vorige week nieuwe gordijnen gehaald, scheelde nogal. Ik vind het zonde om meer te betalen dan nodig, kan ook heel gierig zijn.
<<

Flower

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Sep 2013 11:47

Bericht 22 Feb 2016 21:55

Re: Ben jij een koopjesjager?

Wel met boodschappen maar niet met reizen of dagjes uit.
Afbeelding
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 22 Feb 2016 21:58

Re: Ben jij een koopjesjager?

Alleen met verzorgingsproducten. Ik gebruik eigenlijk altijd hetzelfde, dus als mijn deo/shampoo/dagcrème in de aanbieding is neem ik er wel altijd 2 mee en dan gaan ze de kast in. Geen mega voorraad, maar 1 of 2 ofzo.

Kleding of boodschappen ben ik niet erg gevoelig voor kortingsacties. Dan wil ik hebben wat ik wil hebben, ongeacht of het wel of niet in de aanbieding is. Hooguit als ik toch niet weet wat ik wil dat het net even een doorslag kan geven.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Kajaka, Linnie