Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Relaxt een date ingaan

<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 06 Feb 2016 18:31

Relaxt een date ingaan

**edit tekst wat minder herkenbaar gemaakt**
Binnenkort heb ik een date waar ik heel veel zin in heb, maar waar ik ook gespannen voor ben.

Hoe zorg ik dat ik er een beetje relaxt in ga?
Ik denk dat vooral mensen die zelf ook wat ervaring hebben met daten en het moeilijk vinden om daar echt ontspannen in te gaan mij wel wat tips kunnen geven.

Thanks alvast voor de adviezen.
Laatst gewijzigd door Char op 08 Feb 2016 21:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 06 Feb 2016 19:05

Re: Relaxt een date ingaan

Ik zou willen zeggen: bedenk dat er niet zoveel van af hangt. Je gaat gewoon een leuke middag met die jongen hebben en daarna zie je wel verder. Maar ik snap goed dat je zo niet kan denken, je lijf doet toch wel wat hij wil (zenuwachtig zijn dus). Eigenlijk is het toch ook alleen maar logisch dat je niet meteen je relaxte zelf kan zijn, je vind hem leuk en het is geen routine dingetje (daten). Dus probeer het ook gewoon een beetje te accepteren dat je gespannen gaat zijn, je kunt het zelfs al tegen hem zeggen, dan ligt het open en is de spanning misschien iets minder. Succes en heb een leuke tijd samen!
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 06 Feb 2016 19:13

Re: Relaxt een date ingaan

Thanks voor je reactie. Rationeel weet ik ook wel dat ik niet zo zenuwachtig moet zijn hoor, maar idd is dat makkelijker gezegd dan gedaan. De leuke tijd gaat denk ik sowieso wel lukken, maar verder zit ik mijzelf gewoon een beetje gek te maken. Al heeft dat ook weer leuke kanten, want daardoor verheug ik mij er ook meer op,
<<

Anoniem282

Bericht 06 Feb 2016 20:22

Re: Relaxt een date ingaan

Als je elkaar al langer kent, zou ik het wel bespreekbaar (durven) maken van tevoren. Voor hem is het natuurlijk ook 'nieuw' om op deze manier met je af te spreken. Misschien breekt dat enigszins het ijs. :) Veel plezier gewenst!
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 06 Feb 2016 20:59

Re: Relaxt een date ingaan

Ja, het lastige is dat we geen van beide hebben uitgesproken dat het een date is. Dat leid ik trouwens wel overal uit af. Heb ook anderen gevraagd of zij dat ook zo zouden interpreteren en dat is zo. Maargoed, we hebben nog twee weken, dus wie weet lukt het me tegen die tijd wel om het bespreekbaar te maken.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 10 Feb 2016 21:38

Re: Relaxt een date ingaan

Haha ik heb best wat date-ervaring, maar het is me werkelijk waar nog nooit gelukt om relaxed een date in te gaan! Uiteindelijk was het wel (bijna) altijd gezellig, het zijn vooral die eerste vijf minuten waar je even doorheen moet. Als het ijs eenmaal gebroken is, ga je vast een leuke avond hebben. Veel plezier alvast!
❤ 7 juni 2018
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 10 Feb 2016 22:54

Re: Relaxt een date ingaan

Haha, ja ik ken jouw verhalen voor een deel :) Echt relaxt lukt me ook nooit, maar ik vind het nu nog wel lastiger omdat we elkaar al kennen en de verwachtingen daarmee toch wat hoger gespannen zijn. Bij zomaar een date kan ik inmiddels wel wat beter relativeren...
Maar dank je voor je berichtje!
<<

Anoniem282

Bericht 11 Feb 2016 11:31

Re: Relaxt een date ingaan

Hebben jullie in aanloop naar de date ook regelmatig contact? Dat helpt je misschien ook om er op voorhand niet teveel over te stressen. :)
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 11 Feb 2016 22:07

Re: Relaxt een date ingaan

Ja, we hebben al wel wat heen en weer gemaild gelukkig. En ik word steeds blij van de mailtjes, dus dat is wel een goed teken.

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron