Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Alweer ziek

<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 12 Feb 2016 12:52

Alweer ziek

Ik geloof dat ik mijn weerstand vergeten ben mee te nemen naar dit jaar. Op 1 januari zat ik bij de huisartsenpost vanwege een blaasontsteking. Daarna nog een week of 2 niet fit gevoeld en veel spierpijn. 2 weken geleden ineens hoge koorts en overgeven: griep. Heb een paar dagen alleen maar in bed gelegen, maar al snel voelde ik me weer beter. Tot gisteren. Ik hoest me de longen uit m'n lijf, alles doet zeer en weer koorts. Conclusie van de huisarts vanochtend was dat mijn longen schoon klonken, terwijl ik verder alle klachten van een longontsteking heb. Voor de zekerheid heeft hij me al een kuur meegegeven, mocht het toch erger worden.
Bah ik baal hier zo erg van. Nog meer meiden met zo'n lage weerstand? Iemand nog tips wat ik eraan kan doen om de weerstand wat op te krikken?
07.12.2011
11.12.2014
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 12 Feb 2016 14:14

Re: Alweer ziek

Ik heb van mijzelf een lage weerstand. Ik word het minst snel ziek als ik gezond eet, genoeg water drink, buiten sport voor minstens twee keer per week en ik slik extra multivitamines. Voldoende slaap doet ook wonderen maar daar kom ik nu even niet aan :laughcry: Kortom: een gezonde leefstijl dus. Als ik mij minder fit ga voelen drink ik ook vaker groene smoothies om extra vitamines binnen te krijgen.
<<

Anoniem187

Bericht 12 Feb 2016 14:33

Re: Alweer ziek

Ik ben ook al voor de 2e keer ziek dit jaar. Mijn baas vindt me echt niet leuk momenteel vrees ik.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 12 Feb 2016 15:31

Re: Alweer ziek

Wat naar! Ik mijn omgeving is iedereen verkouden of heeft dé griep (die van twee weken..) maar ik ben zelf kerngezond! Heel fijn dat het tot nu toe mij overslaat, denk dat het wel verband houdt met mijn voeding nu. Heel veel groenten & fruit en bijna iedere dag een groene smoothie. Dus dat kan ik iedereen aanraden!

Beterschap!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 12 Feb 2016 15:34

Re: Alweer ziek

Ik dacht gisterochtend ook dat ik die griep kreeg, voelde me echt lamlendig, maar in de loop van de dag ben ik wel weer opgekrabbeld en nu voel ik me wel weer goed, alleen erg verkouden.

Het mag van mij wel snel lente worden in elk geval. Of even een paar dagen flink vriezen, dat schijnt ook te helpen tegen al die virusjes. En dan daarna lente.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 12 Feb 2016 16:08

Re: Alweer ziek

Heb m'n vriend al een berichtje gestuurd om extra fruit mee te nemen en ben toch met de kuur begonnen. Voel me echt ellendig en das niet handig met een ondernemende dreumes in huis (kleuter is een dagje op de bso)
07.12.2011
11.12.2014
<<

Pitty

Bericht 12 Feb 2016 20:46

Re: Alweer ziek

Ik zou zeker probiotica gaan gebruiken! Beterschap!

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers