Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat voor een koffer hebben jullie?

<<

Anoniem86

Bericht 20 Jan 2015 22:23

Wat voor een koffer hebben jullie?

HELP! Voor onze NYC (en andere daarna) vakantie zoek ik nieuwe koffers. Ik denk dat mijn voorkeur uitgaat naar harde koffers.... wie heeft er tips? Een beetje betaalbaar als het kan! Ik wil wel een grote.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6227

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 20 Jan 2015 22:32

Re: Wat voor een koffer hebben jullie?

Wij hebben allebei een Delsey. Kost even wat in aanschaf, maar ze zijn erg sterk en heel licht! Dat laatste was coor ons belangrijk omdat we 4 weken weggingen en 23 kg mee mochten, nu ging daar nog geen 4 kg voor de koffer af.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6680

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 20 Jan 2015 23:26

Re: Wat voor een koffer hebben jullie?

Ik heb mijn grote koffers van de V&D en die vind ik echt goed!
Afbeelding
Afbeelding
<<

ChiQ

Bericht 20 Jan 2015 23:31

Re: Wat voor een koffer hebben jullie?

Rimowa. Maar die zijn niet betaalbaar.
<<

Anoniem119

Bericht 20 Jan 2015 23:33

Re: Wat voor een koffer hebben jullie?

Ik heb een American Tourister (het budget merk van Samsonite), al zo'n tien jaar denk ik. Begint wel te in z'n verval te raken. Hierna wil ik een mooie Samsonite of een Rimowa (maar denk eerder eentje van Samsonite).
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 20 Jan 2015 23:36

Re: Wat voor een koffer hebben jullie?

Ik heb ook een grote, harde koffer van het merk American tourister. Ik heb 'm al 8 jaar en ga er jaarlijks 1 a 2 keer mee op vakantie.
<<

Anoniem88

Bericht 20 Jan 2015 23:38

Re: Wat voor een koffer hebben jullie?

Ik heb ook een American Tourister. Die van mij is nog niet zo mega vaak gebruikt (het is een enórm ding trouwens, gekocht destijds voor de vier weken West-Canada), maar ik vind hem wel oke. Al had ik liever vier wieltjes gehad ipv twee.
<<

Anoniem86

Bericht 21 Jan 2015 07:57

Re: Wat voor een koffer hebben jullie?

Thanks, ik zie mooie american tourister zwart met 4 wieltjes voor 80 euro, dat is nog wel goed te doen! Hij is 72 dus geloof wel vrij groot?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6227

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 21 Jan 2015 08:52

Re: Wat voor een koffer hebben jullie?

Check even de maximum maten die he vliegmaatschappij hanteert: qua gewicht konden wij wel een grotere maat koffer nemen maar die was te geoot voor de richtlijnen
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem170

Bericht 21 Jan 2015 13:44

Re: Wat voor een koffer hebben jullie?

Tijdje terug gingen ze koffers testen bij Kassa. Ik geloof dat die van LIV heel goed uit de test kwamen
<<

Anoniem147

Bericht 21 Jan 2015 14:22

Re: Wat voor een koffer hebben jullie?

Ik roep al jaren dat ik koffers (goede stevige reistassen) wil kopen maar vind ze altijd zo duur.

We zitten nu naar de Eastpak Transmitter (4 wieltjes) of Eastpak Tranverz (2 wielen) te kijken. Die zijn nu van 190 euro naar 90 euro. Of de Tranverz van 135 euro naar 65 euro.

Maar wij houden beide echt niet van harde koffers, dus dan zit je al snel in de reistassen.

Dit vind ik dus echt perfect:
Afbeelding

En aan 2 kanten spullen kunnen pakken.
Afbeelding
<<

Anoniem154

Bericht 21 Jan 2015 14:25

Re: Wat voor een koffer hebben jullie?

Wij hebben twee backpacks, en lenen vaak 1 harde koffer van schoonouders erbij.


Ik zou wel voor vier wieletjes gaan. Ideaal, ook voor de handbagagetrolley!
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 565

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 21 Jan 2015 14:33

Re: Wat voor een koffer hebben jullie?

Wij hebben deze in de handbagage maat en de middelste, niks speciaals maar prima koffer. Mijn man reist veel en is er tevreden over. Zelf ben ik meer fan van een zachter koffer, omdat deze een vak voorin hebben waar je makkelijk even je tickets enz in kwijt kunt. Vooral voor de handbagage dat je even een boekje ofzo er uit kunt pakken zonder de hele koffer te moeten open ritsen/klikken.

http://www.travelbags.nl/travelite-made ... -rood.html
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 565

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 21 Jan 2015 14:36

Re: Wat voor een koffer hebben jullie?

Wolbol schreef:Wij hebben twee backpacks, en lenen vaak 1 harde koffer van schoonouders erbij.


Ik zou wel voor vier wieletjes gaan. Ideaal, ook voor de handbagagetrolley!


4 wieletjes zijn inderdaad handig voor de grote koffer, maar voor handbagage zou ik het juist weer niet doen. Je bent dan vaak gebonden aan de afmeting en met 4 wielen, zitten de wielen vaak buiten de koffer, waardoor de koffer op zich kleiner is.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Anoniem147

Bericht 21 Jan 2015 14:39

Re: Wat voor een koffer hebben jullie?

Roos' schreef:Tijdje terug gingen ze koffers testen bij Kassa. Ik geloof dat die van LIV heel goed uit de test kwamen


Door jou heb ik nu een super leuke betaalbare koffer van LIV gevonden haha!
<<

Anoniem154

Bericht 21 Jan 2015 15:02

Re: Wat voor een koffer hebben jullie?

Ster schreef:
Wolbol schreef:Wij hebben twee backpacks, en lenen vaak 1 harde koffer van schoonouders erbij.


Ik zou wel voor vier wieletjes gaan. Ideaal, ook voor de handbagagetrolley!


4 wieletjes zijn inderdaad handig voor de grote koffer, maar voor handbagage zou ik het juist weer niet doen. Je bent dan vaak gebonden aan de afmeting en met 4 wielen, zitten de wielen vaak buiten de koffer, waardoor de koffer op zich kleiner is.



Daar heb je een punt inderdaad

(Ik vind het ideaal zodat mijn kids m makkelijker kunnen duwen :smile: )
<<

Anoniem86

Bericht 21 Jan 2015 15:27

Re: Wat voor een koffer hebben jullie?

Marni schreef:
Roos' schreef:Tijdje terug gingen ze koffers testen bij Kassa. Ik geloof dat die van LIV heel goed uit de test kwamen


Door jou heb ik nu een super leuke betaalbare koffer van LIV gevonden haha!

Ik zag van liv ook mooie idd, welke bedoel jij Marni?
<<

Anoniem147

Bericht 21 Jan 2015 16:18

Re: Wat voor een koffer hebben jullie?

Pippa schreef:
Marni schreef:
Roos' schreef:Tijdje terug gingen ze koffers testen bij Kassa. Ik geloof dat die van LIV heel goed uit de test kwamen


Door jou heb ik nu een super leuke betaalbare koffer van LIV gevonden haha!

Ik zag van liv ook mooie idd, welke bedoel jij Marni?


Die met die zebra print haha. Je hebt 'em in mint en rood en in verschillende maten.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 21 Jan 2015 16:46

Re: Wat voor een koffer hebben jullie?

Ik heb ook een koffer van de V&D, zoiets:
http://www.vd.nl/koffers/koffers/harde- ... /g21204736

Hele fijne koffer!

♥♥
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4997

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 21 Jan 2015 23:25

Re: Wat voor een koffer hebben jullie?

Wij hebben 2 van deze koffers van American Tourister:

Afbeelding

We hebben ze bij de V&D gekocht tijdens het Prijzencircus en met Airmiles korting.
Lekker goedkoop!
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 22 Jan 2015 02:21

Re: Wat voor een koffer hebben jullie?

Ik heb een Oilily koffer. Ding kostte een godsvermogen...maar ja, woonde nog thuis toen ik hem kocht. Ben er nog steeds heel blij mee, het is gewoon echt een 'Leaf' koffer.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem86

Bericht 29 Jan 2015 23:55

Re: Wat voor een koffer hebben jullie?

We zijn geslaagd!


Ik een Turquoise met stippen bij de v&d een harde, was nu maar 69 euro! En m'n vriend bij de Bijenkorf een mooie rode samsonite; we hadden nog bonnen, dus nu voor 54 euro maar! Wij zijn er klaar voor!
<<

jochemleusink

Noob

Berichten: 1

Geregistreerd: 10 Feb 2016 15:29

Bericht 10 Feb 2016 15:41

Re: Wat voor een koffer hebben jullie?

Samsonite! Gaat al 10 jaar mee zonder problemen. Hoewel hij inmiddels wel wat gebruikerssporen heeft :ja: Maar is volgens mij niet meer dan normaal... Afbeelding lijkt er nog het meeste op maar ik denk dat ze mijn model nergens meer verkopen..

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers