Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Inspiratieloos - iemand een idee? :-)

<<

Anoniem282

Bericht 10 Feb 2016 21:45

Inspiratieloos - iemand een idee? :-)

Morgen is het afscheid van m'n fijnste collega. Ik wil eigenlijk graag een kleinigheidje geven met een kaartje erbij, maar ik ben een beetje inspiratieloos. We konden goed samenwerken en privé klikte het ook goed. Haar functie was onderzoekster en daarnaast zou ik haar omschrijven als: intelligent, nuchter, analytisch, behulpzaam, lief, stoer (als in: motorrijden) en ik waardeerde haar assertiviteit en humor heel erg.

In onze vrije tijd spraken we ook soms af om bij te kletsen en ik vind het oprecht jammer dat ze weggaat. Een kleinigheidje dat ongeveer 10-15 euro mag kosten. Heeft iemand een leuk idee? :) Dan kan ik voor die tijd nog even de stad ingaan.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 10 Feb 2016 21:57

Re: Inspiratieloos - iemand een idee? :-)

Ik vind het altijd leuk om een toffe ketting cadeau te doen (of te krijgen). Ik slaag vaak wel bij pieces of river island.
#teammaple🍁
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 570

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 10 Feb 2016 21:58

Re: Inspiratieloos - iemand een idee? :-)

Ik heb ook niet zoveel inspiratie, maar misschien een keer samen lunchen of gewoon een bloemetje of chocolade met een kaart en een persoonlijke boodschap.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Anoniem282

Bericht 10 Feb 2016 22:02

Re: Inspiratieloos - iemand een idee? :-)

Thnx voor jullie reacties! Ze draagt nooit sieraden. Ik zou het voor mezelf een tof cadeau vinden, maar ik heb haar het afgelopen jaar nog nooit iets zien dragen (oorbellen, ketting, ringen).

Een lunch vind ik ook leuk, maar ik zou liever iets meteen geven en niet in de toekomst. :)

Misschien iets gelinkt aan haar nieuwe baan: werken met v.luchtelingen. (ik zet er maar een punt tussen, zodat je via Google niet meteen dit topic te zien krijgt).
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 10 Feb 2016 22:10

Re: Inspiratieloos - iemand een idee? :-)

Misschien een leuk boek en dat je voorin nog een persoonlijke boodschap schrijft. Of een leuk notitieboek waarin je wat leuks schrijft.

Of een bon voor een lunch o.i.d. Dan geef je dat morgen en ga je dan later een keer gebruik maken van die bon.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem282

Bericht 10 Feb 2016 22:12

Re: Inspiratieloos - iemand een idee? :-)

Een boek zat ik zelf ook aan te denken. Misschien koop ik dat wel! Thnx. :)
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 10 Feb 2016 22:14

Re: Inspiratieloos - iemand een idee? :-)

Of '' gewoon'' iets van Rituals. Volgens mij vindt iedereen dat fijn. En bij de Kruidvat heb je van die cadeaukaarten voor oa een high tea etc misschien is dat ook nog een idee.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 10 Feb 2016 22:19

Re: Inspiratieloos - iemand een idee? :-)

Iets van return to sender? Bij de Hema te koop.
L2014 & H2017
<<

Anoniem282

Bericht 10 Feb 2016 23:03

Re: Inspiratieloos - iemand een idee? :-)

Zo lief dat jullie meedenken, thnx! High tea is ze echt geen type voor. Rituals is wel een optie. :)

Return to sender? Ken ik niet. Ik ga ff checken!
<<

Anoniem170

Bericht 10 Feb 2016 23:30

Re: Inspiratieloos - iemand een idee? :-)

Boek idd, of een tijdschrift wat ze graag leest icm kaartje en bon van bol.com bijv?
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 11 Feb 2016 00:05

Re: Inspiratieloos - iemand een idee? :-)

Ik vind het zelf ook altijd wel leuk om iets te geven van de wereldwinkel te geven (of te krijgen). Je hebt er hele mooie en oeuke decoratieve dingen vind ik, mooie schalen bijvoorbeeld. Ook hebben ze er vaak dingen als handgemaakte zeepjes etc.
<<

Anoniem282

Bericht 11 Feb 2016 00:35

Re: Inspiratieloos - iemand een idee? :-)

Wereldwinkel vind ik ook heel leuk! Net als Return to sender; heb ik even opgezocht. :) Gaat vast lukken morgenmiddag!
<<

anoniem213

Bericht 11 Feb 2016 01:22

Re: Inspiratieloos - iemand een idee? :-)

Guattari schreef:Wereldwinkel vind ik ook heel leuk! Net als Return to sender; heb ik even opgezocht. :) Gaat vast lukken morgenmiddag!

In die categorie heb je ook de winkel WAAR.
<<

Anoniem282

Bericht 11 Feb 2016 15:30

Re: Inspiratieloos - iemand een idee? :-)

Kende ik ook niet, thnx June!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers