Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Orgasme

<<

Anoniem186

Bericht 18 Feb 2016 14:44

Re: Orgasme

Carra schreef:Volgens mij overleef je 10 keer klaarkomen in 1 minuut niet.


Haha nee dat denk ik ook niet!
<<

Anoniem211

Bericht 18 Feb 2016 18:15

Re: Orgasme

Hahaha! :banaan:
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 19 Feb 2016 10:24

Re: Orgasme

Ik heb al jong ontdekt hoe zelfbevrediging werkt, daarmee heb ik geleerd clitoraal klaar te komen. Klaarkomen door penetratie is me nooit gelukt en met mijn man kwam ik zelf nooit klaar tijdens de seks, ik ben denk ik één keer klaargekomen waar hij bij was, maar hij kon dat niet bij mij doen. Ik voelde me nooit echt ontspannen. Ik moet zeggen dat ik in het begin niet eens seks kón hebben, dan spande ik gewoon helemaal samen en deed alles pijn. Ik was al lang blij dat ik langzaam ontdooid was.

Nu met mijn vriend ontdek ik ineens een hele nieuwe wereld. Ik kom lang niet altijd klaar als we seks hebben, dat hoeft ook niet persé van mij, hij vraagt meestal wel of ik dat wil. Dat lukt niet door penetratie, alleen met een vibrator erbij of als ik bovenop ga liggen (en hard ga werken haha). Het lekkerste vind ik de orgasmes waarbij hij me penetreert en daarmee mijn g-spot stimuleert (het helpt niet als hij helemaal die er in gaat en hij moet ook in een bepaalde hoek penetreren zeg maar) en ik ondertussen met een vibrator mijn clitoris.

Als ik het alleen zelf doe dan heb ik milde orgasmes, een beetje zoals iemand hierboven omschreef en die niet zeker wist of ze klaar was gekomen. Hoewel ik ze in de loop der jaren wel een beetje heb kunnen 'opkrikken'. Ik kan niet gelijk daarna weer klaarkomen, maar wel met een korte pauze. Ik geloof dat 3 keer binnen 10 minuten mijn max is zo'n beetje.
<<

Anoniem169

Bericht 19 Feb 2016 15:45

Re: Orgasme

.
Laatst gewijzigd door Anoniem169 op 03 Sep 2016 13:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 20 Feb 2016 02:11

Re: Orgasme

* weg *
Laatst gewijzigd door Fred op 20 Feb 2016 12:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem184

Bericht 20 Feb 2016 07:51

Re: Orgasme

Wow Fred, wat moet jij dan bent een hemelse vent zijn, en een God in bed! Ik geloof dat dat is wat je wilt horen, dus bij deze.
<<

Anoniem148

Bericht 20 Feb 2016 08:15

Re: Orgasme

Door het berichtje van pompoen denk ik dat ik juist niet mijn lichaam ken. Vroeger altijd geleerd dat je zoiets niet doet en dat sex iets is voor getrouwde mensen. Ik heb dus nooit mijn lichaam ontdekt omdat je onbewust mee gaat in dat idee. Daarnaast vind ik mij niet aantrekkelijk dus dat speelt ook mee.
En dat ik ooit een negatieve ervaring heb gehad met sex is de druppel geweest.

Ik ben al blij dat ik naakt van de slaapkamer naar de badkamer durf te lopen, die 5 hele meters.
Jammer, had graag wat vrijer willen zijn daarin.
<<

Anoniem186

Bericht 20 Feb 2016 08:26

Re: Orgasme

***
Laatst gewijzigd door Anoniem186 op 20 Jun 2016 13:55, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 20 Feb 2016 11:45

Re: Orgasme

Wow Fred :hulde: ik dacht echt dat dat alleen in films gebeurde.

Maar voelde je het dan ook samentrekken of alleen vocht? Want ik neem aan dat sommige vrouwen intens vochtig kunnen worden van opwinding. Tenminste heb ik ooit gehoord van mannelijke vrienden (iets met veel tissues gebruiken enzo)

Dandelion, vervelend zeg, maar ook goed herkenbaar. Ik vond het eerst ook een vies iets etc. Ben ik nu vanaf gelukkig al loop ik nog niet graag naakt rond in m'n eigen huis. Ook niet naar de badkamer die 2 meter :laughcry: daarin ben ik gewoon preuts.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 20 Feb 2016 12:13

Re: Orgasme

Herkenbaar. Vind het al heel wat om te douchen zonder de deur op slot te doen sinds we samen wonen.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 20 Feb 2016 13:05

Re: Orgasme

Maple schreef:Wow Fred, wat moet jij dan bent een hemelse vent zijn, en een God in bed! Ik geloof dat dat is wat je wilt horen, dus bij deze.


Deze reactie had ik wel verwacht, maar ik deelde de info puur vanwege een aantal reacties. Jammer, dat je daar niet door heen kunt kijken. Het ging mij zeker niet om mijn ego. Zie ook mijn vorige reactie en als je daar goed leest kun je lezen dat het nu niet meer lukt en dat ik dat jammer voor haar vind. Mijn reactie heeft totaal niets te maken over hoe goed of juist niet ik in bed zou zijn.
<<

Anoniem315

Bericht 20 Feb 2016 15:21

Re: Orgasme

Ik vind vaak reacties op jou, Fred, heel kinderachtig. Alsof sommige vrouwen hier er niet zo goed mee kunnen dealen dat er een man op het forum zit.

Ik waardeer je openheid en ik trek je ervaringen niet in twijfel. Zo flauw vind ik het dat sommigen menen direct bovenop jouw reacties te moeten springen.
<<

Floor

Noob

Berichten: 143

Geregistreerd: 14 Mei 2015 15:17

Bericht 20 Feb 2016 16:25

Re: Orgasme

Herkent iemand dit?

Ik heb sinds kort een nieuwe vriend, dus vandaar deze vraag.
Toen ik voor het eerst seks had met mijn vriend, kwam ik vrij snel klaar.
Er was toen nog niet echt sprake van verliefdheid of de bedoeling om een relatie te krijgen.
Het gebeurde een beetje per ongeluk. Uit geilheid dus eigenlijk.

Nu hebben we een relatie en lukt het me dus niet altijd meer om zo een orgasme te krijgen. Ik kom dan net niet over het randje, omdat ik er bij ga denken ofzo.
Die eerste keer dacht ik niet, deed ik gewoon en nu ben ik me veel meer bewust van wat ik doe en voel omdat het niet zomaar voor een keertje is. Uiteindelijk komt het vrijwel altijd goed, maar spontane seks werkt bij mij dus blijkbaar veel beter dan al naar boven te gaan met de wetenschap dat we seks gaan hebben.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers