Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hij is een zij

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11403

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 10 Feb 2016 09:05

Hij is een zij

Ik kon er geen topic over vinden.

Kijken jullie het?

Ik ben soms echt verbaasd over de 'transformaties'. Wat een mooie mensen! Evelien dacht ik in het begin 'jeetje, je ziet gewoon dat het een vent is', maar nu zag ik haar gister weer en ze wordt echt vrouw! Zo mooi dat dit kan!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem201

Bericht 10 Feb 2016 11:00

Re: Hij is een zij

Wij hebben het gisteren ook gezien. Mooi programma en ik was vooral verbaasd over hoe mooi vrouwelijk Loena is.
Daar zie je niks aan dat het een man is geweest.
Haar redenatie over transgender vond ik ook heel mooi. Ze zei "Ik blijf een transgender, maar het behoort nu tot mijn verleden"

Bij de meeste zag je echt niks. Bij die ene meid waar de stembanden werden geopereerd zag je het wel nog heel goed.
Wel denk ik dat het vooral komt dat het bij haar pas op volwassen leeftijd werd gestart met de hormonen. Ik denk dat wanneer je hiermee al als kind mee start, je dan veel betere resultaten behaald.

Als ik mijn "vader" bekijk, dan ben ik bedroefd dat het bij haar ook pas veel te laat is gestart. Je ziet en hoort gewoon dat het een man is geweest en het plaatje klopt gewoon niet. Jammer want daardoor schaamt zij zich ook enorm.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 10 Feb 2016 11:06

Re: Hij is een zij

Er is een uitgebreid topic over al :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 10 Feb 2016 11:08

Re: Hij is een zij

Er is wel eerder een topic over gestart:

http://www.zegmaaryes.nl/hij-is-een-zij-t20560.html

Ik heb het ook gevolgd, mooi programma! Bijzonder Aurora, van je vader. Lijkt me inderdaad confronterend om te zien dat hij het waarschijnlijk minder moeilijk had gehad als hij het eerder had ontdekt of er eerder open over had kunnen zijn.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11403

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 10 Feb 2016 11:08

Re: Hij is een zij

Nou moe. ik heb met de zoekfunctie uitgebreid gezocht! Na 3 pagina's niks gezien :-(
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem201

Bericht 10 Feb 2016 11:16

Re: Hij is een zij

Misschien kunnen ze dit koppelen aan het andere topic?

Ja klopt Teun maar dat was vroeger natuurlijk behoorlijk taboe. Mijn opa heeft het er ontzettend moeilijk mee gehad toen ze eindelijk ervoor uitkwam.
Ik was toen 16 dus dat is nu 14 jaar geleden. Tegenwoordig zijn ook de technieken wel aangepast om betere resultaten te behalen denk ik.

Net zoals Loena, ze had borstvorming maar lang niet genoeg om zich vrouwelijk te voelen. Ze heeft het met prothesen afgemaakt. Dat had mijn vader ook moeten doen, maar door geldgebrek en door een zeer slechte financiële toestand is dit niet gelukt

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers