Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe sterk is jouw rechtvaardigheidsgevoel?

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 01 Okt 2013 21:59

Re: Hoe sterk is jouw rechtvaardigheidsgevoel?

Ik ga morgen de schade laten taxeren bij de garage.
De tegenpartij beweert nog steeds dat er helemaal geen schade was namelijk.

Dit gaat terug naar de verzekering en dan gaan ze verder 'ruzie maken'..
Ben benieuwd!
<<

Anoniem185

Bericht 03 Okt 2013 01:18

Re: Hoe sterk is jouw rechtvaardigheidsgevoel?

Hopelijk kunnen ze er toch nog iets van maken met die vrouw...

Bij mij staan er nu ook drie krassen op mijn auto. Eentje dénk ik van een winkelwagentje of een rollator, eentje lijkt het alsof ik tegen een muur heb gereden (op mijn spiegel) en eentje aan mijn andere spiegel waarbij mijn spiegel ook 'ontwricht' is. En alle drie heb ik het niet gezien en pas thuis geconstateerd. Ik weet zeker dat ik nergens tegen aan heb gezeten. Heb hier dus ook al drie keer bijna om zitten janken en heb niemand die ik de schuld kan geven want ik heb het niet gezien. Ik pas zo goed op mijn spullen en anderen maken het kapot, daar kan ik zo boos om worden. Dus ik begrijp héél goed hoe jij je afreageert op die vrouw, jij hebt iemand om terecht kwaad op te zijn.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 10 Okt 2013 22:07

Re: Hoe sterk is jouw rechtvaardigheidsgevoel?

Schade is tussen de 800-900 euro!!! Er moet nu een expert van de verzekering bijkomen, die komt dan dus ook dinsdag. Dan gaat dat rapport naar de verzekering van de tegenpartij en dan wachten we weer verder.
Ongelofelijk, we zijn gewoon al 2 maanden verder.
<<

Anoniem36

Bericht 12 Okt 2013 09:55

Re: Hoe sterk is jouw rechtvaardigheidsgevoel?

Lejow schreef:De meeste hebben mijn topic op het oude forum wel gelezen denk ik. Een vrouw kletterde haar autodeur tegen mijn autodeur open en er was schade. Dit ontkende ze en ze liep weg. Politie gebeld, daarvan moest ik schadeformulier invullen en opsturen naar de verzekering. Aangifte was niet mogelijk.

Nu belde de verzekering afgelopen week, dat de tegenpartij blijft ontkennen. Er is geen schade, en als er al schade is, hebben zij het niet veroorzaakt. Ze gaan nu de getuigenverklaring van mn vriendin inzetten (die al in de auto zat), maar ja.. die is natuurlijk niet geheel onpartijdig, dus ik vrees dat ze dat niet zullen accepteren.
Maw, mevrouw flikt iets, ik zie en hoor het gebeuren, ze ontkent, en komt er nog mee weg ook.

Ik kan daar serieus heel boos om worden, en haal dan ook het liefst het onderste uit de kan om zo'n mens terug te kunnen pakken. Het gaat me niet eens zo zeer meer om die deuk, maar om het hele principe hoe er gereageerd wordt.
Dat mensen gewoon zo onbeschoft zijn.
Als ik dat gevoel eenmaal heb, kom ik er ook maar moeilijk van af. Kan het moeilijk naast me neerleggen.

Hoe reageer jij als jou (of iemand in je omgeving) onrecht wordt aangedaan?
Laat jij het gaan, omdat het zonde is van je energie? Of bijt je je er in vast?


Dit verhaal komt me verdacht veel voor...heb het gelezen op een ander forum maar dan vanuit een ander oogpunt. Ik ga je even een pb'tje sturen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 12 Okt 2013 10:16

Re: Hoe sterk is jouw rechtvaardigheidsgevoel?

Huh? Ik ben benieuwd!
<<

Anoniem12

Bericht 12 Okt 2013 10:19

Re: Hoe sterk is jouw rechtvaardigheidsgevoel?

Straks zit de tegenpartij op ViVa ofzo, lol.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 12 Okt 2013 10:35

Re: Hoe sterk is jouw rechtvaardigheidsgevoel?

Nee, was een compleet ander verhaal.

T waren overigens meer types voor een botox en siliconen forum :laughcry:
<<

Anoniem36

Bericht 12 Okt 2013 10:37

Re: Hoe sterk is jouw rechtvaardigheidsgevoel?

Kon me herinneren dat het enige gelijkenissen had, maar het verhaal dat ik naar Lejow heb gestuurd matcht inderdaad niet. Al weet ik toch vrij zeker het ergens gelezen te hebben, maar waar.....? Ik zit toch echt niet op een botoxforum :p
<<

Anoniem 52

Bericht 13 Okt 2013 22:17

Re: Hoe sterk is jouw rechtvaardigheidsgevoel?

Ik heb over 't algemeen wel sterk rechtvaardigheidsgevoel, maar mijn drang naar rust is vaak groter. In enkele gevallen wint de frustratie; zo heb ik nog steeds een paar mensen van wie ik mijn gelijk moet krijgen, maar dat zal nooit lukken omdat diegene in een droomwereld leven en zichzelf blijven voorliegen. Dat blijft wel knagen.

Maar verder kies ik er meestal voor om me er overheen te zetten, dan maar zelf met de gebakken peren zitten. Nodig wel vrienden uit om ze op te vreten.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron