Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goed ondergoed

<<

Anoniem304

Bericht 05 Feb 2016 19:33

Re: Goed ondergoed

SoGood schreef:Ik vind een string ook niet mooi maar wel een must onder een strakke jurk of broek.

Juist met een string zie je bij mij dan alles zitten.
Ik draag altijd zulke broekjes onder een strakke broek; Afbeelding

Of nouja, zoiets. Of juist iets wat helemaal over de billen valt, zodat je geen randjes hebt. Maar met strings heb ik randjes boven de billen of randjes aan de zijkant waardoor m`n heupen enorm lijken.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 05 Feb 2016 19:38

Re: Goed ondergoed

Ik draag echt alleen maar strings. Al een jaar of 16 denk ik. Een string of niks.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem315

Bericht 05 Feb 2016 21:33

Re: Goed ondergoed

Ik ben ook van de strings. Onderbroeken draag ik alleen als ik ongesteld of net bevallen ben.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11419

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 07 Feb 2016 10:23

Re: Goed ondergoed

Ik draag ook alleen maar strings overdag en met sporten. Een gewone onderbroek gaat juist tussen mijn billen zitten en dat zit vervelend. Of je ziet randjes in een strakke broek.

Voor in de nacht heb ik van die seamless boxers van de Hema of zeeman.

Ondergoed komt overal vandaan. Mijn fijnste sportonderbroek is van appie.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem145

Bericht 15 Feb 2016 20:34

Re: Goed ondergoed

Bliss schreef:
Teun schreef:Ik vind deze fijn: van katoen en met kant, en je ziet bij mij geen randjes. Ze blijven ook wel een tijdje mooi.

https://m.hunkemoller.nl/nl_m/brazilian-brazilian-cotton-black-93258-2.html


Jep, ik zweer ook bij deze! Heb er een lading en ik draag ze bijna elke dag. Heb nu ook een paar niet-katoenen broekjes van soort satijn met veel kant van Hema, die zijn net iets sexyer ofzo en die zitten ook wel fijn. Maar toch gaat er niks boven die uit de link!


Vallen deze ruim of klein ? Twijfel tussen l of xl met mijn maat 42/44
<<

Vivianne

Bericht 15 Feb 2016 21:12

Re: Goed ondergoed

Yadira schreef:
SoGood schreef:Ik vind een string ook niet mooi maar wel een must onder een strakke jurk of broek.

Juist met een string zie je bij mij dan alles zitten.
Ik draag altijd zulke broekjes onder een strakke broek; Afbeelding

Of nouja, zoiets. Of juist iets wat helemaal over de billen valt, zodat je geen randjes hebt. Maar met strings heb ik randjes boven de billen of randjes aan de zijkant waardoor m`n heupen enorm lijken.


Deze zijn mooi.
<<

Anoniem167

Bericht 15 Feb 2016 21:13

Re: Goed ondergoed

Die van het plaatje heb ik als string, dan tekent het juist niet!
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 15 Feb 2016 21:39

Re: Goed ondergoed

Mijn favoriete ondergoed is van victoria's secret. De rest komt van h&m en de hünkemoller, is ook fijn en gaat lang mee.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 16 Feb 2016 10:28

Re: Goed ondergoed

Rituals schreef:
Bliss schreef:
Teun schreef:Ik vind deze fijn: van katoen en met kant, en je ziet bij mij geen randjes. Ze blijven ook wel een tijdje mooi.

https://m.hunkemoller.nl/nl_m/brazilian-brazilian-cotton-black-93258-2.html


Jep, ik zweer ook bij deze! Heb er een lading en ik draag ze bijna elke dag. Heb nu ook een paar niet-katoenen broekjes van soort satijn met veel kant van Hema, die zijn net iets sexyer ofzo en die zitten ook wel fijn. Maar toch gaat er niks boven die uit de link!


Vallen deze ruim of klein ? Twijfel tussen l of xl met mijn maat 42/44


Ik heb ze volgens mij in M en zit op maat 40/42.
Zie dat ze nu 9 voor 30,- zijn, dus ik ga maar een paar nieuwe kopen vandaag denk ik! Die van mij zijn echt al oud :laughcry:
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 16 Feb 2016 20:13

Re: Goed ondergoed

Ik heb ook 42-44 van broeken en van deze broekjes heb ik maat L.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem145

Bericht 17 Feb 2016 14:40

Re: Goed ondergoed

Dan ga ik die bestellen.
<<

anoniem213

Bericht 17 Feb 2016 14:49

Re: Goed ondergoed

Teun schreef:Ik vind deze fijn: van katoen en met kant, en je ziet bij mij geen randjes. Ze blijven ook wel een tijdje mooi.

https://m.hunkemoller.nl/nl_m/brazilian-brazilian-cotton-black-93258-2.html

Bedankt voor de tip. Ze lijken me fantastisch. Ik heb er meteen 9 voor 30 euro besteld (aanbieding)!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 18 Feb 2016 14:20

Re: Goed ondergoed

Ik heb ook al jaren onderbroeken van de hema, maar ik vind ze echt heel onsexy en ze gaan ook wel vaak stuk en bovendien passen ze nooit helemaal lekker om mijn billen of zo.

Strings draag ik niet, ik word er echt heel geïrriteerd van als ik de hele dag het gevoel heb dat mijn onderbroek in mijn bilnaad is gekropen. Voor de sexy draag ik brazilians, die vind ik ook mooi onder strakkere broeken. Maar eerlijk gezegd vind ik die nog steeds lang zo lekker niet zitten als die gewone katoenen onderbroeken.
Ik ben wel nieuwsgierig naar die katoenen brazilians, ik vind katoen wel echt fijner dan synthetische broeibroekjes.

Ik heb ze trouwens in zwart en blauw die hema-onderbroeken, niet in geel :wink:. Ik las dat dus ook steeds haha.
<<

Anoniem145

Bericht 18 Feb 2016 15:46

Re: Goed ondergoed

Ik heb ze meteen retour gedaan ze zijn heel erg laag.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers