Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vrijdagavond vragenvuur

<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 19 Feb 2016 21:03

Vrijdagavond vragenvuur

Het is vrijdag, weekend! :D Volgens mij is het alweer een tijdje geleden dat ik een vragenlijstje voorbij zag komen, maar ik ben hier een tijdje niet geweest dus ik kan er naast zitten. Mij leek het leuk om er weer eens een vragenrondje in te gooien, dus hou je vast!

1. Welke leuke dingen staan er komende periode voor je op de planning?
2. Hecht je veel waarde aan foto’s? Waarom wel/niet?
3.Over welke dingen denk je over het algemeen het meeste na?
4. Aan welke gezegde of spreekwoord heb je een hekel? Waarom is dat?
5. Welke actie staat er boven aan je bucketlist?
6. Waar heb je echt een zwak voor?
7.Wanneer heb je voor het laatste gehuild van het lachen?Waarom was dat?
8. Wat zou je graag willen doen of kunnen maar durf je niet zo goed?
9. Wat is je favoriete snack voor bij de patat?
10. Wat wordt er volgens jou bedoeld met ‘gelukkig zijn’?
11.Wat doe je als je niet kunt slapen?
12. Wat is het favoriete boek uit je jeugd?
<<

Anoniem250

Bericht 19 Feb 2016 21:23

Re: Vrijdagavond vragenvuur

Joan schreef:Het is vrijdag, weekend! :D Volgens mij is het alweer een tijdje geleden dat ik een vragenlijstje voorbij zag komen, maar ik ben hier een tijdje niet geweest dus ik kan er naast zitten. Mij leek het leuk om er weer eens een vragenrondje in te gooien, dus hou je vast!

1. Welke leuke dingen staan er komende periode voor je op de planning? Tentoonstelling Catwalk in Rijksmuseum, weekendje weg met mijn moeder, zusje en kinderen, Pasen en verlof.
2. Hecht je veel waarde aan foto’s? Waarom wel/niet? Ja. Ik maak er niet veel. Maar vind het fijn om te bladeren in fotoboeken en een beetje te mijmeren.
3.Over welke dingen denk je over het algemeen het meeste na? De toekomst, wereldproblematiek, schoonheid (in kunst- en culturele zin), opvoeding en dingen op mijn werk.
4. Aan welke gezegde of spreekwoord heb je een hekel? Waarom is dat? Alles heeft een reden. Ik geloof namelijk in toeval.
5. Welke actie staat er boven aan je bucketlist? Reizen en na zwangerschap terug in shape en mijn schrijfsel afmaken.
6. Waar heb je echt een zwak voor? Roken
7.Wanneer heb je voor het laatste gehuild van het lachen?Waarom was dat? In de auto door een liedje om de liefde.
8. Wat zou je graag willen doen of kunnen maar durf je niet zo goed? N.v.t.
9. Wat is je favoriete snack voor bij de patat? Kaassoufle
10. Wat wordt er volgens jou bedoeld met ‘gelukkig zijn’? Blij zijn met het leven dat je hebt en de goede dingen zien, waarderen en koesteren.
11.Wat doe je als je niet kunt slapen? Muziek luisteren
12. Wat is het favoriete boek uit je jeugd? Ronja de roversdochter
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 19 Feb 2016 21:25

Re: Vrijdagavond vragenvuur

1. Welke leuke dingen staan er komende periode voor je op de planning?
Mn huur opzeggen en officieel gaan samenwonen!

2. Hecht je veel waarde aan foto’s? Waarom wel/niet?
Ja, stiekem wel. Ik doe er te weinig mee maar sommige foto's zijn me heel dierbaar

3.Over welke dingen denk je over het algemeen het meeste na?
Mn gedachten gaan meestel over dingen die ik heb gehoord/gezien/meegemaakt. Ik probeer dat al te verwerken voor ik ga slapen anders slaap ik heel onrustig (en dat doe ik toch al)

4. Aan welke gezegde of spreekwoord heb je een hekel? Waarom is dat?
Hmmm geen idee eigenlijk

5. Welke actie staat er boven aan je bucketlist?
Ook geen idee eigenlijk, ik heb geen bucketlist. Wil wel graag officieel gaan samenwonen, trouwen en een kindje

6. Waar heb je echt een zwak voor?
Eten!

7.Wanneer heb je voor het laatste gehuild van het lachen?Waarom was dat?
Toen mn vriend in de bosjes viel en bij het omhoog komen perongeluk belde met zn fietsbel. Het was zo dom om te zien en te horen. Hij heeft er uiteindelijk nog een paar minuten al bellend zo bij gelegen.

8. Wat zou je graag willen doen of kunnen maar durf je niet zo goed?
Een eigen bootcamp organisatie opzetten maar heb geen zin in de rompslomp. Ben nl veel te bang dingen te vergeten en dat ik daarna gezeur krijg met de belasting ofzo.

9. Wat is je favoriete snack voor bij de patat?
Bamihapje

10. Wat wordt er volgens jou bedoeld met ‘gelukkig zijn’?
Tevreden zijn met wat je hebt.

11.Wat doe je als je niet kunt slapen?
Bedenken welke kleren ik morgen aan doe.

12. Wat is het favoriete boek uit je jeugd?
Met stip op 1; Pluk van de Petteflat
30-04-2017
<<

anoniem203

Bericht 19 Feb 2016 21:29

Re: Vrijdagavond vragenvuur

1. Welke leuke dingen staan er komende periode voor je op de planning? 2 weekendjes weg. 1 met mijn man (België) en 1 met mijn gezin (Centerparcs)
2. Hecht je veel waarde aan foto’s? Waarom wel/niet? Wel van mijn kinderen maar van mezelf niet.
3.Over welke dingen denk je over het algemeen het meeste na? Over hoe ik het ga redden/hoe ik mij voel als mijn ouders er niet meer zijn. Ze zijn alles voor mij en ik kan mijn leven niet zonder ze voostellen. Dit is echt een angst van de laatste 2-3 jaar en ik vind het verschrikkelijk want ik denk er bijna dagelijks aan.
4. Aan welke gezegde of spreekwoord heb je een hekel? Waarom is dat? -
5. Welke actie staat er boven aan je bucketlist? Een keer een trouwjurk passen. Mijn vriend wil niet trouwen maar het is wel een soort van wens om toch eens een keer een trouwjurk aan te hebben. En dan echt zo'n sprookjesjurk. :)
6. Waar heb je echt een zwak voor? Pasgeboren diertjes.
7.Wanneer heb je voor het laatste gehuild van het lachen? Waarom was dat? Gisteren was ik bij een vriendin en haar vriend vertelde een verhaal waar ik echt ontzettend van moest lachen.
8. Wat zou je graag willen doen of kunnen maar durf je niet zo goed? Willen acteren in een serie of film. Ik weet zeker dat ik dat goed kan maar ik heb er de looks niet voor en het lef.
9. Wat is je favoriete snack voor bij de patat? Gehaktbal speciaal.
10. Wat wordt er volgens jou bedoeld met ‘gelukkig zijn’? Blij zijn met de dingen die je hebt ipv te treuren om dingen die je niet hebt.
11.Wat doe je als je niet kunt slapen? Gelukkig geen last van :laughcry: Maar dan loop ik naar beneden om wat te drinken en eten en ga dan weer terug naar bed.
12. Wat is het favoriete boek uit je jeugd? Stripboeken van Jan, Jans en de Kinderen.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 19 Feb 2016 21:33

Re: Vrijdagavond vragenvuur

Voor punt 11 zou ik iedereen eens willen adviseren om te Googlen op 4-7-8 techniek. Heb het idee dat het echt werkt.

Tot zover mijn uitgebreid reactie.
<<

Anoniem168

Bericht 19 Feb 2016 21:53

Re: Vrijdagavond vragenvuur

1. Welke leuke dingen staan er komende periode voor je op de planning?
Theatervoorstelling Ik&Simon en dat mijn beste vriendin gezellig komt logeren. Nog niks vast, maar hopelijk nog veel leuke concerten. En verder veel gitaar oefenen, dat is altijd leuk en kan ook altijd. En oja onze woonkamer eindelijk inrichten met nieuw meubilair en genieten van onze nieuwe keuken over een paar maanden.

2. Hecht je veel waarde aan foto’s? Waarom wel/niet?
Ik hoef niet van alles een foto te hebben, of van 1 ding heel veel. Maar ik hecht wel waarde aan foto's, herinnering van vroeger, even kijken hoe het ook alweer was. Of foto's waar ik met de voor mij belangrijke personen opsta, of alleen dierbaren. Niet dat ik er continue ook naar kijk, maar soms is het wel leuk/ fijn om er even op terug te kunnen vallen.

3.Over welke dingen denk je over het algemeen het meeste na?
Ik denk teveel na. Leven/ dood. Vriendschappen, muziek, werk, dierbaren etc. Mijn hersenen maken overuren regelmatig.

4. Aan welke gezegde of spreekwoord heb je een hekel? Waarom is dat?
Nou komt de aap uit de mouw. Zegt mijn familie vaak als ze iets heel serieus vertellen en dat komt zo bekakt over haha.

5. Welke actie staat er boven aan je bucketlist? -

6. Waar heb je echt een zwak voor? Chocolade

7.Wanneer heb je voor het laatste gehuild van het lachen?Waarom was dat?
Van de week bij een aflevering van Grey's Anatomy. Om de kop van Dr. Yang als ze weer eens zo verschrikkelijk droog kijkt.

8. Wat zou je graag willen doen of kunnen maar durf je niet zo goed?
Een vriendin eens goed de waarheid zeggen.

9. Wat is je favoriete snack voor bij de patat? Kroket

10. Wat wordt er volgens jou bedoeld met ‘gelukkig zijn’?
Lekker in je vel zitten, zonder dat je zorgen hebt en naar anderen kijkt die het zogenaamd altijd beter hebben (het gras groener is bij de buren zeg maar)

11.Wat doe je als je niet kunt slapen? Muziek luisteren of even internetten.

12. Wat is het favoriete boek uit je jeugd? Boeken van Carry Slee, De Droomvriendinnen en boeken van Marijke (weet niet eens meer welke schrijfster dat was).
<<

Anoniem316

Bericht 19 Feb 2016 22:28

Re: Vrijdagavond vragenvuur

Joan schreef:Het is vrijdag, weekend! :D Volgens mij is het alweer een tijdje geleden dat ik een vragenlijstje voorbij zag komen, maar ik ben hier een tijdje niet geweest dus ik kan er naast zitten. Mij leek het leuk om er weer eens een vragenrondje in te gooien, dus hou je vast!

1. Welke leuke dingen staan er komende periode voor je op de planning?
Afspreken met een vriendinnetje morgen, die ik al lang niet in real life heb gezien :banaan:
Midweek Londen
Concert Adele met andere vriendin
Zomervakantie
Trouwerij van 1e vriendinnetje

2. Hecht je veel waarde aan foto’s? Waarom wel/niet?
Ja, wel aan trouwfoto's en foto's van vroeger. Alleen ben ik heel veel foto's kwijt van mijn tienerjaren, daar baal ik echt enorm van. Die stonden op een aparte externe schijf, maar die doet het niet meer.

3.Over welke dingen denk je over het algemeen het meeste na?
Het werk, het huishouden en onze problemen met zwanger worden

4. Aan welke gezegde of spreekwoord heb je een hekel? Waarom is dat?
Kan zo niet eentje bedenken

5. Welke actie staat er boven aan je bucketlist?
Ik ben niet zo'n dare devil. Ik zou graag nog eens € 1000,00 willen meenemen en daar lekker ongegeneerd van willen shoppen (bescheiden he? € 1000,00 ;) )

6. Waar heb je echt een zwak voor?
Mooie mannen in pak..

7.Wanneer heb je voor het laatste gehuild van het lachen?Waarom was dat?
Van de week nog. Door Snapchat. Ik zat met een aantal collega's wat te kletsen toen ik die gezichtsveranderende snap op hun gezicht deed. Je had het gezicht moeten zien van die collega. Echt te grappig.

8. Wat zou je graag willen doen of kunnen maar durf je niet zo goed?
Motor rijden

9. Wat is je favoriete snack voor bij de patat?
Eierbal!

10. Wat wordt er volgens jou bedoeld met ‘gelukkig zijn’?
Tevreden zijn met wat je hebt, ookal zijn niet al je wensen (groot of klein) vervuld.

11.Wat doe je als je niet kunt slapen?
Op mijn buik liggen, met mijn oude knuffelbeest in mijn arm. Dan val ik altijd zo in slaap :12:

12. Wat is het favoriete boek uit je jeugd?

Boeken van de Tweeling. Die vond ik erg leuk.
Laatst gewijzigd door Anoniem316 op 19 Feb 2016 23:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1307

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 19 Feb 2016 22:33

Re: Vrijdagavond vragenvuur

1. Welke leuke dingen staan er komende periode voor je op de planning?
Een nog niet geplande vakantie, openen eigen winkel, verder wat kleine dingen.
2. Hecht je veel waarde aan foto’s? Waarom wel/niet?
Nee. Ervaringen vind ik belangrijker dan de foto's.
3.Over welke dingen denk je over het algemeen het meeste na?
Over mezelf, mijn eigen gedachten en gedragingen jegens anderen. Dit houdt me de laatste tijd veel bezig.

4. Aan welke gezegde of spreekwoord heb je een hekel? Waarom is dat?
Heb nergens een hekel aan. Sommige veel gebruikte vind ik gewooon niet zo leuk.

5. Welke actie staat er boven aan je bucketlist?
Het openen van een winkel.

6. Waar heb je echt een zwak voor?
Mijn kinderen.
7.Wanneer heb je voor het laatste gehuild van het lachen?Waarom was dat?
Kan ik me niet meer herrinneren.

8. Wat zou je graag willen doen of kunnen maar durf je niet zo goed?
Mezelf openstellen voor anderen.

9. Wat is je favoriete snack voor bij de patat? Een pikanto.

10. Wat wordt er volgens jou bedoeld met ‘gelukkig zijn’?
Niet ongelukkig zijn. Tevreden zijn.

11.Wat doe je als je niet kunt slapen? Douchen of even een rondje door huis.

12. Wat is het favoriete boek uit je jeugd? In de kast.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 19 Feb 2016 22:50

Re: Vrijdagavond vragenvuur

1. Welke leuke dingen staan er komende periode voor je op de planning?
Als de apenheul open gaat daar lekker met J heen
2. Hecht je veel waarde aan foto’s? Waarom wel/niet?
Ja ik ben echt gek op foto's zijn echt herinneringen
3.Over welke dingen denk je over het algemeen het meeste na?
waarover niet....
4. Aan welke gezegde of spreekwoord heb je een hekel? Waarom is dat?
Geen hand vol maar een land vol
5. Welke actie staat er boven aan je bucketlist?
in mijn eentje een huis kopen
6. Waar heb je echt een zwak voor?
kittens, puppy's, baby's
7.Wanneer heb je voor het laatste gehuild van het lachen?Waarom was dat?
Wanneer weet ik niet meer precies, maar om een actie van J in ieder geval
8. Wat zou je graag willen doen of kunnen maar durf je niet zo goed?
Een compleet andere baan doen
9. Wat is je favoriete snack voor bij de patat?
Frikandel
10. Wat wordt er volgens jou bedoeld met ‘gelukkig zijn’?
Meer ontspanning dan spanning in je leven hebben. Natuurlijk wel gezonde spanning.
11.Wat doe je als je niet kunt slapen?
Filmpjes kijken
12. Wat is het favoriete boek uit je jeugd?
De wonderbaarlijke boerderij van boer bram bezem
2015 💙
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 20 Feb 2016 10:59

Re: Vrijdagavond vragenvuur

Joan schreef:
1. Welke leuke dingen staan er komende periode voor je op de planning?
De bruiloft en alle voorbereidingen eromheen. En mijn afstuderen.
2. Hecht je veel waarde aan foto’s? Waarom wel/niet?
Ja, dat brengt me soms makkelijker terug naar die plaats. Ik ben een waardevolle foto van mijn oma kwijtgeraakt en baal er nog steeds van.
3.Over welke dingen denk je over het algemeen het meeste na?
De dood, het kwijtraken van mensen en het volwassen worden en de toekomst samen met mijn verloofde.
4. Aan welke gezegde of spreekwoord heb je een hekel? Waarom is dat?
Geen idee.
5. Welke actie staat er boven aan je bucketlist?
TROUWEN!
6. Waar heb je echt een zwak voor?
Drop en chips.
7.Wanneer heb je voor het laatste gehuild van het lachen? Waarom was dat?
In de afgelopen vakantie op Gran Canaria, toen mijn vriend erg grappig deed.
8. Wat zou je graag willen doen of kunnen maar durf je niet zo goed?
Ik zou graag goed willen zingen. En sommige mensen even de waarheid zeggen.
9. Wat is je favoriete snack voor bij de patat?
Satekroket
10. Wat wordt er volgens jou bedoeld met ‘gelukkig zijn’?
Accepteren dat het leven is zoals het is.
11.Wat doe je als je niet kunt slapen?
Als mijn vriend aan het werk is hem bellen of appen. En anders wat forummen.
12. Wat is het favoriete boek uit je jeugd?
De boeken van Carry Slee. Spijt, Afblijven e.d.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem184

Bericht 20 Feb 2016 11:15

Re: Vrijdagavond vragenvuur

1. Welke leuke dingen staan er komende periode voor je op de planning?
woensdag Symphonica in Rosso, verder leef ik heel erg naar onze vakantie toe, dit najaar. Waarschijnlijk IJsland :dance:
2. Hecht je veel waarde aan foto’s? Waarom wel/niet?
ja, ik vind het fijn om herinneringen oo te halen bij foto's. Ik hou ook van fotografie, maar de andere kant is dat ik het vreselijk vind om op vakantie (te) veel foto's te maken. Dan heb ik niet het gevoel dat ik optimaal geniet ofzo. Dan kijk ik liever, zie ik alles liever gewoon 'echt' ipv door de zoeker :)
3.Over welke dingen denk je over het algemeen het meeste na?
de toekomst, zullen we ooit een kindje krijgen, of twee. Hoe ziet ons leven er over 10 jaar uit. Maar ik denk ook erg veel na over mezelf, wat had ik beter of anders kunnen doen.
4. Aan welke gezegde of spreekwoord heb je een hekel? Waarom is dat?
Wacht maar tot je kinderen hebt. Ja, ik geloof best dat alles in de praktijk totaal anders is :eyes:
5. Welke actie staat er boven aan je bucketlist?
Noorderlicht zien!
6. Waar heb je echt een zwak voor?
Kinderen die het om watvoor reden dan ook niet goed hebben. En minder dramatisch: chocola. En dorito's/nacho's.
7.Wanneer heb je voor het laatste gehuild van het lachen?Waarom was dat?
Dat was pasgeleden nog, op m'n werk, om iets wat één van de kinderen deed :D
8. Wat zou je graag willen doen of kunnen maar durf je niet zo goed?
mn rijbewijs halen. Maar ik vind het zo duur en ben bang dat ik heel veel lessen nodig heb.
9. Wat is je favoriete snack voor bij de patat?
Hete donder met curry en mayo van een snackbar hier in de buurt. Of anders een frikadel.
10. Wat wordt er volgens jou bedoeld met ‘gelukkig zijn’?
relatief zorgeloos zijn en kunnen genieten van alles wat je hebt.
11.Wat doe je als je niet kunt slapen?
Pinteresten :)
12. Wat is het favoriete boek uit je jeugd?
Al het water van de zee, ik weet de schrijfster niet meer. Maar valt in dezelfde categorie alsSpijt van Carrie Slee, ook over een jongen die gepest wordt en uiteindelijk zelfmoord pleegt.
<<

Anoniem321

Bericht 22 Feb 2016 08:46

Re: Vrijdagavond vragenvuur

Joan schreef:Het is vrijdag, weekend! :D Volgens mij is het alweer een tijdje geleden dat ik een vragenlijstje voorbij zag komen, maar ik ben hier een tijdje niet geweest dus ik kan er naast zitten. Mij leek het leuk om er weer eens een vragenrondje in te gooien, dus hou je vast!

1. Welke leuke dingen staan er komende periode voor je op de planning? niet echt iets bijzonders
2. Hecht je veel waarde aan foto’s? Waarom wel/niet? ja, ze vertegenwoordigen herinneringen
3.Over welke dingen denk je over het algemeen het meeste na? werk, zoon, hoe ik zelf in elkaar zit en wat voor gevolgen dat heeft op mensen en gebeurtenissen
4. Aan welke gezegde of spreekwoord heb je een hekel? Waarom is dat? 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg' Hier heb ik een hekel aan omdat dit impliceert dat iedereeen gelijk zou moeten zijn en doen. Dat is belachelijk want iedereen is anders en ik vind dat mensen elkaar veel meer zouden moeten accepteren hoe ze zijn
5. Welke actie staat er boven aan je bucketlist? klinkt stom maar: wenkbrauwen epileren en verven. Ik heb dat nog nooit gedaan maar ga toch deze week een afspraak maken
6. Waar heb je echt een zwak voor? chocolade
7.Wanneer heb je voor het laatste gehuild van het lachen?Waarom was dat? dat was tijdens 'america's funniest homevideos' :laughcry:
8. Wat zou je graag willen doen of kunnen maar durf je niet zo goed? meer outgoing zijn
9. Wat is je favoriete snack voor bij de patat? frikadel
10. Wat wordt er volgens jou bedoeld met ‘gelukkig zijn’? dat je je beseft dat je het goed getroffen hebt met de mensen om je heen of de situatie waarin je je bevindte
11.Wat doe je als je niet kunt slapen? lezen
12. Wat is het favoriete boek uit je jeugd? toen de duivel op zuidpunt kwam
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 22 Feb 2016 09:36

Re: Vrijdagavond vragenvuur

Wat een leuk lijstje!

1. Welke leuke dingen staan er komende periode voor je op de planning?
Ik heb begin maart een weekje vakantie, dan ga ik met mijn man, Bazinga en haar vriend een Escaperoom doen. Verder wordt mijn oma die week 90, dus groot feest. Met hemelvaart gaan we een weekendje naar Dublin en misschien in de zomer nog een paar dagen naar Frankrijk. En dan in oktober/november het leukste ding; onze baby!

2. Hecht je veel waarde aan foto’s? Waarom wel/niet?
Ja, ik vind het leuk om veel foto's te maken om zo de herinnering aan leuke momenten vast te houden. Ik vind overigens alleen leuke spontane kiekjes leuk, ik houd niet van geposeerde familiefoto's en die heb ik dus ook nergens in huis staan of hangen.

3.Over welke dingen denk je over het algemeen het meeste na?
Poeh. Over geld, over alle dingen die ik nog moet doen, over de toekomst.. Dat denk ik.

4. Aan welke gezegde of spreekwoord heb je een hekel? Waarom is dat?
Volgens mij is het niet echt een spreekwoord of gezegde, maar ik heb echt een hekel aan de term loslaten, voornamelijk als ik me net even lekker ergens druk over aan het maken ben. Haha! Ik word er echt agressief van als mensen zeggen dat ik iets moet loslaten.

5. Welke actie staat er boven aan je bucketlist?
Een reis naar Australië. En een radioprogramma op landelijke radio maken.

6. Waar heb je echt een zwak voor?
Chocola.

7.Wanneer heb je voor het laatste gehuild van het lachen? Waarom was dat?
Poeh dat weet ik niet meer. Volgens mij toen ik met Bazinga en de mannen aan het sjoelen was laatst. Al heb ik afgelopen weekend ook enorm gelachen toen mijn oma per ongeluk op de 'servicebel' drukte in het restaurant waar we waren.

8. Wat zou je graag willen doen of kunnen maar durf je niet zo goed?
Landelijke radio maken.

9. Wat is je favoriete snack voor bij de patat?
Een frikandel speciaal met ketchup.

10. Wat wordt er volgens jou bedoeld met ‘gelukkig zijn’?
Blij zijn met wat je hebt, je zegeningen tellen en niet altijd streven naar meer meer meer.

11.Wat doe je als je niet kunt slapen?
Meestal ga ik dan lezen of op m'n ipad in bed een serie kijken. Of ik ga enorm liggen piekeren, maar dat werkt alleen maar averechts.

12. Wat is het favoriete boek uit je jeugd?
Harry Potter.

♥♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Feb 2016 10:44

Re: Vrijdagavond vragenvuur

1. Welke leuke dingen staan er komende periode voor je op de planning?
Veel, ik hou van plannen en van leuke vooruitzichten. Volgend weekend ga ik naar m'n hometown met twee vriendinnen, daar weer eens de kroeg in. In de weken erna naar een paar concerten, etentjes met vriendinnen, leuke dingen doen met m'n vriend en in mei met m'n moeder naar Krakau.
2. Hecht je veel waarde aan foto’s? Waarom wel/niet?
Ja, heel veel! Ik hou echt van foto's; ze staan voor herinneringen en ik word er blij van. Ik heb vier van die collagefotolijsten hangen en een muur met losse lijstjes. Eens per jaar laat ik een stuk of 100 digitale foto's afdrukken en dan vervang ik al die foto's weer door foto's van het afgelopen jaar. Heb ik toevallig net een paar dagen geleden weer gedaan. De overige foto's doe ik in een insteekalbum en blader ik heel af en toe nog eens door.
3.Over welke dingen denk je over het algemeen het meeste na?
Als ik in bed lig, ga ik altijd liggen piekeren over van alles. Dat gaat vooral over werk en over het al dan niet kwijtraken van mijn koophuis (t.z.t.) en de onvermijdelijke restschuld die ik daaraan overhoud.
4. Aan welke gezegde of spreekwoord heb je een hekel? Waarom is dat?
Ergens een broertje dood aan hebben. Ik vind dat heel stom klinken en mijn broertje is echt dood, dus ik vind het maar een rare uitdrukking.
5. Welke actie staat er boven aan je bucketlist?
Ehm, leren drummen? Radio-dj worden? Maar iets realistischer: voor het eerst in mijn leven gaan samenwonen.
6. Waar heb je echt een zwak voor?
Chocola, met stip op één.
7.Wanneer heb je voor het laatste gehuild van het lachen? Waarom was dat?
Volgens mij omdat ik zat te dollen met m'n vriend, maar ik weet niet meer waar het over ging eigenlijk.
8. Wat zou je graag willen doen of kunnen maar durf je niet zo goed?
Weet ik zo even niet.
9. Wat is je favoriete snack voor bij de patat?
Kroket, frikandel, kipcorn of kaassouflé, ik wissel meestal een beetje af haha.
10. Wat wordt er volgens jou bedoeld met ‘gelukkig zijn’?
Poeh, ik denk idd blij en tevreden zijn met je leven en met wat je hebt, zonder jaloers te zijn op anderen.
11.Wat doe je als je niet kunt slapen?
Op m'n telefoon kijken (niet handig) of wat lezen. Als ik écht lang wakker lig, neem ik een slaappil.
12. Wat is het favoriete boek uit je jeugd?
De boeken van Roald Dahl, zoals De Heksen, De GVR, Matilda etc.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 22 Feb 2016 10:49

Re: Vrijdagavond vragenvuur

1. Welke leuke dingen staan er komende periode voor je op de planning? Jarig zijn, veel andere verjaardagen, verbouwen en voor een kindje gaan.
2. Hecht je veel waarde aan foto’s? Waarom wel/niet? Ja, zeker nu m`n vader er niet meer is ben ik blij dat er een paar foto's van ons samen zijn.
3.Over welke dingen denk je over het algemeen het meeste na? Geen idee, ik ben echt een denker, denk de hele dag door.
4. Aan welke gezegde of spreekwoord heb je een hekel? Waarom is dat? Niet zozeer aan een specifiek spreekwoord, maar wel aan verkeerd gebruik of op de verkeerde momenten. :palm:
5. Welke actie staat er boven aan je bucketlist? Uhmmmmm. Ik heb geen bucketlist, maar ik wil wel graag eens parachute springen.
6. Waar heb je echt een zwak voor? Chocoladekoekjes en ijs
7.Wanneer heb je voor het laatste gehuild van het lachen?Waarom was dat? Haha geen idee, vast met m`n vriend, want hij kan zo dom doen.
8. Wat zou je graag willen doen of kunnen maar durf je niet zo goed? Ik heb sowieso wat last van faalangst, dus ik vind het sowieso moeilijk om iets te durfen.
9. Wat is je favoriete snack voor bij de patat? Frikadel speciaal!
10. Wat wordt er volgens jou bedoeld met ‘gelukkig zijn’? Dat is een gevoel en dat is voor iedereen anders.
11.Wat doe je als je niet kunt slapen? Hayday spelen op m`n telefoon of woelen in bed.
12. Wat is het favoriete boek uit je jeugd? Kameleon boeken vond ik altijd leuk. Of de boeken van Carry Slee.
<<

Anoniem189

Bericht 22 Feb 2016 11:44

Re: Vrijdagavond vragenvuur

1. Welke leuke dingen staan er komende periode voor je op de planning? We hebben een huis gekocht, dus alles daarom heen zijn leuke dingen.
2. Hecht je veel waarde aan foto’s? Waarom wel/niet? Ja, ik vind het heerlijk om foto's terug te kijken en te denken aan die momenten.
3.Over welke dingen denk je over het algemeen het meeste na? Dat kan van alles zijn. Meestal zijn het dingen die mij bezig houden.
4. Aan welke gezegde of spreekwoord heb je een hekel? Waarom is dat? Ik heb geen hekel aan een gezegde of spreekwoord.
5. Welke actie staat er boven aan je bucketlist? Samenwonen met mijn vriend.
6. Waar heb je echt een zwak voor? Lekker eten.
7.Wanneer heb je voor het laatste gehuild van het lachen? Waarom was dat? Dat kan ik me zo niet herinneren.
8. Wat zou je graag willen doen of kunnen maar durf je niet zo goed? Dat weet ik niet.
9. Wat is je favoriete snack voor bij de patat? Berenklauw pinda.
10. Wat wordt er volgens jou bedoeld met ‘gelukkig zijn’? Dat je lekker in je vel zit en dat je blij bent met wat je hebt.
11.Wat doe je als je niet kunt slapen? Daar heb ik bijna nooit last van. Meestal blijf ik dan toch lekker liggen en val ik vanzelf in slaap.
12. Wat is het favoriete boek uit je jeugd? De Griezelbus van Paul van Loon.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx