Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sport jij?

<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 15 Feb 2016 16:49

Re: Sport jij?

Nee, ik wandel en fiets wel veel.
Ik wil met aquafitness beginnen binnenkort.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 15 Feb 2016 19:50

Re: Sport jij?

Ik dans een keer per week, een jazzles van 90 minuten. Daarnaast probeer ik 3-4 keer per week thuis wat oefeningen te doen. Momenteel gaat dat laatste niet echt top haha.
<<

Anoniem168

Bericht 15 Feb 2016 21:09

Re: Sport jij?

Nee, ik fiets van en naar het werk, ong. 25 minuten enkele reis en ik doe veel lopend en bewegend werk. Dus als ik thuis kom heb ik geen behoefte meer om te gaan sporten. Dan ben ik blij als ik even mag zitten en niks intensiefs meer hoef. Ik ben ook nooit zo'n sporter geweest. Vroeger ging ik wel veel zwemmen in mijn vrije tijd en vakanties maar verder had ik er niet veel mee.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 15 Feb 2016 21:21

Re: Sport jij?

Vroeger altijd lid geweest van de sportschool. Nu ben ik daar een beetje klaar mee. Ben nu sinds 3 weken begonnen met (conditie)boksen, erg leuk!
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 494

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:22

Bericht 15 Feb 2016 21:28

Re: Sport jij?

Yadira schreef:Nee, geen zin in. Vind er niks aan. :)


+1!
Afbeelding
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 15 Feb 2016 22:20

Re: Sport jij?

Ik sport niet, heel eerlijk gezegd ook nooit gedaan. Ik heb er echt een bloedhekel aan ahha en ik heb er weinig tijd voor. Ja tijd moet/ kan je maken maar niet voor sporten voor mij dus.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 15 Feb 2016 23:12

Re: Sport jij?

Eigenlijk niet. Ik fiets gemiddeld zo'n 4 keer per week om N. 's middags uit school te halen. Ruim een kwartier fietsen naar haar school, ruim een half uur fietsen per dag dus. Bijna altijd wind tegen natuurlijk. Voor nu vind ik dat even prima. Als het voorjaar begint wil ik hardlopen weer oppakken.
<<

Anoniem313

Bericht 16 Feb 2016 09:19

Re: Sport jij?

Jip schreef:Ik sport heel graag! Ik zwem drie à vier keer per week, fiets (op mountainbike in de winter en in de zomer op een wielren fiets) twee (winter) tot 4 keer per week (opbouwen naar vier keer vanaf het voorjaar) en loop 3 à 4 keer per week hard. Daarbij ga ik nog 1 keer per week naar de sportschool om wat kracht training te doen.


Wow, wat veel! Dan heb je dus meerdere dagen per week dat je twee keer op een dag sport? Hoe doe je dat in vredesnaam?
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 16 Feb 2016 11:07

Re: Sport jij?

Ik heb echt al heel lang niks aan sport gedaan. Maar ik heb me voorgenomen dat is de baby er is en ik hersteld ben van de bevalling ik wel weer wat aan sport wil gaan doen. Wat ik ga doen weet ik nog niet.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem321

Bericht 16 Feb 2016 18:20

Re: Sport jij?

Ik fitness sinds begin januari.
Ik wil ook heel graag weer beginnen met hardlopen maar kamp met een scheurtje in een spier bij mijn linker heup.
<<

Anoniem177

Bericht 16 Feb 2016 19:07

Re: Sport jij?

ThinkPink schreef:
Yadira schreef:Nee, geen zin in. Vind er niks aan. :)


+1!

Same! :eyes:
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 16 Feb 2016 22:55

Re: Sport jij?

Ja, gemiddeld drie keer per week. Meestal twee keer per week krachttraining en één keer hardlopen. Af en toe doe ik een les body&mind, dat is een combinatie van yoga, pilates en tai chi.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 16 Feb 2016 23:21

Re: Sport jij?

Ja, ben nu sinds dec weer lid van de sportschool. Ga 1x per week tai-bo
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem304

Bericht 16 Feb 2016 23:24

Re: Sport jij?

Zoiets als Zumba vind ik trouwens wel leuk, maar ik wil niet alleen binnen komen bij een nieuwe groep, m'n vriendinnen willen niet en ik ben bang dat ik na 6 lessen het weer zat ben.
Dat had ik vroeger al met sport en activiteiten en nu nog. Er is maar weinig wat mijn interesse echt vast kan houden en dan zit ik weer aan een abbo vast enzo. Mehhh.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Feb 2016 23:29

Re: Sport jij?

Dat maakt toch niks uit, Yadira? De meeste mensen komen gewoon alleen naar een sportles hoor!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 16 Feb 2016 23:57

Re: Sport jij?

Ik weet dat het niets uit maakt, maar je krijgt mij echt niet zover haha. Alle ogen op mij gericht als ik nieuw ben en dan denk ik dat ze allemaal op me letten de hele les. Ik word al misselijk als ik er aan denk.
Ik denk dat het komt door de basisschool. Ik was het stevigst dus in mijn hoofd keek iedereen naar mij. Bij sportdagen was ik ziek, zogenaamd geblesseerd naast het veld of moest ik overgeven. Drama vond ik het en nog steeds dus.
Ik heb sportschool ook wel eens geprobeerd, maar ik voel me bekeken en dan ga ik niet meer. Het is nogal een puntje :P. Als ik sportkleding aan heb krijg ik het ook helemaal warm. Zelfs gewoon een t shirt en een lange broek. Olifant in trainingsbroek voel ik me dan.
Jeugdtrauma.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11415

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 17 Feb 2016 07:47

Re: Sport jij?

Wat jammer Yadira! Ik denk dat mensen gewoon kijken omdat ze een nieuw gezicht ken en echt niet denken aan een olifant. Bij mij is er een les voor mensen met obesitas...dat had ik eerst niet door. Dus vroeg doodleuk of ik mee kon doen. Nouja, dat kon niet, want ik viel niet in de doelgroep. Als ik zie wat voor training zij afwerken, dan ben ik blij dat ik niet mee mocht doen ;) mega zwaar!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem 146

Bericht 17 Feb 2016 09:12

Re: Sport jij?

Hardlopen en Volleybal
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 17 Feb 2016 10:39

Re: Sport jij?

Ik ga minimaal 1u per week zwemmen. Ik ben niet zo sportief maar wil na mijn bevalling denk ik wel gaan hardlopen.
2012 & 2016
<<

Anoniem193

Bericht 17 Feb 2016 10:49

Re: Sport jij?

Caulfield schreef:Ik doe kracht en dat haat ik. Daarnaast loop ik hard en dat vind ik superleuk.


Waarom doe je dat terwijl je het haat?
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:19

Bericht 18 Feb 2016 14:07

Re: Sport jij?

Ik sport meestal 3 keer per week, soms 2 keer als het met mijn werk echt niet uitkomt. Ik doe dan groepslessen variërend van crossfit, battle en power.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11415

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 18 Feb 2016 16:34

Re: Sport jij?

Caulfield schreef:
Jip schreef:Ik sport heel graag! Ik zwem drie à vier keer per week, fiets (op mountainbike in de winter en in de zomer op een wielren fiets) twee (winter) tot 4 keer per week (opbouwen naar vier keer vanaf het voorjaar) en loop 3 à 4 keer per week hard. Daarbij ga ik nog 1 keer per week naar de sportschool om wat kracht training te doen.


Wow, wat veel! Dan heb je dus meerdere dagen per week dat je twee keer op een dag sport? Hoe doe je dat in vredesnaam?


Zie nu je reactie pas.

Maandag: zwemmen - fietsen/hardlopen (of een combi) - sportschool
Dinsdag: hardlopen
Woensdag: zwemmen - hardlopen/fietsen
Donderdag: hardlopen/fietsen - krachtoefeningen
Vrijdag rust (in de zomer vaak nog zwemmen)
Zaterdag: hardlopen/fietsen (of een combi) - zwemmen
Zondag: hardlopen/fietsen (of een combi)

Een / is of of, maar soms dus ook beide achter elkaar of fietsen-hardlopen-fietsen-hardlopen
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Pixi

Noob

Berichten: 190

Geregistreerd: 28 Feb 2015 00:08

Bericht 18 Feb 2016 18:07

Re: Sport jij?

Als ik thuis ben doe ik altijd bodypump 2 keer per week. Daarnaast doe ik veel kettlebel workouts gewoon aan boord. Na een zware workout dag doe ik het de volgende dag rustig aan met een bodyweight workout of alleen cardio oefeningen. Alles 'thuis' omdat het niet anders gaat. Wel 5 a 6 keer per week. Ik heb nu eindelijk weer een periode dat ik lekker in een sportritme zit. Ik mis het echt als ik een aantal dagen niks heb gedaan, ik zit zoveel beter in mijn vel als ik regelmatig sport.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers