Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraagje FB

<<

Anoniem282

Bericht 15 Feb 2016 00:25

Vraagje FB

Volgens mij behoren vragen over FB in deze pijler, toch?

Er is een man op FB met tig accounts, die mij nu al tientallen keren heeft uitgenodigd. Hij is wanhopig en wil een vriendin. Het is echt bijzonder triest en irritant zo langzamerhand. Ik heb hem nu al 23x geblokkeerd en de rest van de verzoeken genegeerd. Is dit het enige wat ik kan doen? M'n eigen account op onvindbaar zetten voor anderen heeft geen zin, want we hebben gemeenschappelijke vrienden en zo kan hij mij toch blijven vinden. Inmiddels ben ik er zat van.
<<

Anoniem185

Bericht 15 Feb 2016 00:26

Re: Vraagje FB

Als hij iedere keer nieuwe accounts aanmaakt denk ik niet dat je er veel aan kunt doen, behalve hem dus iedere keer blijven blokkeren. Wel heel vervelend zeg.
<<

Anoniem282

Bericht 15 Feb 2016 00:28

Re: Vraagje FB

Oh djeez, wat jammer. Hij is echt gestoord. Bij een gemeenschappelijke vriend deed hij dit ook en zij was er op een gegeven moment zo klaar mee dat ze hem heeft aangesproken. Hij werd zo boos van de afwijzing dat hij haar nu eindelijk zelf heeft geblokkeerd. Maar goed, ik heb helemaal geen behoefte om ook maar 1 woord met hem te wisselen. Hm, dan ga ik maar door voorlopig met blokkeren. Het is met vlagen. Soms een paar maanden rustig en vandaag alweer 2x een uitnodiging ontvangen.
<<

Anoniem177

Bericht 15 Feb 2016 04:27

Re: Vraagje FB

Volgens mij kun je zoeits kwijt bij Facebook zelf en zij nemen dan onderstappen
<<

Anoniem184

Bericht 15 Feb 2016 07:18

Re: Vraagje FB

Nouja, als het resultaat is dat hij jóú gaat blokkeren, dan zou ik hem er toch op aan gaan spreken. Anders kun je weinig doen.
<<

Anoniem282

Bericht 15 Feb 2016 13:20

Re: Vraagje FB

bambina: misschien dan toch maar melding maken.

Maple: het is geen garantie dat hij bij mij hetzelfde doet als bij diegene die hij heeft geblokkeerd. Dat ging ook niet zomaar; daarover wilde hij eerst een non-discussie aangaan. Daar zit ik niet op te wachten.
<<

Vivianne

Bericht 15 Feb 2016 19:06

Re: Vraagje FB

Oh bah, wat een idioot. Ik zou een melding maken bij Facebook. Wellicht kunnen zij iets met zijn IP-adres en een definitieve blokkade zetten?
<<

Anoniem282

Bericht 16 Feb 2016 13:14

Re: Vraagje FB

Vivianne schreef:Oh bah, wat een idioot. Ik zou een melding maken bij Facebook. Wellicht kunnen zij iets met zijn IP-adres en een definitieve blokkade zetten?


Thnx, als dit niet stopt, ga ik dit doen. :)
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 16 Feb 2016 14:34

Re: Vraagje FB

Vivianne schreef:Oh bah, wat een idioot. Ik zou een melding maken bij Facebook. Wellicht kunnen zij iets met zijn IP-adres en een definitieve blokkade zetten?


Dit zou ik ook doen. Wat vervelend dat hij ook steeds onder andere namen je toe wil voegen.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

anoniem213

Bericht 16 Feb 2016 14:36

Re: Vraagje FB

Ik snap alleen niet hoe het kan dat hij onder al die namen gemeenschappelijke vrienden heeft.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 16 Feb 2016 14:39

Re: Vraagje FB

June schreef:Ik snap alleen niet hoe het kan dat hij onder al die namen gemeenschappelijke vrienden heeft.


Ja inderdaad... hoe doet hij dat dan?
<<

Anoniem282

Bericht 16 Feb 2016 14:39

Re: Vraagje FB

June schreef:Ik snap alleen niet hoe het kan dat hij onder al die namen gemeenschappelijke vrienden heeft.


Die mensen accepteren hem wel (niet allemaal), om ervan af te zijn en daarna ontvolgen (of blokkeren) ze hem alsnog. Ik vind dat niets toevoegen: dan staat hij er tig keer in (in m'n lijst) en verder niets. Zo langzamerhand word ik er een beetje zat van om telkens z'n hoofd voorbij te zien komen in een vriendschapsverzoek.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron