Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Snail mail

<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 08 Okt 2013 17:47

Re: Snail mail

Fijn dat het pakketje in de smaak viel Parisienne!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 08 Okt 2013 20:09

Re: Snail mail

Wat een leuke snail mails zijn er weer gemaakt. Ik ben toen straks even flink aan de slag gegaan. Doordat ik nu werk heb en daardoor `s avonds lam ben (niet meer gewend aan het werkritme) had ik moeite om tijd hiervoor vrij te maken. Maar ik ben vandaag al een eind gekomen, morgen weer een deel maken en denk dat het dan grotendeels af is :)
<<

Anoniem22

Bericht 09 Okt 2013 10:47

Re: Snail mail

Ik kom vast melden dat ik de volgende ronde zelf niet mee kan doen. Is er iemand die de organisatie wil overnemen?
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 09 Okt 2013 10:55

Re: Snail mail

Ik zou dat op zich wel willen doen.

Is het misschien om dan net zoals het kaarten-stuur-topic voor elke Snail mail een apart topic te maken zodat het wat overzichtelijker wordt? Dus Snail mail ronde 1, ronde 2...
2014 2016 2019
<<

Anoniem22

Bericht 09 Okt 2013 10:58

Re: Snail mail

Kan, maar rondes gaan vaak door elkaar lopen. Probeer het eens uit, wie weet werkt het wel heel fijn.

Fijn dat je het wil overnemen!
Laatst gewijzigd door Anoniem22 op 09 Okt 2013 18:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 09 Okt 2013 11:04

Re: Snail mail

Ik had het normaal gesproken wel willen doen maar kan nog niet beginnen omdat ik geen lootje heb. Dus ik haal de volgende ronde niet.
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Anoniem22

Bericht 09 Okt 2013 11:07

Re: Snail mail

Is die persoon nog wel actief op het forum? Zou anders hier gewoon aangeven wie je hebt, zeker nu het zo'n tijd duurt en de deadline in het zicht is.
<<

Anoniem287

Bericht 10 Okt 2013 00:00

Re: Snail mail

Iedereen kan toch zien wie er nog geen lootje heeft ingeleverd? Ik zie dat ze op 29 september voor het laatst online is geweest op het forum en 25 september heeft ze voor het laatst een bericht gepost.
<<

Anoniem 41

Bericht 11 Okt 2013 14:53

Re: Snail mail

Omdat ik de vorige keer niets heb gekregen, had ik gevraagd of er iemand anders met mij wou snail-mailen. 2 reacties gehad van rituals en herfstblaadje.
Zojuist heb ik van Rituals een geweldig pakketje gekregen! Ik vond het echt helemaal super!
Mijn snailmail van Rituals is ook klaar (ligt al een dag te wachten tot het wat droger is zodat ik naar de brievenbus kan lopen), moet dus nog opgestuurd worden.
Hierna ga ik met mijn volgende snailmail aan de slag, dus herfstblaadje, jij komt ook aan de beurt! Ik ben weer enthousiast, Jeanette heeft het gelukkig voor mij nog niet verpest!
<<

Anoniem15

Bericht 11 Okt 2013 15:17

Re: Snail mail

gelukkig dat je het leuk vond ! :-)

Ik ben ook heel erg benieuwd lijkt me leuk om open te maken.
Ik zal er foto's van plaatsen :)
Laatst gewijzigd door Anoniem15 op 11 Okt 2013 18:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem17

Bericht 11 Okt 2013 15:39

Re: Snail mail

Mierzoet schreef:Omdat ik de vorige keer niets heb gekregen, had ik gevraagd of er iemand anders met mij wou snail-mailen. 2 reacties gehad van rituals en herfstblaadje.
Zojuist heb ik van Rituals een geweldig pakketje gekregen! Ik vond het echt helemaal super!
Mijn snailmail van Rituals is ook klaar (ligt al een dag te wachten tot het wat droger is zodat ik naar de brievenbus kan lopen), moet dus nog opgestuurd worden.
Hierna ga ik met mijn volgende snailmail aan de slag, dus herfstblaadje, jij komt ook aan de beurt! Ik ben weer enthousiast, Jeanette heeft het gelukkig voor mij nog niet verpest!


Misschien moet je even in het 'wie mis jij hier nog-topic' lezen. Deze opmerking vind ik namelijk best lullig gezien de redenen die Jeanette daar noemt.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 11 Okt 2013 15:42

Re: Snail mail

Mijne is af, gaat als het goed is morgen op de post!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem79

Bericht 11 Okt 2013 17:57

Re: Snail mail

Elliot schreef:
Mierzoet schreef:Omdat ik de vorige keer niets heb gekregen, had ik gevraagd of er iemand anders met mij wou snail-mailen. 2 reacties gehad van rituals en herfstblaadje.
Zojuist heb ik van Rituals een geweldig pakketje gekregen! Ik vond het echt helemaal super!
Mijn snailmail van Rituals is ook klaar (ligt al een dag te wachten tot het wat droger is zodat ik naar de brievenbus kan lopen), moet dus nog opgestuurd worden.
Hierna ga ik met mijn volgende snailmail aan de slag, dus herfstblaadje, jij komt ook aan de beurt! Ik ben weer enthousiast, Jeanette heeft het gelukkig voor mij nog niet verpest!


Misschien moet je even in het 'wie mis jij hier nog-topic' lezen. Deze opmerking vind ik namelijk best lullig gezien de redenen die Jeanette daar noemt.


Dus onze pakketjes komen nog! :cheering:

Ow, wel vervelend voor Jeanette......
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 11 Okt 2013 20:23

Re: Snail mail

Mijne is ook af, gaat morgen op de post. Hopelijk valt het in de smaak.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 11 Okt 2013 21:25

Re: Snail mail

Ik ben nu de laatste hand aan mijn snailmail aan het leggen en dan kan die morgen ook verstuurd worden :)
<<

Anoniem287

Bericht 11 Okt 2013 22:21

Re: Snail mail

Ik heb zojuist mijn snailmail afgemaakt en morgen gaat hij op de post! :)
<<

meisje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 750

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:09

Bericht 12 Okt 2013 08:48

Re: Snail mail

Waar moeten we ons aanmelden voor de volgende ronde?
💜💜💙💙
<<

Anoniem15

Bericht 12 Okt 2013 09:56

Re: Snail mail

Waar blijven de foto's van iedereen?

Juist leuk om te zien wat jullie allemaal gemaakt hebben.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 12 Okt 2013 10:43

Re: Snail mail

Ik kan mijn kabeltje niet vinden dus mijn foto's komen nog! Ben overigens bijna klaar met mijn snailmail dus als het goed is gaat die vanmiddag nog op de post!
<<

Artemis

Bericht 12 Okt 2013 11:59

Re: Snail mail

Willem, heb jij nog niets gehad? Hij zou zo ongeveer wel binnen moeten zijn nu. :(
Had verwacht dat je hem eerder deze week al gehad had.
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 12 Okt 2013 12:16

Re: Snail mail

Ik heb een nieuw topic opgestart voor de volgende ronde Snail Mail!
2014 2016 2019
<<

Anoniem 41

Bericht 12 Okt 2013 16:23

Re: Snail mail

Elliot schreef:
Mierzoet schreef:Omdat ik de vorige keer niets heb gekregen, had ik gevraagd of er iemand anders met mij wou snail-mailen. 2 reacties gehad van rituals en herfstblaadje.
Zojuist heb ik van Rituals een geweldig pakketje gekregen! Ik vond het echt helemaal super!
Mijn snailmail van Rituals is ook klaar (ligt al een dag te wachten tot het wat droger is zodat ik naar de brievenbus kan lopen), moet dus nog opgestuurd worden.
Hierna ga ik met mijn volgende snailmail aan de slag, dus herfstblaadje, jij komt ook aan de beurt! Ik ben weer enthousiast, Jeanette heeft het gelukkig voor mij nog niet verpest!


Misschien moet je even in het 'wie mis jij hier nog-topic' lezen. Deze opmerking vind ik namelijk best lullig gezien de redenen die Jeanette daar noemt.


Ik heb niet veel andere topics meer gelezen (vooral langere niet) omdat ik binnenkort toetsen heb. Daarom ook niet met de vorige ronde mee gedaan. Sorry als daar een reden genoemd wordt. Ik had alleen niets meer gehoord, vandaar. Ik zal daar eens lezen. Was niet zo lullig bedoeld als er staat. Maar dat komt dus inderdaad door geschreven woord en haast.
<<

Anoniem22

Bericht 12 Okt 2013 17:37

Re: Snail mail

Artemis schreef:Willem, heb jij nog niets gehad? Hij zou zo ongeveer wel binnen moeten zijn nu. :(
Had verwacht dat je hem eerder deze week al gehad had.


Ik ben net terug van een dag pretpark met de neefjes en bij terugkomst lag je envelop op de mat! Super leuk! Ik vind die tekening van R. ook echt geweldig! Die gaat zeker een plekje krijgen hier. Foto's volgen.
<<

Artemis

Bericht 12 Okt 2013 17:39

Re: Snail mail

Fijn! Ze wilde je naam zelf schrijven :thumbup:
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 12 Okt 2013 18:16

Re: Snail mail

Mijne heb ik vanmiddag in de brievenbus gestopt!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
VorigeVolgende

Terug naar Meet & greet

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron