Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend!

<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1526

Geregistreerd: 19 Nov 2015 16:49

Bericht 19 Feb 2016 17:21

Re: Weekend!

Smakelijk en beterschap Bob!

Smakelijk Marin :)

Uhm morgen moet ik werken van 11 tot 8 en zondag hardlopen + boodschappen doen.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem167

Bericht 19 Feb 2016 21:23

Re: Weekend!

Ik heb een beetje de pest in! Gisteren een héle lange werkdag gehad, vandaag was ook een verschrikkelijk drukke dag, dus ik keek enorm uit naar morgen even helemaal niks, en nu moet ik plotseling toch komen werken. Uiteindelijk ga ik maar 2 uurtjes werken, want ik moet zondag én maandag ook nog - dat trek ik anders niet. Ik lig dus in bed televisie te kijken, mijn vriend is weg met een vriend om mij even rust te geven... :)
<<

Anoniem168

Bericht 19 Feb 2016 21:31

Re: Weekend!

Pippa, dat kan ik wel begrijpen hoor. Snap heel goed dat je er de pest in hebt, dat zou ik ook hebben.
<<

Anoniem167

Bericht 19 Feb 2016 21:39

Re: Weekend!

En als het nou een keertje is, dan ben ik echt niet de beroerdste hoor, maar het is ALWEER.. En volgend weekend moet ik sowieso al het hele weekend werken :(
<<

Anoniem331

Bericht 19 Feb 2016 21:55

Re: Weekend!

Ik ben nu 2 dagen vrij geweest, en heb het werkweekend voor de deur staan.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 20 Feb 2016 06:06

Re: Weekend!

Ik heb al weekend vanaf donderdag.
Donderdag heb ik gewinkeld met een vriendin, gisteren ben ik met N. op autojacht geweest. Mijn pasgekochte auto liet me vaker staan dan dat hij reed. Deze hebben we ingeruild.
Vandaag ga ik eindelijk weer eens even bijkletsen met een vriendin. Vanavond starten we met het 2e seizoen dansles.
Morgen een relax dagje, misschien ga ik even bij de voetbalwedstrijd kijken van mijn vriend.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem189

Bericht 20 Feb 2016 09:14

Re: Weekend!

Vrijdag: gister had ik twee cursussen. Het was een lange dag en ik was blij dat ik thuis was. Gisteravond hebben mijn vriend en ik naar meubels gekeken, want we hadden 's ochtends gehoord dat ons bod op een huis is geaccepteerd. Ook heb ik gister al m'n familie en vrienden gebeld om het te vertellen.
Zaterdag: vandaag komt m'n "stiefoma." Zij weet niet precies welk huis we hebben gekocht, dus daar lopen we even met haar langs. Vanavond gaan we naar het theater.
Zondag: morgen zijn we bij m'n schoonmoeder. We weten nog niet precies wat we gaan doen.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 20 Feb 2016 10:25

Re: Weekend!

Gefeliciteerd Liv met jullie nieuwe huis!

Ik moest gisteren werken en gisteravond hebben we lui op de bank gehangen. We zijn bezig met de laatste afleveringen van seizoen 3 van House of Cards.
Nu ga ik boodschappen doen en de rest van de dag het huis opruimen en poetsen. Is hoog nodig. Vanavond krijgen we visite.
Morgen ga ik de hele dag studeren. Ik moet nog beginnen aan een presentatie die maandag a.s. gegeven moet worden.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 20 Feb 2016 14:20

Re: Weekend!

Gisteren gewerkt tot 17 uur, in de avond lekker op de bank gezeten en tv gekeken;
Vandaag ga ik naar de film en uit eten met een vriendin;
Morgen PAC festival bij Pathe, hele dag films kijken, zin in!
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem189

Bericht 20 Feb 2016 18:24

Re: Weekend!

Dank je wel, Bloom.
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 20 Feb 2016 21:07

Re: Weekend!

Veel plezier morgen bij het PAC festival Oasis, ik kende het eerlijk gezegd niet dus even opgezocht, maar lijkt me erg leuk!

Vanochtend ben ik met de kinderen naar Monkeytown geweest. Voor de rest bewust een rustig weekend ingepland, blijf dus lekker thuis. Na doordeweeks al bijna 60 uur van huis te zijn geweest, ben ik daar wel aan toe. Oh ja, wil me dit weekend oriënteren op mogelijke opties voor onze vakantie deze zomer, altijd leuk! :D
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers