Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afzeggingen verjaardag dochter

<<

Anoniem145

Bericht 09 Feb 2016 11:48

Re: Afzeggingen verjaardag dochter

Wat erg Susan !!
Laatst gewijzigd door Anoniem145 op 09 Feb 2016 11:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem145

Bericht 09 Feb 2016 11:48

Re: Afzeggingen verjaardag dochter

Nog hartelijk gefeliciteerd met je dochtertje lejow.
<<

Anoniem214

Bericht 09 Feb 2016 11:50

Re: Afzeggingen verjaardag dochter

Wat belachelijk Susan!

Lejow ik snap je teleurstelling maar wel leuk dat ze nu de hele week nog een beetje jarig is :)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 09 Feb 2016 11:50

Re: Afzeggingen verjaardag dochter

Dat is ook niet leuk Rituals :(
<<

Anoniem145

Bericht 09 Feb 2016 11:53

Re: Afzeggingen verjaardag dochter

Ik ben echt klaar met haar zie echt geen toekomst meer met onze vriendschap hoewel ik haar echt al 15 jaar ken en vriendinnen zijn. Ik vind dit zo stom !
Laatst gewijzigd door Anoniem145 op 09 Feb 2016 11:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 09 Feb 2016 11:53

Re: Afzeggingen verjaardag dochter

Inderdaad, dat is ook niet leuk. Jij altijd moeite gedaan voor haar kinderen en jouw kind laat ze gewoon barsten. Ik snap goed dat je er klaar mee bent.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem168

Bericht 10 Feb 2016 20:18

Re: Afzeggingen verjaardag dochter

Bluh, zo niet tof Lejow, ik snap de teleurstelling goed! Vind het bij mijn eigen verjaardag al erg jammer als er afzeggingen zijn (zo'n groot netwerk hebben we niet) maar bij mijn kind zou ik echt verdrietig worden.

Dandelion, daar zou ik ook heel verdrietig en boos van worden! Zo'n eerste verjaardag, zo'n bijzonder moment...

Ik snap wel dat niet altijd iedereen zin heeft in kinderverjaardagen, maar bij jonge kinderen (zeker bij de eerste verjaardag) ga je toch eigenlijk voor de ouders, en om mee te delen in een bijzondere dag voor hen. Althans, voor mij werkt dat al zo.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers