Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zalmpakketje uit de oven.

<<

Anoniem15

Bericht 02 Sep 2013 14:44

Zalmpakketje uit de oven.

Hoi hoi,

Ik ben benieuwd hoe jullie dit maken!

Groetje rituals
Laatst gewijzigd door Anoniem15 op 10 Okt 2013 09:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 02 Sep 2013 16:20

Re: Zalmpakketje uit de oven.

Ik heb ook wel eens zo''n pakketje gemaakt met zalm uit de vriezer. Volgens mij was het al iets ontdooit, maar nog niet helemaal. Toen ik het gemaakt heb had ik er verschillende groenten bij. O.A Wortel en courgette. Ik denk dat je het gewoon even uit moet proberen of het lekker is. Vraag mij wel af of frambozen er lekker bij zijn. Daar ik heb nog nooit van gehoord.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:25

Bericht 02 Sep 2013 17:16

Re: Zalmpakketje uit de oven.

Geen idee hoe ik mij dit voor moet stellen, maar lijkt me wel leuk om een keer te maken! Als ik iets van witvis eet, doe ik er wel eens vleesbeleg (meestal serranoham/parmaham) omheen. Smaakt ook erg lekker.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 02 Sep 2013 19:17

Re: Zalmpakketje uit de oven.

Ik heb eens een vispakketje gemaakt met witvis die nog niet helemaal ontdooid was (ook niet na express defrost functie op combimagnetron) en toen moest ik het uiteindelijk langer in de oven doen, maar was de groente echt veel te zacht geworden, dus ik zorg voortaan dat de vis gewoon helemaal ontdooid is
<<

Mika

Noob

Berichten: 58

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:03

Bericht 03 Sep 2013 11:18

Re: Zalmpakketje uit de oven.

Groenten hebben langer tijd nodig om klaar te worden dan zalm, dus ik zou idd ook ontdooide vis in het pakketje doen.
Carpe Diem!

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers