Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lipstick

<<

Elle123

Bericht 09 Feb 2016 16:23

Lipstick

Dragen jullie het? En wanneer dan, en welke is je favoriet?
Mijn vriend vindt het vreselijk, dus als ik met hem wegga draag ik alleen niet opvallende kleurtjes, dan zijn mijn Chanel Rouge Coco Shine favoriet, meestal draag ik kleur Secret, maar Flirt vind ik ook mooi.
Verder heb ik 2 sheer lipsticks (weet even de naam niet) van Yves Saint Laurent, die verpakking is zo mooi, en ze voelen echt als een lippenbalsem. Ik heb er een in koraal en een in rood (maar ze zijn dus doorschijnend, met een subtiele kleur).
Maar het allerfijnst vind ik mijn Mac lipsticks. Het fijnst vind ik de Mineral lipsticks. Die zijn lekker zacht en voelen als lipbalsems en ze slijten niet lelijk van je lippen af. Mijn favoriete kleur is Elegant Accent, en in de zomer een barbieroze Ladies who lunch. Op mijn werk draag ik alleen lippenbalsem, vaak een met een beetje een kleurtje (roze Vaseline is favoriet of de roze Baby Lips).
<<

Geel

Bericht 09 Feb 2016 16:30

Re: Lipstick

Jawel, maar liever draag ik een gloss die zit als lipstick. Al jaren mijn favoriet: Afbeelding
<<

anoniem203

Bericht 09 Feb 2016 16:38

Re: Lipstick

Ik gebruik bijna altijd Lipfinity. Alleen als ik die dag maar even de deur uit ga pak ik mijn lippenstift. Ik heb er nu een van Maybelline. Color Sensational Velvet Beige. Ik heb meestal van dit soort kleuren. Of iets rozer.

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem156

Bericht 09 Feb 2016 16:42

Re: Lipstick

Ik houd van lipsticks en heb er denk ik meer dan 50.
Op het moment draag ik het liefst matte, maar licht glimmend vind ik ook niet erg.
Metallic vind ik niet mooi.

Oh ik zie dat ik de helft van je vragen niet heb beantwoord.
Ik vind de (retro) matte van Mac erg fijn, maar velvet matte van Bourjois werken ook prima. De matte lip pencils van de Hema trouwens ook.
Ik draag eigenlijk alleen opvallende kleuren, meestal kan het me niet roze genoeg zijn, maar in het najaar draag ik ook vaak bordeauxrood en 's zomers ook regelmatig koraal of helderrood.
Laatst gewijzigd door Anoniem156 op 09 Feb 2016 20:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem177

Bericht 09 Feb 2016 17:05

Re: Lipstick

Momenteel ben ik enorm fan van Essence Natural Beauty nummer 7. Het is een oud roze lippenstift
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Anoniem177 op 09 Feb 2016 20:34, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Vivianne

Bericht 09 Feb 2016 18:17

Re: Lipstick

Ik heb vaak lippenstift op mijn tanden. Echt vies en gênant. Iemand de tip om dit te voorkomen?
<<

Anoniem304

Bericht 09 Feb 2016 19:23

Re: Lipstick

Na het aanbrengen even met een vinger in je mond? Dan zit er bij mij altijd een hele afdruk om m`n vinger en dat had anders op m`n tanden kunnen zitten.
M`n moeder hapt altijd op een zakdoekje na het aanbrengen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 09 Feb 2016 22:39

Re: Lipstick

Ik hou ook van lippenstift! Heb meestal goedkope op van Catrice, Essence of Hema, liefst felle kleuren, voornamelijk roodtinten (maar soms ook roze). Ik hap ook altijd in een tissue of zakdoek als ik het op heb gedaan en heb daardoor nooit last van lippenstift op m'n tanden.
❤ 7 juni 2018
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 10 Feb 2016 10:41

Re: Lipstick

Ik ben fan van de soft matt lipbalm van de Hema. Droeg daarvoor ook wel eens lipstick, maar daardoor kreeg ik droge lippen en dat bleef niet zo lang zitten.
Ik heb nr. 2 en nr. 7 of 8. De felrode draag ik alleen naar feestjes of zo en nr. 2 draag ik vaker. Vriend vindt het prima en niet lelijk of vreselijk.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Waxinelichtje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 415

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:32

Bericht 10 Feb 2016 12:00

Re: Lipstick

Uhm heb je even?! Ik heb werkelijk van alles wat ik vaak/graag draag. MAC, en dan het liefst Faux. Maar ik draag net zo graag KIKO mild sangria, of Essence. Bijvoorbeeld natural beauty. Kortom, ik ben van alle markten - en merken - thuis haha.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 10 Feb 2016 14:34

Re: Lipstick

Ik ben juist geen fan van Mac lipsticks. Volgens mij ben ik zo'n beetje de enige die er geen fan van is. Ik heb verschillende finishes geprobeerd maar ik heb al snel dat deze lipsticks voor lelijke randjes zorgen. Ik heb van mezelf erg droge lippen dus ik denk dat het daardoor komt. Ik heb laatst al mijn Mac lipsticks (stuk of 15 waaronder heel veel limited editions) aan mijn zus gegeven, zij was dolgelukkig ermee haha!

Ik draag graag Estee Lauder pure color envy in de kleur desirable. Verder de Chanel rouge Coco shine lipsticks. De Hema soft matt lipbalm vind ik ook fijn. En dan vooral nummer 2 en nummer 7.
<<

Anoniem147

Bericht 10 Feb 2016 15:00

Re: Lipstick

Ik draag het meeste lipliners over mijn hele lippen. Blijft zo goed zitten. Door Kylie Jenner fan gewordenvan MAC Spice en MAC Soar. Mijn man vindt het 't mooiste als ik donkerrode kleur draag. Als lipliner MAC Trust in red en qua lippenstift Diva (matte). Verder ben ik fan van chubby sticks van Clinique. Ik heb Roomiest rose (favoriet!), mightiest maraschino en curviest caramel. Qua wat lichter ben ik fan van m'n Chanel rouge coco shine in kleir Boheme.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers