Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk betaalbaar laminaat?

<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 08 Feb 2016 22:35

Welk betaalbaar laminaat?

Voor mijn nieuwe huisje ben ik op zoek naar niet al te duur laminaat (onder de 10 euro per m2). Maar wat is dan goed? Praxis? Gamma? Kwantum? En welke vooral niet bijvoorbeeld?

Ik hoor graag jullie ervaringen.
<<

Anoniem331

Bericht 08 Feb 2016 22:37

Re: Welk betaalbaar laminaat?

Ik heb recent nieuwe vloer in een slaapkamer gekregen, gekocht bij de Bauhaus. Maar geen idee of je die in de buurt heb? Klikte echt heel makkelijk, en kostte maar 4 euro per m2.
<<

Anoniem211

Bericht 08 Feb 2016 22:43

Re: Welk betaalbaar laminaat?

Wij hebben bij Beboparket een niet zo'n dure vloer gehaald. 6,99 per vierkante meter inclusief ondervloer en plinten. Beboparket koopt partijen op. Misschien zit dat ook bij jou in de buurt?
<<

Anoniem177

Bericht 08 Feb 2016 22:58

Re: Welk betaalbaar laminaat?

Ik heb laminaat van Praxis. Die is altijd in de aanbieding is voor 4.99. Wit eiken.

Het ligt hier door het hele huis heen (eengezinswoning) het is natuurlijk niet het beste laminaat maar ik ben tot nu toe tevreden. Ook met leggen was het niet ingewikkeld.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 09 Feb 2016 06:41

Re: Welk betaalbaar laminaat?

Wij hebben van Ikea, ook prima.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem148

Bericht 09 Feb 2016 09:14

Re: Welk betaalbaar laminaat?

Wij hebben er van de karwei. De goedkoopste ligt onder want die kleur paste daar goed. Echter na 4 jaar is hij al aan vervanging toe.
De net iets duurdere van de karwei ligt boven en die is nog super. Maar daar geen geschuif met stoelen.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 09 Feb 2016 09:17

Re: Welk betaalbaar laminaat?

Ik had een vloer van Karwei, €12,50 per m2 maar is regelmatig in de aanbieding. Heb toen €7,50 per m2 betaald. Prima vloertje! Als ik het goed onthouden heb was hij van CanDo, ik had de kleur lounge eiken dacht ik.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 09 Feb 2016 10:38

Re: Welk betaalbaar laminaat?

Ik wou ook zeggen Ikea! Hartstikke goed laminaat voor relatief weinig geld, mijn zusje heeft het ook in haar huis liggen (Die van 5,99) en het ziet er echt nog heel goed uit. Ze woont er nu 4 jaar met haar vriend en kat. Ondervloertje eronder en je bent voor €7,99 pm2 klaar...

En wat Marilyn zegt is ook een goede! Wij hebben hier zelf ook laminaat van gehad in ons oude huis en dat zag er na 3 jaar nog goed uit (toen gingen we verhuizen) maar Bebo zit toch alleen in Vriezenveen? Qua prijs is het vrijwel hetzelfde als Ikea maar beiden hebben ze goed laminaat :)
Wat als het lukt
<<

Anoniem151

Bericht 09 Feb 2016 14:19

Re: Welk betaalbaar laminaat?

Wij hebben Olaf van Lundia van de Karwei boven liggen, vond ik niet duur toen in de aanbieding
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 09 Feb 2016 15:56

Re: Welk betaalbaar laminaat?

Wij hebben boven laminaat van de gamma, was toen in de aanbieding voor 8,99, normaal geloof ik 15,99.
Supermooie vloer!
Voor het nieuwe huis hebben wij laminaat voor boven en beneden bij luxeryfloors gekocht. Daar kopen ze massaal in en kunnen daarom de vloeren voor leuke prijzen verkopen.
Wel even opletten dat de prijzen excl btw zijn.
Ze hebben een website, maar de winkel zit bij ons in de buurt.
December 2009
juli 2012
<<

Jilke

Kwebbel

Berichten: 261

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:26

Bericht 09 Feb 2016 16:01

Re: Welk betaalbaar laminaat?

Ikea vind ik prima laminaat hebben. Ligt hier op zolder en in het vorige huis het hele huis door. Bleef ook mooi na jaren intensief gebruik. Enige tip is dat je het niet te strak legt, het werkt enorm. Nou is dat altijd bij laminaat, maar die bij de Ikea is erger dan ander merk heb ik hier het idee. Al kan het ook toeval zijn :)
<<

Anoniem168

Bericht 09 Feb 2016 16:24

Re: Welk betaalbaar laminaat?

Wij hebben ons laminaat bij Tapijtcentrum vandaan. Er was toen de tijd een heleboel in de aanbieding en betaalde ook maar iets van 7 a 8 euro per vierkante meter. Ook altijd goede kwaliteit, vorige vloer van het vorige huis kwam daar ook vandaan.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 09 Feb 2016 21:20

Re: Welk betaalbaar laminaat?

PiP schreef:Wij hebben boven laminaat van de gamma, was toen in de aanbieding voor 8,99, normaal geloof ik 15,99.
Supermooie vloer!
Voor het nieuwe huis hebben wij laminaat voor boven en beneden bij luxeryfloors gekocht. Daar kopen ze massaal in en kunnen daarom de vloeren voor leuke prijzen verkopen.
Wel even opletten dat de prijzen excl btw zijn.
Ze hebben een website, maar de winkel zit bij ons in de buurt.


Volgens mij staat degene welke wij hebben nu weer in de folder van de Gamma, Flooring laminaat van 14,99 voor 7,99!
December 2009
juli 2012
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 09 Feb 2016 23:53

Re: Welk betaalbaar laminaat?

Dank voor alle tips!
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 14 Feb 2016 14:32

Re: Welk betaalbaar laminaat?

D. 💙14-01-2019💙
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1299

Geregistreerd: 17 Dec 2014 20:51

Bericht 15 Feb 2016 16:20

Re: Welk betaalbaar laminaat?

Een redelijk kwaliteit laminaat, voor weinig geld is van het merk Krono.
Daar heb je dan ook verschillende merken in. Kronoswiss bijv. Maar als je zoekt op krono dan vind je genoeg. (Bij onlinewinkel vloervoordeel bijv.)

Als een vloer "gemakkelijk klikt" wil dat over het algemeen zeggen dat het ook gemakkelijk eruit klikt.
Ikea heeft troep vloeren. Voor dat geld kun je echt beter zoeken naar iets anders.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers