Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat voor baan past bij de forumster boven je?

<<

Vivianne

Bericht 15 Feb 2016 13:48

Re: Wat voor baan past bij de forumster boven je?

Marin schreef:Bij Vivianne denk ik aan woonstylist ofzo of redacteur voor een woontijdschrift.


Oh wat leuk om te lezen Marin! Al is dat iets heel anders dan ik doe. Dit zou best een droombaan voor mij kunnen zijn.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Feb 2016 13:52

Re: Wat voor baan past bij de forumster boven je?

Vivianne schreef:
Marin schreef:Bij Vivianne denk ik aan woonstylist ofzo of redacteur voor een woontijdschrift.


Oh wat leuk om te lezen Marin! Al is dat iets heel anders dan ik doe. Dit zou best een droombaan voor mij kunnen zijn.


Ben benieuwd wat je echt doet! Enne ik hoop nog steeds op foto's in het show je huis topic van je. Volgens mij heb je een prachtig oud huis :angel:
Let's discover the world together.
<<

anoniem213

Bericht 15 Feb 2016 13:59

Re: Wat voor baan past bij de forumster boven je?

Ik zie jou wel als communicatietrainer, Marin. Dat je overal bij bedrijven en andere instellingen trainingen geeft voor het verbeteren van de externe communicatie.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Feb 2016 14:12

Re: Wat voor baan past bij de forumster boven je?

Wat grappig en origineel June. Ik heb wel eens intern gesolliciteerd als communicatie coördinator maar had toch te weinig ervaring in zo'n functie. Maar dit klinkt wel leuk, hoewel ik abstracte functies vaak lastig voor te stellen vind. Dit is daar zo één van.

Ik zie jou wel als docent Nederlands of editor bij een Neerlands blad. (ik duidelijk niet want ik weet het Nederlandse woord voor editor niet. Is dat redacteur?)
Let's discover the world together.
<<

Anoniem166

Bericht 15 Feb 2016 14:25

Re: Wat voor baan past bij de forumster boven je?

Marin, ik zie jou wel als foodblogger, dus schrijven over eigen creaties, maar ook over restaurants waar je geweest bent, aanraders in bepaalde plaatsen, recensies, en dat gepaard met mooie foto's. Als je een blog zou starten, zou ik hem lezen.

Vivianne, leuk dat je mij ziet als deskundige ouder en kind. Ik heb nog wel getwijfeld om die richting op te gaan, maar heb uiteindelijk een andere studie gekozen.
<<

Vivianne

Bericht 15 Feb 2016 14:30

Re: Wat voor baan past bij de forumster boven je?

Marin schreef:
Vivianne schreef:
Marin schreef:Bij Vivianne denk ik aan woonstylist ofzo of redacteur voor een woontijdschrift.


Oh wat leuk om te lezen Marin! Al is dat iets heel anders dan ik doe. Dit zou best een droombaan voor mij kunnen zijn.


Ben benieuwd wat je echt doet! Enne ik hoop nog steeds op foto's in het show je huis topic van je. Volgens mij heb je een prachtig oud huis :angel:


Ik zal later eens foto's posten. Voel me niet zo fit om nu foto's te maken.
Laatst gewijzigd door Vivianne op 15 Feb 2016 14:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Feb 2016 14:38

Re: Wat voor baan past bij de forumster boven je?

Dat vind ik een hele leuke suggestie Sanne!
En Vivianne neem de tijd! Interessante maar pittige functie lijkt me.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 15 Feb 2016 15:15

Re: Wat voor baan past bij de forumster boven je?

Haha, wat grappig dat jullie medische functies bij mij zien, HGL en Marni - ik weet niets van geneeskunde, ben wel doctor, maar geen dokter, zeg maar. Leiding geven doe ik nu nog niet, maar is wel mijn ambitie.
June moet natuurlijk iets met taal, en ik denk ook wel creatief: copy writer misschien?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 15 Feb 2016 16:06

Re: Wat voor baan past bij de forumster boven je?

Caulfield schreef:Haha, wat grappig dat jullie medische functies bij mij zien, HGL en Marni - ik weet niets van geneeskunde, ben wel doctor, maar geen dokter, zeg maar. Leiding geven doe ik nu nog niet, maar is wel mijn ambitie.
June moet natuurlijk iets met taal, en ik denk ook wel creatief: copy writer misschien?


Ik vind jou ook echt geschikt als mentor. Of zelfs wel psycholoog ofzo. Met je nuchtere, heldere manier van communiceren en problemen praktisch benaderen vind ik jou daar dus echt een type voor.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 15 Feb 2016 17:41

Re: Wat voor baan past bij de forumster boven je?

Caro, het eerste waar ik bij jou aan dacht is iets in de richting van office manager / facilitair manager. Je komt over als iemand die rust weet te bewaren, overzicht weet te houden en praktisch is.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 15 Feb 2016 17:50

Re: Wat voor baan past bij de forumster boven je?

Ik ben banana niet zo goed, maar ze lijkt me geschikt voor een baan waarin ze veel verantwoordelijkheden heeft, veel dingen tegelijk moet doen en veel afwisseling heeft in haar baan.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Feb 2016 18:06

Re: Wat voor baan past bij de forumster boven je?

Banana ik weet natuurlijk wat jij doet/deed en dat vind ik erg bij jou en jullie leven passen. Als je dat niet deed kon je misschien ook wel stewardess worden, het onregelmatige en reizen past misschien wel bij je.
Let's discover the world together.
<<

Vivianne

Bericht 15 Feb 2016 18:08

Re: Wat voor baan past bij de forumster boven je?

Rizzoli, je lijkt mij een lief persoon, iemand die graag voor anderen zorgt en voor sfeer kan zorgen. Ik zie jou daarom werken als verzorgende in een verzorgingstehuis.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 15 Feb 2016 18:38

Re: Wat voor baan past bij de forumster boven je?

Vivianne, ik zie jou wel als adviseuse op het gebied van interieur en leven. Ik heb het idee dat je goed oplet wat anderen schrijven en daar met een doordacht advies op inspeelt.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 15 Feb 2016 19:16

Re: Wat voor baan past bij de forumster boven je?

Taeda, ik heb geen idee wat voor werk je nu doet, maar ik vind jou wel een juf!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 15 Feb 2016 19:22

Re: Wat voor baan past bij de forumster boven je?

Ja Taeda zou wel iets sociaals als juf kunnen zijn inderdaad. Of orthopedagoge.
En Jip, iets met sport uiteraard, maar aangezien je dat het liefst zelf beoefent moet het dan wel professioneel sporter worden. Goed, dan word jij olympisch duurloop kampioen, of zwemkampioen. Mag je kiezen :)
#teammaple🍁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 15 Feb 2016 19:23

Re: Wat voor baan past bij de forumster boven je?

Jip, ik zou jou wel als sport instructrice voor jongeren en kinderen zien. Lekker buiten bezig zijn met sport maar toch ook met jonge mensen en jouw passie overdragen.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem185

Bericht 15 Feb 2016 19:24

Re: Wat voor baan past bij de forumster boven je?

Ik vind marin een chef kok!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 15 Feb 2016 19:27

Re: Wat voor baan past bij de forumster boven je?

Marin schreef:Jip, ik zou jou wel als sport instructrice voor jongeren en kinderen zien. Lekker buiten bezig zijn met sport maar toch ook met jonge mensen en jouw passie overdragen.


Dit wilde ik ook over Jip schrijven!
UN, ik zou bij jou en commerciëlere baan verwachten dan je hebt, maar nog wel met een sociaal/coachend aspect. Dan denk aan iets van intercedent of loopbaancoach.
Marin, ik zou jou ook wel zien werken bij de PR afdeling van een bibliotheek of museum.

Ik heb trouwens de PABO gedaan, maar ik ben nu geen leerkracht meer.
Laatst gewijzigd door Taeda op 15 Feb 2016 19:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 15 Feb 2016 19:28

Re: Wat voor baan past bij de forumster boven je?

Haha grappig! Het zou echt niks voor mij zijn om lessen aan groepen te geven! En professioneel sporter ook niet. Er is nog meer dan alleen sport in het leven ;) maar als ik dan moet kiezen olympisch lange baan zwemkampioen.

Bob, met zoveel chocolade afgelopen tijd denk ik dat je bonbonmaker moet worden!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 15 Feb 2016 19:50

Re: Wat voor baan past bij de forumster boven je?

Haham dat wou ik ook over jou zeggen jip.

In ieder geval een baan waar je veel doorzettingsvermogen bij nodig hebt. En iets analytisch past volgens mij ook bij je.
<<

Anoniem167

Bericht 15 Feb 2016 20:14

Re: Wat voor baan past bij de forumster boven je?

Iets met reizen en mensen helpen voor banana, dat past het beste.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 15 Feb 2016 21:34

Re: Wat voor baan past bij de forumster boven je?

Ik zie Pippa wel op een kinderdagverblijf werken in een leidinggevende functie.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 16 Feb 2016 06:42

Re: Wat voor baan past bij de forumster boven je?

Bij jou Rizzoli, moet ik steeds denken aan de boeken met Rizzoli in de hoofdrol. Ik zou je een baan geven bij de politie!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers