Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gepest door volwassen vrouw

<<

Anoniem281

Bericht 09 Feb 2016 18:31

Re: Gepest door volwassen vrouw

Oh sorry, ik moet niet meerdere dingen tegelijk doen dus.

Heb je collega's die evt. getuigen zijn geweest van die conflicten?
<<

Anoniem282

Bericht 09 Feb 2016 19:07

Re: Gepest door volwassen vrouw

Pesten op de werkvloer is, triest genoeg, weer in de Kamer geagendeerd in de vorm van een Algemeen Overleg. Of net geweest, of heel binnenkort. Bizar.
<<

Anoniem315

Bericht 09 Feb 2016 19:42

Re: Gepest door volwassen vrouw

Ik zou haar met pepperspray in d'r ogen spuiten. Achterlijke droeftoeter!
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 09 Feb 2016 22:28

Re: Gepest door volwassen vrouw

Exogenesis schreef:Ik zou haar met pepperspray in d'r ogen spuiten. Achterlijke droeftoeter!


+1
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem282

Bericht 09 Feb 2016 22:33

Re: Gepest door volwassen vrouw

Steep schreef:
Exogenesis schreef:Ik zou haar met pepperspray in d'r ogen spuiten. Achterlijke droeftoeter!


+1


Dit vind ik oprecht heel raar (als reactie).
<<

Anoniem315

Bericht 09 Feb 2016 22:35

Re: Gepest door volwassen vrouw

Korreltje zout erbij?
<<

Anoniem282

Bericht 09 Feb 2016 22:38

Re: Gepest door volwassen vrouw

Of gewoon duidelijk erbij vermelden dat het grootspraak is?

Edit: ik haalde nergens uit dat het bluffen was. :) Komt waarschijnlijk doordat het geschreven tekst is.
<<

Anoniem315

Bericht 09 Feb 2016 23:24

Re: Gepest door volwassen vrouw

Ik word heel boos van dit soort vreemde acties en mijn eerste reactie is een tegenaanval. Maar dat zou ik in werkelijkheid nooit kunnen. Bovendien verlaag ik me dan tot haar niveau.

Waarschijnlijk zou ik overigens wel terugslaan, als verweer, mocht ze binnen handbereik zijn. Maar de grootste kans is dat ik de politie zou inschakelen.
<<

Anoniem282

Bericht 09 Feb 2016 23:31

Re: Gepest door volwassen vrouw

Het is sowieso al verrot dat zij dan altijd iets heeft om jou op te pakken, namelijk: het feit dat het als burger ongeoorloofd is om pepperspray bij je te dragen. Op voorhand sta je dan al met 1-0 achter. Jij, i.p.v. zij, mag je dan verklaren t.o.v. de wijkagent c.q. politie. De boete is weliswaar te verwaarlozen, maar het is gewoon niet fijn dat je je dan mag verantwoorden.

Het lijkt me vooral heel naar dat deze voormalig collega zo gewiekst is om Dina echt te overvallen met haar idiote gedrag, door soms ook vanuit het blikveld van Dina opeens toe te slaan.
<<

Anoniem177

Bericht 10 Feb 2016 03:41

Re: Gepest door volwassen vrouw

Mini busje haarlak werkt ook wel ;) gewoon legaal.

Dina kan zich beter maar inhouden en zo snel mogelijk een melding maken. Ze kunnen haar dan nergens op wijzen!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 10 Feb 2016 08:26

Re: Gepest door volwassen vrouw

Wat bizar en wat naar dat ze dit bij jou doet, Dina.

Ik neem aan dat je haar naam weet omdat ze een oud collega is, dus ik zou zeker met haar gegevens naar de politie toestappen om aangifte te doen.

Ik heb zelf ook in het verleden problemen gehad met een oud-collega. Niets fysiek maar wel doodsdreigementen per e-mail (minder eng, maar ook heel vervelend en toch wel beetje eng) en ik heb aangifte gedaan. De politie heeft het heel goed opgepakt en nam me serieus. Voor mij had ik het voordeel dat ik alles zwart op wit had (hoe dom was ze om dat soort dingen op papier te zetten), maar voor jou lijkt het me slim als er inderdaad iemand patrouilleert. Daar is een wijkagent voor lijkt me. In elk geval: Mij namen ze serieus dus lijkt me dat ze dat bij jou ook zullen doen. Echt kenbaar maken hoor. Misschien heeft je (oude) werkgever nog haar adresgegevens zodat je die kunt doorgeven aan de politie.

En eens met Bambina dat je beter niets zelf kunt doen, dan sta je sterker.
Let's discover the world together.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 10 Feb 2016 09:57

Re: Gepest door volwassen vrouw

Guattari schreef:Pesten op de werkvloer is, triest genoeg, weer in de Kamer geagendeerd in de vorm van een Algemeen Overleg. Of net geweest, of heel binnenkort. Bizar.


Op mijn vorige werk heb ik hier ook wel mee te maken gehad. Ik werd voor mijn gevoel door een aantal mensen echt weggepest, ze hadden er zelfs een weddenschap op gezet.

Maar ik verbaas me er dus nog steeds over dat mensen dit gewoon kunnen doen.
<<

Anoniem282

Bericht 10 Feb 2016 12:59

Re: Gepest door volwassen vrouw

Caro schreef:
Guattari schreef:Pesten op de werkvloer is, triest genoeg, weer in de Kamer geagendeerd in de vorm van een Algemeen Overleg. Of net geweest, of heel binnenkort. Bizar.


Op mijn vorige werk heb ik hier ook wel mee te maken gehad. Ik werd voor mijn gevoel door een aantal mensen echt weggepest, ze hadden er zelfs een weddenschap op gezet.

Maar ik verbaas me er dus nog steeds over dat mensen dit gewoon kunnen doen.


Serieus, een weddenschap? Wauw. Dan heb je ze ook niet alle 24 in het kratje. :eyes: Zijn mensen daar echt volwassen voor geworden? Ik kan daar heel boos over worden, wat in mijn geval veelzeggend is (ik word zelden boos). In oktober moest ik werkgerelateerd de agenda bekijken van wat er de komende tijd allemaal voor vergaderingen zouden zijn in Den Haag en toen ik bovenstaande tegenkwam, gaf ik aan hier graag mee aan de slag te gaan. Reactie: "Wat wil je doen dan? Zeg je dan: Foei! Dat mag niet!" Wat een rare reactie. En nu zag ik vorige week net dat het toch wordt opgepakt. Maar nog geen naam erbij van degene die ermee aan de slag gaat. Volgende week begin ik zelf gelukkig eindelijk weer en dan hoop ik dat ik er dan alsnog mee aan de slag mag/kan.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 10 Feb 2016 13:04

Re: Gepest door volwassen vrouw

Echt ongelooflijk triest dit!
❤ 7 juni 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 10 Feb 2016 14:11

Re: Gepest door volwassen vrouw

Guattari schreef:
Caro schreef:
Guattari schreef:Pesten op de werkvloer is, triest genoeg, weer in de Kamer geagendeerd in de vorm van een Algemeen Overleg. Of net geweest, of heel binnenkort. Bizar.


Op mijn vorige werk heb ik hier ook wel mee te maken gehad. Ik werd voor mijn gevoel door een aantal mensen echt weggepest, ze hadden er zelfs een weddenschap op gezet.

Maar ik verbaas me er dus nog steeds over dat mensen dit gewoon kunnen doen.


Serieus, een weddenschap? Wauw. Dan heb je ze ook niet alle 24 in het kratje. :eyes: Zijn mensen daar echt volwassen voor geworden? Ik kan daar heel boos over worden, wat in mijn geval veelzeggend is (ik word zelden boos). In oktober moest ik werkgerelateerd de agenda bekijken van wat er de komende tijd allemaal voor vergaderingen zouden zijn in Den Haag en toen ik bovenstaande tegenkwam, gaf ik aan hier graag mee aan de slag te gaan. Reactie: "Wat wil je doen dan? Zeg je dan: Foei! Dat mag niet!" Wat een rare reactie. En nu zag ik vorige week net dat het toch wordt opgepakt. Maar nog geen naam erbij van degene die ermee aan de slag gaat. Volgende week begin ik zelf gelukkig eindelijk weer en dan hoop ik dat ik er dan alsnog mee aan de slag mag/kan.


Jazeker. Dat hoorde ik ook pas achteraf. Ze hebben het soort van expres gedaan, want dan konden ze weer met z'n allen Bossche bollen eten. Dus ze hadden er een weddenschap opgezet qua maand geloof ik. Tot die tijd werd ik structureel genegeerd, werden werkverzoeken niet opgepakt, in de kantine gebeurden allemaal vreemde dingen.

In die tijd zat mijn relatie ook al niet goed, en mijn vader was toen ernstig ziek. Ik was helemaal niet in staat hier fatsoenlijk op te reageren eigenlijk en heb daarna door al die omstandigheden redelijk tegen overspannenheid aangezeten.

Gelukkig is dat nu niet meer :-)
<<

Anoniem282

Bericht 10 Feb 2016 14:33

Re: Gepest door volwassen vrouw

Met zulke collega's heb je geen vijanden meer nodig. Echt te triest voor woorden als je onderling zo met elkaar om wil gaan. Gelukkig is het nu niet meer aan de orde. :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 10 Feb 2016 15:13

Re: Gepest door volwassen vrouw

Bedenk me net dat ik ook heel kort 'gepest' werd op het werk. Was een administratief kutbaantje, ver onder mijn niveau, maar goed. Ik zat met twee collega's op de kamer en van de ene op de andere dag negeerden ze me ineens. Er kon geen fatsoenlijk woord meer af en kort daarna hadden we een teamuitje; ik heb me nog nooit zo eenzaam gevoeld geloof ik! Niet lang daarna kreeg ik een andere baan gelukkig.
❤ 7 juni 2018
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 10 Feb 2016 20:02

Re: Gepest door volwassen vrouw

Nou wat een nivo! Zoiets verwacht je toch niet van een volwassen vrouw. Lijkt wel alsof je het over een puber hebt. Ik zou me niet kunnen inhouden geloof ik en een duw hebben terug gegeven. Maar of dat iets oplost? Dat denk ik niet maar toch.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers