Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Baby hartslag slaat over

<<

Anoniem177

Bericht 11 Feb 2016 18:36

Baby hartslag slaat over

Ik had vandaag controle bij de VK en werd naar het hartje geluisterd, het hartje slaat regelmatig over en de verloskundige verteld dat het door onrijpheid komt. Bij de vorige controle was er niks aan de hand. Hartje was luid en duidelijk en heel regelmatig!
Ik ben dinsdag 19 weken zwanger.

Iemand hier ervaring mee? En werd er extra controle gehouden?
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 11 Feb 2016 20:34

Re: Baby hartslag slaat over

Via de doptone heb ik het nooit gehoord maar bij de 20 weken echo scheen ons kindje dat ook te doen. De echoscopiste zei dat het met dat termijn inderdaad nog mag. Ik was toen al 20,5 week trouwens.

Weet niet wanneer het weg moet zijn maar dat zou je dan even moeten vragen de volgende keer. Misschien kunnen ze je dan gerust stellen.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 11 Feb 2016 21:32

Re: Baby hartslag slaat over

Het hartje van F. deed dit tijdens de bevalling ineens. Tijdens de controles nooit gehoord en dat was wel vreemd. Verloskundige heeft toen tijdens de bevalling contact gehad met de kinderarts om te overleggen. Na de geboorte sloeg haar hartje nog steeds over en een dag later ook. We zijn toen naar het ziekenhuis geweest en daar heeft ze 1,5 uur aan de monitor en ecg gelegen en haar hartje is niet meer overgeslagen. Was echt onrijpheid!

Wanneer heb je de 20 weken echo? Daar kijken ze zo goed en kunnen ze je wellicht geruststellen.
⁠♡♡♡

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron